quote:Och kom op joh.. anders is ook zonde van je live pakket.
Op dinsdag 10 juni 2003 22:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hmmm...Das waar, maar om daar dan nog 45 euro extra aan uit te geven..
.
Trouwens, ik zou zweren dat je icoon bewoog
quote:Subliminal messages..
Op dinsdag 10 juni 2003 22:52 schreef Bastard het volgende:
Trouwens, ik zou zweren dat je icoon bewoog
quote:Obey the penis
Op dinsdag 10 juni 2003 22:52 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Subliminal messages..
.
quote:Hij is sterk
Op dinsdag 10 juni 2003 22:52 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Subliminal messages..
.
quote:Netjes hoor. Ik moet er niet eens van dromen op dit moment om eraan te gaan beginnen. Misschien als ik me ooit nog eens heeeeeeeeeeeeeel overmoedig voel.
Op woensdag 11 juni 2003 12:16 schreef Bastard het volgende:
Ik met angst en beven Legend gestart, Suzuka eerste gekwalificeerd, en starten maar. Een keer of 6 de wedstrijd overnieuw moeten beginnen omdat we met zn allen plat gingen in de eerste bocht, daarna goed gedaan en eerste geworden.. hmpf dat viel wel mee dus.. nou daarna Phakisa, Jerez en Le mans gedaan... en op die laatste was ik in Champion niet eens eerste geworden, en nu wel, dus kreeg ik 2 punten daar voorBen 3 kwartier er mee bezig en heb alweer 4 banen gedaan dus!
quote:Stoer! Gaan we je nu eindelijk ook eens wat meer online zien dan?
Op woensdag 11 juni 2003 12:34 schreef Smots het volgende:
semi off-topic: ik heb sinds dit weekend Moto GP deel 1 eindelijk.
Is wel lachen!
quote:Ja dat dacht ik ook.. als je maar de bochten scherper pakt, de AI remt namelijk eerst nog meer af als nodig is. Snelheid kan niet zoveel verschil in zitten, althans niet als je je acceleration op 50 hebt staan.
Op woensdag 11 juni 2003 12:53 schreef Zooi het volgende:[..]
Netjes hoor. Ik moet er niet eens van dromen op dit moment om eraan te gaan beginnen. Misschien als ik me ooit nog eens heeeeeeeeeeeeeel overmoedig voel.
.
[..]
Maar wat ik me wel afvraag... waarom is dat slippen op live en kwalificatie anders dan in een wedstrijd? In een wedstrijd lig je namelijk eerder op het harde asfalt.
quote:Euhm, tenzij ik me nu onwijs vergis, geloof ik dat je verschillende instellingen voor je bike hebt bij verschillende onderdelen als live, timetrailen, careermode, etc. Kijk eens of je instellingen nu niet anders staan dan normaal?
Op woensdag 11 juni 2003 12:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja dat dacht ik ook.. als je maar de bochten scherper pakt, de AI remt namelijk eerst nog meer af als nodig is. Snelheid kan niet zoveel verschil in zitten, althans niet als je je acceleration op 50 hebt staan.
Maar wat ik me wel afvraag... waarom is dat slippen op live en kwalificatie anders dan in een wedstrijd? In een wedstrijd lig je namelijk eerder op het harde asfalt.
quote:Nee, staan overal hetzelfde
Op woensdag 11 juni 2003 13:20 schreef Zooi het volgende:[..]
Euhm, tenzij ik me nu onwijs vergis, geloof ik dat je verschillende instellingen voor je bike hebt bij verschillende onderdelen als live, timetrailen, careermode, etc. Kijk eens of je instellingen nu niet anders staan dan normaal?
quote:Ik denk het wel, want nu staat mijn Xbox weer op het werk (de enige plek waar ik online kan)
Op woensdag 11 juni 2003 12:53 schreef Zooi het volgende:Stoer! Gaan we je nu eindelijk ook eens wat meer online zien dan?
.
Je staat ingepland voor aanstaande donderdag! Hieronder zie je tegen wie je gaat spelen:
Je speelt in Heat 3
Heat 3 begint a.s. donderdag om 20:00
bartje twi
bury
CJREDRUM078
DarkScorpion nl
Death Meat
Disposable Her0
Ericq NL
HONEYBADGER
Killing Lon
MR HERETIC
RoYaL18
SailingAce
Sonic Circle
twistedvirus
Xforz
quote:Je kan beter zeggen: Ik moet tegen Sonic Circle racen
Op donderdag 12 juni 2003 16:54 schreef Bastard het volgende:
Ik moet tegen Twi racenJe staat ingepland voor aanstaande donderdag! Hieronder zie je tegen wie je gaat spelen:
Je speelt in Heat 3Heat 3 begint a.s. donderdag om 20:00
bartje twi
bury
CJREDRUM078
DarkScorpion nl
Death Meat
Disposable Her0
Ericq NL
HONEYBADGER
Killing Lon
MR HERETIC
RoYaL18
SailingAce
Sonic Circle
twistedvirus
Xforz
Dit gaan we allebei op onze broek krijgen...
quote:Dat denk ik wel.. vreemd dat ze een paar uur van te voren dat pas laten weten he?
Op donderdag 12 juni 2003 17:09 schreef twi het volgende:
Maar het is dus vanavond he?
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 12-06-2003 17:57]
quote:Collisions staan uit.. dus je kan ze ook niet van de baan wippen "perongeluk"
Op donderdag 12 juni 2003 17:31 schreef twi het volgende:
Ja inderdaad...maareh...Sonic Circle of King Tuur maakt voor mij geen verschil, verliezen zal ik toch wel van alletwee
quote:Zat ik me net ook te bedenken...
Op donderdag 12 juni 2003 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
Jammer eigenlijk dat 3e bij zoiets niet kunnen meekijken.
quote:Dat vind ik trouwens wel ontzettend lame, dat zou het alleen maar spannender maken en lachen... niet voor iedereen natuurlijk maar goed
Op donderdag 12 juni 2003 17:52 schreef Bastard het volgende:[..]
Collisions staan uit.. dus je kan ze ook niet van de baan wippen "perongeluk"
Maar was een heftige race!!!
quote:Sonic is dan ook wel erg goed...verlies altijd dik van 'm
Op donderdag 12 juni 2003 20:38 schreef twi het volgende:
Ben2e
geworden van de 3e heat, 0.883 achter Sonic Circle...Dankzij
EEN FOUT VAN MIJ
in de laatste ronde
Maar was een heftige race!!!
|
|