quote:Jouw xbox loopt op Ether of Methanol...kan niet anders
Op woensdag 18 juni 2003 16:09 schreef twi het volgende:![]()
![]()
Wist ik het maar
![]()
Maar je mag wel over m'n schouder meekijken naar hoe ik rijd hoor
quote:Blijven proberen, als een duts als ik het uiteindelijk kan, dan moet jij het zeker kunnen. Lukt het na 5 keer niet, gewoon kappen en wat anders gaan doen. Morgen weer een dag.
Op woensdag 18 juni 2003 20:34 schreef Fliepke het volgende:
Ik vraag me af waarom ik dit spel ooit heb gekocht, ik kan het niet... het levert alleen maar frustratie en teleurstelling op...
Ik kwalificeer op champion niveau makkelijk op plaats 1, maar dan de race winnen ho maar...
ik vind het maar kut allemaal![]()
quote:Zo ben ik dus al een week bezig
Op woensdag 18 juni 2003 20:38 schreef Zooi het volgende:[..]
Blijven proberen, als een duts als ik het uiteindelijk kan, dan moet jij het zeker kunnen. Lukt het na 5 keer niet, gewoon kappen en wat anders gaan doen. Morgen weer een dag.
quote:Oh ja, spinazie eten wil ook wel eens helpen.
Op woensdag 18 juni 2003 20:39 schreef Fliepke het volgende:[..]
Zo ben ik dus al een week bezig
nou goed, ik zal het morgen maar weer eens proberen.
quote:leuk
Op woensdag 18 juni 2003 23:19 schreef poehej het volgende:
ik heb een motor gemaakt met een ned vlag erop en ik ga er ook nog een maken met een enschede logo
quote:tja gooi je xbox dan maar weg, das ook een halve pc
Op maandag 16 juni 2003 18:54 schreef twi het volgende:
Weg met die PC'ers :}
quote:Ga jij dan maar lekker achter zo´n monitor zitten.
Op vrijdag 20 juni 2003 06:17 schreef WB_ het volgende:[..]
tja gooi je xbox dan maar weg, das ook een halve pc
quote:Qua componenten misschien. Qua fun en games-ervaring is dat ding 110% een console
Op vrijdag 20 juni 2003 06:17 schreef WB_ het volgende:[..]
tja gooi je xbox dan maar weg, das ook een halve pc
Dat er mensen met hun tweakers-hoofd dit soort zinnen blijven brallen geeft toch maar aan dat er nog zat meer Xboxen verkocht kunnen worden aan mensen die zo'n ding nooit hebben aangeraakt.
quote:Zeg dat dan meteen.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
Titel even aangepast. Kunnen die verdwaalde PC-racers hier ook terecht.
Iemand potje multiplayer racen op de PC??
quote:Deed roy dat ook al niet een paar pagina's terug?
Op vrijdag 20 juni 2003 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
Titel even aangepast. Kunnen die verdwaalde PC-racers hier ook terecht.
Zit er een speler "poepman" in de room, doet niets, staat 1100ste overall, heeft 8 races niets gedaan, staat alleen maar in 'settings' mode, staat nu ineens 940ste en terwijl ik de laatste 5 races heb gewonnen (= maximale punten) haalt hij me toch in!!!! Rara...... Hoe kun je en meer dan 25 punten per race halen, en ook nog eens terwijl je niet aan het racen bent stijgen in het klassement, en dan nog eens met mega sprongen ook?
Goftedomme.... Ik weet niet of hij cheat of dat het een bug is, maar zuigen doet het.
Zonee, is het inederdaad heel erg vreemd.
quote:Nee, geen enkele beweging. Stond gewoon bij de startlijn als invisible. Ook kreeg ik elke keer keurig 25 punten, dus dat was het ook niet.
Op zaterdag 21 juni 2003 08:41 schreef twi het volgende:
't Was geen lag?Als in....Hij raced wel mee, maar hij staat de hele wedstrijd aan de kant omdat z'n upload naadje is. Aan het einde van de race springt 'ie net voor je en komt zodoende als 1e over de finish en krijgt 25 punten.
Zonee, is het inederdaad heel erg vreemd.
Het moet iets zijn, want we starten een race, ik sta 24 punten voor op hem. Ik win de race, krijg 25 punten erbij en toch haalt hij me met 12 punten in? Dit zou dus betekenen dat hij 37 punten heeft gekregen, rara....
Ik had best wat biertjes op, maar zo dronken was ik nu ook weer niet.
.
Vanacht ben ik wel 8x gekicked uit een server, waarschijnlijk voor grof taal gebruik. Maar die Engelse zijn ook zo preuts als de nete man, dat gaat nergensss over. Kan je geen geintje mee maken.
Betere tijd op Rio en Sepang, moest mogelijk zijn... klotigste baan vind ik Donington wel.. kan er maar geen foutloos rondje maken op een of andere manier. Tis altijd gras...
Je kan trouwens die chicane daar wel hard pakken door net met je banden de hoek te pakken, vlieg je zo het asfalt over. Leuk als het werkt. ![]()
Nog meer mensen een leuke tip waar je tijd op kan pakken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |