quote:Laat dit dan de laatste keer zijn dat je deze sitecheck post en eerst een totaal nieuwe versie maakt. Het begint nu namelijk veel op spam te lijken als je 20 keer ongeveer dezelfde site laat sitechecken.
Op donderdag 26 juni 2003 21:35 schreef addie het volgende:
www.minogue.nl
Maar goed, over de site.
De BG herhaalt zich als ik mijn 1280x1024 maximaliseer. Copyright staat ook superknullig op een achtergrond en totaal niet nodig. Verder vind ik de site uit balans en veels te donker. Ook die achtergrond foto is veels te donker gemaakt. Het moet er juist uitspringen. Verder vind ik het blauw en grijs een goede combi zolang je niet donkergrijs en donkerblauw gebruikt. Is een beetje dark zo.
Bij wallpapers zit tekst over de foto waardoor de tekst niet te lezen is en die counter en nedstat is dubbelop. Bovendien dient die onderste blauwe balk ook nergens voor. Die credits en copyright vind k trouwens echt verschrikkelijk overdreven voor zo'n kleine site. Schat jezelf niet groter in dan je bent (heb het over de site hé )
Je source is een beetje een zooitje en ik zie bijv. dit staan
quote:Daar vraag ik me toch echt wel af waarvoor die eerste tag dient. Zet trouwens sowieso alles in een stylesheet zelfs als het alleen een font-size wijziging is. Zo kan je het toch beter updaten en veranderen als het op meerdere pagina's voor komt. Hij is ook niet HTML 4.01 compatible (bij lange na niet)
<font><font size="2">© www.minogue.nl</font></font>
Bovendien mis ik een header en is het linksboven verschrikkelijk leeg. Een onevenwichtig en donker ontwerp dus en de codering rammelt ook nog.
quote:-edit: aparte opmaak (wel mooi!) heeft je site trouwens
Op donderdag 26 juni 2003 21:48 schreef ELTino het volgende:[..]
Laat dit dan de laatste keer zijn dat je deze sitecheck post en eerst een totaal nieuwe versie maakt. Het begint nu namelijk veel op spam te lijken als je 20 keer ongeveer dezelfde site laat sitechecken.
ondertussen zijn er 3 pagina's bijgekomen, maar goed
Maar goed, over de site.
De BG herhaalt zich als ik mijn 1280x1024 maximaliseer. Copyright staat ook superknullig op een achtergrond en totaal niet nodig. Verder vind ik de site uit balans en veels te donker. Ook die achtergrond foto is veels te donker gemaakt. Het moet er juist uitspringen. Verder vind ik het blauw en grijs een goede combi zolang je niet donkergrijs en donkerblauw gebruikt. Is een beetje dark zo.
ok, daar zal ik dan mee bezig gaan
Bij wallpapers zit tekst over de foto waardoor de tekst niet te lezen is en die counter en nedstat is dubbelop. Bovendien dient die onderste blauwe balk ook nergens voor. Die credits en copyright vind k trouwens echt verschrikkelijk overdreven voor zo'n kleine site. Schat jezelf niet groter in dan je bent (heb het over de site hé
)
is idd overdreven, haal ik eraf
Je source is een beetje een zooitje en ik zie bijv. dit staan
[..]Daar vraag ik me toch echt wel af waarvoor die eerste tag dient. Zet trouwens sowieso alles in een stylesheet zelfs als het alleen een font-size wijziging is. Zo kan je het toch beter updaten en veranderen als het op meerdere pagina's voor komt. Hij is ook niet HTML 4.01 compatible (bij lange na niet)
daar kan ik alleen het volgende op zeggen:
(als excuus: ik ben nog maar net begonnen
)
Bovendien mis ik een header en is het linksboven verschrikkelijk leeg. Een onevenwichtig en donker ontwerp dus en de codering rammelt ook nog.
ok, iig bedankt voor je beoordeling, ik zal er wat mee gaan doen (zodat het niet meer hetzelfde lijkt
)
[Dit bericht is gewijzigd door addie op 26-06-2003 21:54]
quote:en zulke beoordelingen heb ik dus geen ruk aan
Op donderdag 26 juni 2003 21:52 schreef Karzeuler het volgende:
Die Minogue kan zo als Daily sucker naar http://www.webpagesthatsuck.com
quote:En jouw lelijke hoofd:
Op donderdag 26 juni 2003 21:52 schreef Karzeuler het volgende:
Die Minogue kan zo als Daily sucker naar http://www.webpagesthatsuck.com
kan zo naar AmIGeekOrNot
Opzouten dus als je niks hebt te zeggen...
quote:Maar daar krijg je wel een goede beoordeling
Op donderdag 26 juni 2003 21:55 schreef addie het volgende:[..]
en zulke beoordelingen heb ik dus geen ruk aan
Achteraf, zo erg is die Kylie site weer niet hoor. Aleen die achtergrond herhaalt zich bij een schermresolutie van 1600X1200
Je hebt simpele scripts daartegen
Maar goed, nu mogen jullie mijn site ook ff afzeiken:
http://www.blabaret.nl
Zeg 't alvast, heb 'm niet in Netscape getest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |