quote:zijn wij in zwolle verkeerd gereden? weet ik niks van.
Op dinsdag 2 september 2003 09:40 schreef GizartFRL het volgende:[..]
![]()
En hoezo zijn we in Zwolle verkeerd gereden?
Ik ben thuisgekomen of niet dan
[Dit bericht is gewijzigd door super_honda op 02-09-2003 10:46]
quote:ja t zal best, jullie misten gewoon 2 borden A28 plus de oprit.. zelfs na een hoop geknipper, maar mij hoor je niet zeuren hoor, ik ben blij dat jullie thuis zijn gekomen
Op dinsdag 2 september 2003 09:40 schreef GizartFRL het volgende:[..]
![]()
En hoezo zijn we in Zwolle verkeerd gereden?
Ik ben thuisgekomen of niet dan
quote:Sorry hoor net dat ik niet kan vanavond, en Jozef444 kan ook niet, vertelde hij me.
Op maandag 1 september 2003 20:39 schreef PeuRac het volgende:
*mededeling @ PMT*Zullen we morgenavond afspreken op de MSN om ongeveer 19;30u?
Stuur wel een mail
quote:Hoezo, wil jij GoTBall en PTAmeet gaan mergen ofzo?
Op dinsdag 2 september 2003 14:50 schreef daNpy het volgende:
Wat moet je doen om bij het PMT te 'mogen' horen?
quote:Nee, je weet zelf wel waarom
Op dinsdag 2 september 2003 15:51 schreef johnwoo het volgende:[..]
Hoezo, wil jij GoTBall en PTAmeet gaan mergen ofzo?
En schiet op met die shirts
daNpy onder zn zusjes account
quote:Nou, dan heb je pech, moet je maar gaan lopen naar de PTA Meet
Op zaterdag 30 augustus 2003 22:28 schreef ook_gek het volgende:
Als er een volvo komt ga ik niet.
quote:Het was een Audi S4 Moet je is voor de grap een proefrit met die wagen proberen aan te vragen; Moet je naar Pon toe en dan gaat er iemand naast je zitten tijdens de rit en allemaal van dat soort ongein
Op zondag 31 augustus 2003 05:25 schreef ook_gek het volgende:Ag we zien wel. Ballebek wilde zeker gaan begreep ik altijd en dan kan ik mee rijden met hem. Was al afgesproken volgens mij
ik ga ook nog een keer een proefrit maken met hem in een audi A8 Wheheheheh Dus er is een kans dat ik op de meeting ben
Affijn, zoals jullie zien is er weer iemand terug van de harde kern om die dag onveilig te maken Ik zal de komende tijd maar weer is vaker posten om weer up 2 date te geraken.
De nieuwe auto wordt trouwens een Volvo S40 T5 of TD en niet de A4; wil immers ook nog een huis kopen binnenkort en tja, dan is dat toch net ff iets te duur als je alles bij elkaar optelt.
Me heeft 5 oktober gestemd en gaarne in de lijn Utrecht -> Arnhem ergen de meet plannen; misschien is dit wel zo tof voor iedereen.
quote:Hui kopen
Op dinsdag 2 september 2003 21:04 schreef Ballebek het volgende:[..]
Nou, dan heb je pech, moet je maar gaan lopen naar de PTA Meet
[..]Het was een Audi S4 Moet je is voor de grap een proefrit met die wagen proberen aan te vragen; Moet je naar Pon toe en dan gaat er iemand naast je zitten tijdens de rit en allemaal van dat soort ongein
Je mag wel met een normale A4 2.0 rijden als proefrit maar ja, het ging mij juist om die power heAffijn, zoals jullie zien is er weer iemand terug van de harde kern om die dag onveilig te maken
Ik zal de komende tijd maar weer is vaker posten om weer up 2 date te geraken.
De nieuwe auto wordt trouwens een Volvo S40 T5 of TD en niet de A4; wil immers ook nog een huis kopen binnenkort en tja, dan is dat toch net ff iets te duur als je alles bij elkaar optelt.
Me heeft 5 oktober gestemd en gaarne in de lijn Utrecht -> Arnhem ergen de meet plannen; misschien is dit wel zo tof voor iedereen.
quote:Pand wordt deze winter gesloopt, maar kom misschien gezellig bij jou in de straat wonen
Op dinsdag 2 september 2003 21:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hui kopen
Ga je weg in scheveningen dan
quote:Kan je niet betalen
Op dinsdag 2 september 2003 21:13 schreef Ballebek het volgende:[..]
Pand wordt deze winter gesloopt, maar kom misschien gezellig bij jou in de straat wonen
Maar dan ga je toch in de ouwe biep wonen
quote:Is al gekraakt en nu wil ik toch echt wel een ECHT huis hebben ipv een afthans gaar bijelkaargeraapt meukje...
Op dinsdag 2 september 2003 21:17 schreef ook_gek het volgende:[..]
Kan je niet betalen
En er staat niks te koop
Maar dan ga je toch in de ouwe biep wonen
Had bijna een appartement gekocht van een kennis die gaat verhuizen met zeezicht (op de G. D. Weg) maar die heeft het uiteindelijk verhuurd
quote:Zo dat is wel cool. Maaar blijf je op scheveningen dan? Of wil je weg hier? Oh en dit moet eigelijk in de Slowchat
Op dinsdag 2 september 2003 21:32 schreef Ballebek het volgende:[..]
Is al gekraakt en nu wil ik toch echt wel een ECHT huis hebben ipv een afthans gaar bijelkaargeraapt meukje...
Had bijna een appartement gekocht van een kennis die gaat verhuizen met zeezicht (op de G. D. Weg) maar die heeft het uiteindelijk verhuurd
Maar ga jij naar de meeting? En kan ik heen en weer rijden met je?
quote:Laatste Offtopic; Me + auto gaan toch die kant op dus waarom niet
Op dinsdag 2 september 2003 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]Maar ga jij naar de meeting? En kan ik heen en weer rijden met je?
Enneh: "Laatste update: 22-05 16:45" ...
5 oktober is het meest populair zie ik...
Even kijken of ik nog wat mensen kan ritselen
quote:Eindhoven zal hier wel goed overkomen ja
Op woensdag 3 september 2003 10:46 schreef Metalfreak het volgende:
Welke locatie is eigenlijk de voorkeur voor de meet?
Eindhoven een ideetje?
nog zuidelijker is natuurlijk nog beter...![]()
quote:autogek zijn.......
Op woensdag 3 september 2003 13:35 schreef BoJo het volgende:
waar moet je aan voldoen om te mogen komen ?
quote:Je moet een lekker wijf mee nemen. En je moet bereid zijn die te delen
Op woensdag 3 september 2003 13:35 schreef BoJo het volgende:
waar moet je aan voldoen om te mogen komen ?
Nee gewoon auto gek zijn. En als je een mooie auto hebt. Zal het zeer op prijs gesteld worden als je die mee neemt
quote:Regelen jullie niet eens de meiden
Op woensdag 3 september 2003 14:31 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je moet een lekker wijf mee nemen. En je moet bereid zijn die te delen
Nee gewoon auto gek zijn. En als je een mooie auto hebt. Zal het zeer op prijs gesteld worden als je die mee neemt
Ik ben er blij mee, maar of jullie hem tof/te gek/keigaaf/cool vinden is nog maar de vraag
Maar ik kan kiezen, of de lease auto van me vader (kost niks) Ford Focus stw 1.8 TDdi of mijn eigen Alfa 155 1.8 TS
[Dit bericht is gewijzigd door BoJo op 03-09-2003 14:53]
quote:Oh mij god een alfa rijden
Op woensdag 3 september 2003 14:50 schreef BoJo het volgende:[..]
Ik ben er blij mee, maar of jullie hem tof/te gek/keigaaf/cool vinden is nog maar de vraag
Maar ik kan kiezen, of de lease auto van me vader (kost niks) 1.8 TDdi of mijn eigen Alfa 155 1.8 TS
quote:wat is er mis met Alfa rijders
Op woensdag 3 september 2003 14:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oh mij god een alfa rijden
Nee tuurlijk is dat goed
moest werken zie sc
Ik heb vandaag slashme gesproken. ik heb o.a. de source van de site www.ptameet.tk. Als iemand een ander adresje + webspace heeft, dan kan ik het eventueel doormailen.
Slashme komt trouwens wel als de datum hem schikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |