* JungleMan is alleen nog maar voor school naar museums geweest (o.a. Rijks in A'dam, hoort gewoon bij je opvoeding )
ps: mocht het beter in een ander forum horen, verplaats het Maar dit forum mag ook wel wat omvangrijker worden dan alleen Literatuur
k meot eik maar een museumjaarkart ofzow aanschaffen... mag ik een vraagje tussendoor gooien? en vragen hoe dat werkt?
Verder ben ik niet zo'n fan van musea. Zeker niet als het om schilderijen gaat, dan ben ik altijd vrij gauw uitgekeken.
Leukste museum van Nederland tot nu toe was het mijnmuseum in Valkenburg, erg interessant, is een stuk van een mijn nagebouwd en krijg je oa te zien hoe het was om onder de grond te werken (en hoeveel lawaai je de hele dag om je heen had).
quote:Nóóit.
Op 12 februari 2001 01:05 schreef JungleMan het volgende:
Gaat de FOK!ker wel eens naar een museum?
en jungle-man, dit forum mag inderdaad wat omvangrijker
Meestal is de aanleiding echter niet de collectie, maar de architectuur van het museum.
quote:Jij ook al?
Op 12 februari 2001 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga soms naar musea, meestal wil niemand met me meeZullen wij dan maar een keer samen gaan, YPPY?
quote:Daar ben ik ook geweest, heel wat jaartjes geleden. Ik was erg bang dat ik de groep kwijt zou raken en zou verdwalen. Zeker toen de gids ging vertellen dat er mensen in de 'linker' gang waren gelopen die ze niet meer terug hadden gevonden... *ril*
Leukste museum van Nederland tot nu toe was het mijnmuseum in Valkenburg, erg interessant, is een stuk van een mijn nagebouwd en krijg je oa te zien hoe het was om onder de grond te werken (en hoeveel lawaai je de hele dag om je heen had).
Dat is dus wel het mooie van de 2e Fase... 2-daagse excursie naar Keulen, 3 dagen Vlaanderen, een week Rome, alle bekende musea in Nederland... ja dat bevalt me wel.
Moderne kunst of Gouden Eeuw maakt me niet zo gek veel uit, vind ik allemaal wel interessant. Potten- en pannenmusea vind ik minder, kijk toch liever naar iets waar ook een idee achter zit. Maar ja smaken verschillen.
Verder ga ik op vakantie meestal naar minimaal 1 museum. Mijn favorieten zijn de Uffizi in Florence en het Metropolitan Museum of Art in New York.
Kijk eens rond op inet en ga gewoon eens kijken er is zat voor iedereen.
En wie wil er een keertje met me naar het Gronings Museum?
Daar ben ik nog nooit geweest.
quote:Daar ben ik lekker wel geweest
Op 14 februari 2001 17:29 schreef yvonne het volgende:En wie wil er een keertje met me naar het Gronings Museum?
Daar ben ik nog nooit geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |