quote:Ik ben gestopt met checken toen ik op het tabje 'favorieten' klikte. Dat kan echt niet
Op donderdag 19 juni 2003 13:26 schreef lesley het volgende:
www.mediawereld.com al eerder geplaatst maar nu met nieuwe lay-out en functionelere opbouw.graag opbouwende kritiek
quote:a) alles is 1 kleur.
Op donderdag 19 juni 2003 13:54 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
ik post geen url want het is een prive site.
Verder ben ik momenteel druk met de code bezig en het maken van een member systeem, verder gaat het momenteeel alleen om de layout
dit is helemaal html, css geen flash. beweegbare plaatjes etc.
Overgens zal deze site volledig op een inbel verbinding binenn 20 seconden geladen kunnen zijn.
Edit: url is wel handig
ik wil wel eens weten wat de mensen hier er van vinden.
Het is geen spam, maar ik wil alleen weten wat ik nog kan verbeteren.
quote:2e niet geladen
Op dinsdag 24 juni 2003 08:51 schreef sop het volgende:[..]
Over je oude site heb ik al eens een mening gegeven. En de tweede krijg ik niet geladen.
quote:Jah heel leuk
Op vrijdag 20 juni 2003 18:21 schreef Phenomenom het volgende:
http://www.burnincows.nl
Iemand anders die er nog wat over te zeggen heeft mischien
quote:Ten eerste dat intro he, dat zou ik helemaal weghalen, wat voor nut heeft dat?
Op dinsdag 24 juni 2003 13:39 schreef SolidArt het volgende:
Zo, eindelijk mijn eerste echte .NL website.ik wil wel eens weten wat de mensen hier er van vinden.
Ik zou aan je submit knop nog een class hangen want vindt die knop er een beetje uitsteken.
Even bezig geweest aan een blog site. Ik heb zelf UBB codes geschreven zodat alles werkt zoals fok werkt (scheelt weer met posten in een van mijn ...... met Vampier topics)
Tevens zit er een administrator gedeelte in (wat natuurlijk alleen zichtbaar is na inloggen)
Ik ben er redelijk tevreden over tot nu toe... de layout kan beter maar ik heb op dit moment geen inspiratie.
quote:dot.tk banner -> alt-f4
Op dinsdag 24 juni 2003 13:33 schreef Ajaxno1 het volgende:
Oke het is nog niet helemaal af, maar hebben jullie nog tips wat beter kan of mooier??Edit: url is wel handig
quote:opgeleukt PostNuke dingetje
Op dinsdag 24 juni 2003 13:39 schreef SolidArt het volgende:
Zo, eindelijk mijn eerste echte .NL website.ik wil wel eens weten wat de mensen hier er van vinden.
quote:Leuk hoor
Op dinsdag 24 juni 2003 21:34 schreef Vampier het volgende:
http://vampier.priveterrein.nl/Even bezig geweest aan een blog site. Ik heb zelf UBB codes geschreven zodat alles werkt zoals fok werkt (scheelt weer met posten in een van mijn ...... met Vampier topics)
Tevens zit er een administrator gedeelte in (wat natuurlijk alleen zichtbaar is na inloggen)
Ik ben er redelijk tevreden over tot nu toe... de layout kan beter maar ik heb op dit moment geen inspiratie.
Zeg het even als hij klaar is
quote:heeeel erg tegen de linkerkant van m'n monitor geplakt..
Op dinsdag 24 juni 2003 17:00 schreef Phenomenom het volgende:[..]
Jah heel leuk
Iemand anders die er nog wat over te zeggen heeft mischien
![]()
quote:Tis gratis he, en ik kan hem nog niet uitzetten.
Op dinsdag 24 juni 2003 21:40 schreef iemoe het volgende:[..]
dot.tk banner -> alt-f4
quote:Die intro is nodig voor onze sponsers, die komen daar te staan.
Op dinsdag 24 juni 2003 17:01 schreef Phenomenom het volgende:[..]
Ten eerste dat intro he, dat zou ik helemaal weghalen, wat voor nut heeft dat?
Ik zou aan je submit knop nog een class hangen want vindt die knop er een beetje uitsteken.
welke submit knop?
quote:je kunt het gewoon uitzetten in de preferences van .tk hoor
Op dinsdag 24 juni 2003 23:21 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Tis gratis he, en ik kan hem nog niet uitzetten.
quote:Na 30 dagen jah
Op woensdag 25 juni 2003 09:43 schreef iemoe het volgende:[..]
je kunt het gewoon uitzetten in de preferences van .tk hoor
maar zonder .tk banner.
http://members.lycos.nl/doegewoon/
Hij is nog niet helemaal af, maar wil wel weten wat er tot dusverre van gevonden wordt.
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 12:29 schreef G3rtjuh het volgende:
Ik zal mijn site ook maar eens flink onder de loep laten nemen dan.Hij is nog niet helemaal af, maar wil wel weten wat er tot dusverre van gevonden wordt.
code:Grapje zeker? Ik wordt ertext-decoration: blink;
=edit= Tip: bekijk ook je eigen site eens met een andere browser dan Internet Explorer
quote:Had ik gedaan
Op woensdag 25 juni 2003 12:36 schreef Berkery het volgende:[..]
code:Grapje zeker? Ik wordt ertext-decoration: blink; van.
=edit= Tip: bekijk ook je eigen site eens met een andere browser dan Internet Explorer
Zal het even verbeteren
.edit
Probleem opgelost als het goed is. Was er laatst zelf ook achter gekomen, alleen vergeten te verandere op t internet. *stom*
quote:Ja, dat is dus het probleem. Ik en met diegene, waarmee ik samen het forumpje beheer, zijn allebei 0,0 aangelegd qua lay-out. Kleurencombinaties is dan ook helemaal niet aan ons besteed. Daarom vroeg ik om tips/suggesties.
Op dinsdag 24 juni 2003 08:49 schreef sop het volgende:[..]
Als je het zelf hebt gescript, dan bied ik mijn nederige excuses aan. Ik heb niets gezegd.
Beschouw het dan maar als een compliment.
Maar die layout
Hij is ABSOLUUT niet netscape compatible, omdat hij gebruik maakt ven DIV tags. Ik ga hier wel nog wat aan doen, maar vooralsnog ben ik te lui om alles om te zetten naar tabellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |