Nee, het is zeker niet helemaal uitgeschreven. Kijk maar eens op de HBO-site, waar diverse interviews staan over de werkwijze van Larry David bij de opnamen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:48 schreef BB-boy het volgende:
Volgens mij is het helemaal uitgeschreven hoor.
Het wordt wel beter ja, net het eerste seizoen uitgekeken. Vooral de laatstequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond de pilot doordat er geen script is wel wat zwak, neem aan dat de serie beter wordt? Pilots zijn zelden goed
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:34 schreef Mike het volgende:
Ik vond dit stukje echt geweldig:
http://www.youtube.com/watch?v=KTV1xtcUD0o
Heb je daarmee alle seizoenen gekocht? Je moet t zien als een goede investering ...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef BB-boy het volgende:
Vandaag de bak leeggehaald bij de MM.
106 euro armer, maar een hoop humor rijker! ()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:15 schreef MrData het volgende:
Moet nog in de VS zelfs uitgezonden worden, dacht in September begint 't pas.
Larry David had eerst geen zin meer, dus het leek einde verhaal. Maar anderhalf jaar later gaan ze dan toch weer beginnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef Patch het volgende:
damn...
hebben die daar een lange tussenstop gehad ofzo?
Ik dacht dat ik seizoen 5 al een jaartje had...
geweldig! over 3 weken alquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:39 schreef Mike het volgende:
[..]
9 september is de eerste aflevering.
Ik kon m'n ogen niet geloven toen ik Curb Your Enthusiasm in het schema zag staan.quote:
Moet ik onthouden. (bij deze dus)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef BB-boy het volgende:
Vandaag de bak leeggehaald bij de MM.
106 euro armer, maar een hoop humor rijker! ()
Dank voor de tipquote:Op donderdag 6 september 2007 22:25 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
Larry David bij Letterman gisteravond
En hij staat al op mijn PC en ga hem vanavond lekker kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |