Goed nieuws. Als de auteursrechten zijn afgekocht mogen we gewoon copieren zoveel we willen !!
quote:niet dus het blijft gewoon illegaal om dvd's te kopieren, dus beetje zinloos dat je geld moet gaan betalen.
Op woensdag 4 juni 2003 16:05 schreef Pikkebaas het volgende:
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=27734&mxp=87Goed nieuws. Als de auteursrechten zijn afgekocht mogen we gewoon copieren zoveel we willen !!
quote:Dat zou dan weer oneerlijk zijn tegen over mensen die geen/traag internet hebben...
Op woensdag 4 juni 2003 16:17 schreef beerten het volgende:
Tja, ik snap eigenlijk niet dat men dit systeem niet invoert. Net als bij cassettebandjes, vroeger. Je betaalde ik meen iets van 2 gulden per cassette als "belasting voor copyright"
Laten ze de cd's gewoon goedkoper maken en iets vinden op het downloaden van muziek. Als je iets op een server zet hoef je geen hoesjes te drukken, geen cd's te distribueren etc. Al die kosten die je dan niet maakt, maakt het downloaden goedkoper.
En als je niet van de presumptie uitgaat dat iedereen illegaal kopiëert dan moet je deze heffing niet opleggen aangezien die ten koste gaat van mensen die niet illegaal kopiëren.
quote:Tssssssss, ik heb nix illegaals op mijn pc staan
Op woensdag 4 juni 2003 17:54 schreef Elevation het volgende:
Laatst stelde iemand in een TV-programma voor om ook een heffing in te voeren op harde schijven..
quote:Inderdaad, daar mag verder gegaan worden
Op woensdag 4 juni 2003 18:14 schreef static het volgende:
Dubbel:Lege DVD media binnenkort fors duurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |