abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10996748
quote:
Op maandag 9 juni 2003 22:38 schreef ELTino het volgende:
http://www.curabell.nl
In portfolio, jongerenraad nunspeet:
quote:
nieuwsgedeeldte

Logo voor askJim... Ik zou aanbieden om ook maar eens een website voor die lui te maken. Dat ziet er echt niet uit.

Over je navigatie systeem. Het is heel mooi, alleen ik moest wel even kijken wat er nu precies allemaal gebeurde bij het selecteren van een menu optie. En dan met name dat de submenu's er tussen gefrot worden. Maar het is wel mooi.
Wat ik niet begrijp is waarom je voor de hoofdmenu (Home, profielm diensten, etc) items een plaatje gebruikt. Het lijkt me een standaard lettertype. Je zou ook gewoon de achtergrondkleur van het divje kunnen veranderen in geen als je eroverheen gaat. Is wat netter en flexibeler.

en ik zou tinoweb.net uit je persoonlijke profiel halen, aangezien dat precies dezelfde site is.

maandag 9 juni 2003 @ 23:39:19 #127
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_10997001
quote:
Op maandag 9 juni 2003 23:18 schreef ELTino het volgende:

[..]

* ELTino bedankt Iemo nogmaals voor zijn eerdere sitecheck

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_10997045
Spelvaut is verbeterd.

Het menu is idd even wennen. Het kan beetje ongeorganiseerd overkomen op het eerste gezicht, maar volgens mij is het na een paar keer klikken wat logischer en werkt het lekker.

Op deze manier met gifjes weet ik zeker dat iedere browser het goed ziet en dat het er altijd goed uitziet. Mozilla is al niet blij met div's en anders wordt het helemaal gekut. Nu kost het hele menu minder dan 7 kb en dat trekt iedere modem'er nog.

K, die tinoweb is goed idee.

pi_10997154
nu eindelijk een nieuwe versie van mijn site af: http://members.lycos.nl/cinestarinfo

hij is compleet vernieuwd en ben wel benieuwd wat de Fok!kers ervan vinden!

Alvast bedankt

[Dit bericht is gewijzigd door addie op 09-06-2003 23:46]

pi_10997194
quote:
Op maandag 9 juni 2003 23:46 schreef Nevermind het volgende:
-edit-

Te laat

klopt, nu moet ie het doen
pi_10997360
Het is overzichtelijk, dat is een groot pluspunt vind ik. Je zou eigenlijk nog een mooi, bij de rest van de pagina passend logo moeten hebben. Verder is de paginascrollbalk helemaal wit, waarom? Als je em weg wil hebben kun je dat met CSS doen. Check bijvoorbeeld deze pagina: Klik. Met een beetje basic scripten kun je het nog crossbrowser maken ook. Lycos is ook bagger trouwens

Verder is het niet echt bijzonder qua layout, heel standaard en veel tekst. Niet een site waarop je zou blijven alleen al om de layout

pi_10997418
quote:
Op maandag 9 juni 2003 23:47 schreef addie het volgende:

[..]

klopt, nu moet ie het doen

waarom nou tripod? Je gebruikt alleen HTML, dus vanwege de PHP ondersteuning hoeft het ook niet. D'r zijn betere alternatieven hoor.

Bij de startpagina krijg ik allerlei scrollbars in het content schermpje. Terwijl er ruimte zat is.

waarom staat er "© Moviefacts" terwijl je als site cinestarinfo heet.

pi_10997601
quote:
Op maandag 9 juni 2003 23:55 schreef sop het volgende:

[..]

waarom nou tripod? Je gebruikt alleen HTML, dus vanwege de PHP ondersteuning hoeft het ook niet. D'r zijn betere alternatieven hoor.
Klopt, moet ook over naar een andere, dit is bagger

Bij de startpagina krijg ik allerlei scrollbars in het content schermpje. Terwijl er ruimte zat is.
ik krijg ze niet?

waarom staat er "© Moviefacts" terwijl je als site cinestarinfo heet.
De site heet bij lycos zo, omdat ik toen nog geen goede naam had, maar de naam is inmiddels Moviefacts geworden (Moviefacts.tk is de andere ingang)

Maar eigenlijk geen inhoudelijk commentaar, misschien nog bepaalde ideeen wat ik met de layout kan doen?
pi_10997760
Las je mijn post überhaupt?
  dinsdag 10 juni 2003 @ 09:26:04 #136
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_11000596
quote:
Zo, nu ga ik zélf een keertje sitechecken (na 100 sitechecks gedaan te hebben )

Mijn sitecheck is

ook op de baggermonitor op m'n werk ziet het er netjes uit
pi_11000913
quote:
Zo, nu ga ik zélf een keertje sitechecken (na 100 sitechecks gedaan te hebben )

Mijn sitecheck is

Het is een soort initiatief dat ik heb gestart voor hobbyisten die houden van vormgeven en daarmee wat kunnen bijverdienen. Maar dat kan je allemaal verder lezen op de site zelf.

Als het goed is, is hij Opera en IE compatible en ziet ie er in Mozilla ook redelijk goed uit op een paar kleine dingetjes na. De site bestaat helemaal uit div's (volg de trend) en moet toegeven dat het een stuk lekkerder gaat dan met tabellen.

Mijn verzoek aan jullie dus of jullie het willen checken voor spelvauten, schoonheids foutjes of er nog dingen vallen te verbeteren of gewoon je mening erover geven!

Dit is toch gewoon een webdesignsite?
pi_11002574
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 00:11 schreef Nevermind het volgende:
Las je mijn post überhaupt?
sorry, ja heb hem gelezen, vind het jammer dat je de layout zo standaard vind, maar ben inmiddels al wel bezig geweest met de scrollbalk ed. alleen zit lycos te klooien, waardoor ik niet kan uploaden, vanavond weer proberen. Bedankt iig
  dinsdag 10 juni 2003 @ 16:48:58 #139
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_11011265
www.stonedking.tk , heeft iemand nog ideetjes?
  dinsdag 10 juni 2003 @ 17:05:52 #140
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_11011740
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:48 schreef StonedKinG het volgende:
die smileys zijn gejat van Fok!/Tweakers, wel zo netjes om dat er effe bij te zetten én ze horen op een witte achtergrond..

doe effe zelf een gastenboek maken joh, niet zo'n gratis extern baggerding

geen idee waarom ik je zou moeten mailen, maar wel netjes dat je dat middels een formulier doet.

verder wel erg blauw hoor...

kun je niet gewoon een .nl domein oid registeren ipv van het .tk gebeuren?

tot zover mijn eerste indruk

oh ja, dat rechtermuisknopscriptje is beetje suf hoor...

pi_11011777
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:48 schreef StonedKinG het volgende:
Menu links:
Je hebt geen achtergrondkleur gedefinieerd
Animatie is onnodig storend, het zelfde vind ik van de mouseovers op de menuknoppen.

Rechts:
Dunne zwarter letters op een donkerblauwe achtergrond: onleesbaar. Neem andere kleuren, en een ander font.
Foto's: niet alle foto's werken, en een pop-up vind ik irritant.
Gastenboek: Weer een pop-up en de layout sluit totaal niet aan bij jouw site.
Mail mij: Deze ziet er nog het meest verzorgd uit, maar doe asjeblieft wat aan de kleurcombinatie.
Hardware: De dropdowns aan de bovenkant hangen een beetje verloren bovenin. Daarbij komt ook nog dat ze verplaatsen bij het resizen van de browserwindow.
Niet doen: Flauw en onnodig irritant, geeft weinig blijk van waardering aan je bezoekers. Ik ben blij dat ik javascripting van te voren heb uitgezet.

123
  dinsdag 10 juni 2003 @ 17:17:44 #142
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_11012119
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 17:07 schreef K3 het volgende:

[..]

Dunne zwarter letters op een donkerblauwe achtergrond: onleesbaar. Neem andere kleuren, en een ander font.

ik dacht dat dat aan m'n monitor lag
quote:
Niet doen: Flauw en onnodig irritant, geeft weinig blijk van waardering aan je bezoekers. Ik ben blij dat ik javascripting van te voren heb uitgezet.
ik dacht: 'okee, dan niet.' weet dus ook niet wat erachter zit
pi_11013139
www.devildoll.nl

Tips zijn welkom, afkraken niet, graag constructief.

** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
  dinsdag 10 juni 2003 @ 18:12:37 #144
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_11013455
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 17:56 schreef Butt_Plugg het volgende:
www.devildoll.nl

Tips zijn welkom, afkraken niet, graag constructief.

"PUSH THE DEVIL DOLL LOGO TO ENTER THE SITE...."

ik dacht eerst: welk logo, kzie geen logo. blijkt dus dat dat aan het einde van dat flashdingetje komt...wat dacht je van een knopje 'skip intro' ?

het flashdingetje is trouwens niet echt hoogstand, kwalitatief gezien

kvind Arial niet zo'n mooie lettertype..

misschien een idee om je website enigszins gecentreerd te houden, ik krijg last van m'n nek bij het heen en weer kijken (lijkt wel tennis!). 19" 1280x960

van het navimenuutje ben ik ook niet echt wild, jammer dat je die sowieso alleen maar op je index hebt staan.

verder...tja...weinig te checken vind ik. niks gedaan aan lay-out wat te checken valt en de techniek laat ik aan de experts over.

pi_11016356
quote:
Mijn sitecheck is

*Geeft een subtiele kick, hopend op meer commentaar*
  dinsdag 10 juni 2003 @ 20:55:26 #146
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_11017483
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 20:14 schreef ELTino het volgende:

[..]

*Geeft een subtiele kick, hopend op meer commentaar*

welke font is dat in je logo?
pi_11018103
Zelf ontworpen

Nee hoor, ik vertel het je wel over ICQ

Ga het niet haar aan de grote klok hangen

donderdag 12 juni 2003 @ 15:29:48 #148
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_11060860
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 01:31 schreef ELTino het volgende:

[..]

- splash screen wordt nog aangepast: zit momenteel beetje met tijdgebrek en is dus maar eventjes tijdelijk in elkaar geflanst.

- ik wil idd php gaan leren, zo is het niet bij te houden

- waarschijnlijk overleeft de rode layout het en gaat de blauwe ten onder, het is zomaar eventjes tijdelijk een testje.. Ik ben nooit tevreden met iets wat ik online zet (eventjes wel, maar naar paar dagen ben ik het alweer beuh)

- verder "het handje" en "het vraagteken": dat was ik zelf ook al van plan om aan te passen

Ik heb eerder commentaar gehad dat de site niet te zien is vanuit netscape en opera, maar om dit op te lossen kan ik de hele layout gaan omgooien, wil het enigzins een beetje werken.

Bedankt voor je commentaar!

donderdag 12 juni 2003 @ 16:20:48 #149
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_11062504
Kan iemand m'n site www.eve-news.com eens bekijken en wat commentaar leveren?
From the ashes...
pi_11062540
mooie layout, alleen een beetje grijs... beetje somber..

verder vind ik hem heel erg mooi!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')