quote:Daar heb je speciale plaatsen voor
Op woensdag 4 juni 2003 10:55 schreef Jarno het volgende:[..]
Het zou nu natuurlijk erg makkelijk zijn om te zeggen dat dat zielig is, dat een hond moet kunnen rennen, spelen, ravotten in het zand.
quote:Het heeft mij ook wat schrammen opgeleverd hoor.
Op woensdag 4 juni 2003 10:57 schreef Jalu het volgende:[..]
Ik heb het ook geprobeerd, maar het is mij met onze katten niet gelukt, als kitten al veel te eigenwijs
quote:En vrijstelling van kattenbelasting voor mensen met een werkende schrikdraadinstallatie om hun tuin.
Op woensdag 4 juni 2003 10:57 schreef Jarno het volgende:
Kattenbelasting.. Misschien een optie? Wie weet worden mensen zich dan wat meer bewust van hun huisdier, en gaan ze er wat zorgvuldiger mee om. En misschien is dat een reden geen 20 katten te houden. Als het voor honden werkt...
quote:Ik heb geen tuin.
Op woensdag 4 juni 2003 10:58 schreef Dandelion het volgende:[..]
Daar heb je speciale plaatsen voor
en een eigen tuin!
En speciale *uitgestrekte* gebieden waar honden kunnen spelen en rennen, ken ik niet.
quote:Blij dat je niet in mijn straat woont met je kostbare visjes dan...
Op woensdag 4 juni 2003 10:57 schreef Dandelion het volgende:[..]
neen klopt.
Dat kan niet en dat wil ik niet.
[..]Ja ik ben intolerant, zes jaar en ik doe woody woodpekker na:
bliep bliep, wroem!Flikker toch op met je gezwets.... sorry hoor maar op een gegeven moment houdt het zelfs voor mij op.
quote:Welnee, gewoon boven de 2 katten extra belasten. Mensen mogen zich best bewust zijn van hun huisdier.
Op woensdag 4 juni 2003 10:58 schreef Halinalle het volgende:[..]
En vrijstelling van kattenbelasting voor mensen met een werkende schrikdraadinstallatie om hun tuin.
quote:
En vrijstelling van kattenbelasting voor mensen met een werkende schrikdraadinstallatie om hun tuin.
wat een berg zeikerds hier zeg
quote:dan moet je geen hond nemen, want je kan em niet de ruiomte bieden die hij nodig heeft.
Op woensdag 4 juni 2003 10:59 schreef Jarno het volgende:[..]
Ik heb geen tuin.
quote:Nee? moet je eens buiten het zomerseizoen naar het strand gaan, of gewoon eens naar het bos, daar hebben zo wel losloop plaatsen.
En speciale *uitgestrekte* gebieden waar honden kunnen spelen en rennen, ken ik niet.
quote:Jep, en een extra buurtfonds waar de kattenbezitters ook voor moeten lappen zodat de geleden tuinschade ook vergoed wordt
Op woensdag 4 juni 2003 10:57 schreef Jarno het volgende:
Kattenbelasting.. Misschien een optie? Wie weet worden mensen zich dan wat meer bewust van hun huisdier, en gaan ze er wat zorgvuldiger mee om. En misschien is dat een reden geen 20 katten te houden. Als het voor honden werkt...
quote:En de opbrengst gaat naar een organisatie die kattenmeppers/doders opspoort en laat berechten? Dan ben ik voor
quote:Nee, van de opbrengst kan de schade die katten aanrichten worden vergoed
Op woensdag 4 juni 2003 11:01 schreef Jalu het volgende:[..]
En de opbrengst gaat naar een organisatie die kattenmeppers/doders opspoort en laat berechten? Dan ben ik voor
quote:Maar ik heb wel een heel groot huis en ik wil een klein hondje. En dan?
Op woensdag 4 juni 2003 11:00 schreef Dandelion het volgende:[..]
dan moet je geen hond nemen, want je kan em niet de ruiomte bieden die hij nodig heeft.
quote:Okay, misschien zijn ze er, maar ik neem aan dat daar ook wel eens kleine kinderen ofzo lopen.
Nee? moet je eens buiten het zomerseizoen naar het strand gaan, of gewoon eens naar het bos, daar hebben zo wel losloop plaatsen.
quote:Wat mij betreft wel... Als je belasting betaalt, moet je er ook iets terug voor krijgen.
Op woensdag 4 juni 2003 11:01 schreef Jalu het volgende:[..]
En de opbrengst gaat naar een organisatie die kattenmeppers/doders opspoort en laat berechten? Dan ben ik voor
quote:En een commissie en een overlegorgaan en een controlerend orgaan en een enquete en een referendum.
Op woensdag 4 juni 2003 11:00 schreef Dissection het volgende:[..]
Jep, en een extra buurtfonds waar de kattenbezitters ook voor moeten lappen zodat de geleden tuinschade ook vergoed wordt
Gawd, dit is echt Nederland in een notendop he.
.
quote:en de vergoeding voor de psychiator die mensen nodig hebben vanwege al het huilen
Op woensdag 4 juni 2003 11:00 schreef Dissection het volgende:[..]
Jep, en een extra buurtfonds waar de kattenbezitters ook voor moeten lappen zodat de geleden tuinschade ook vergoed wordt
quote:Een klein hondje doet nix met kleine kinderen sim-pel...en daarbovenop, zoals al eerder gezegd kan een klein hondje best in de kattenbak schijten....en een groot huis zonder iets van een tuin, waar woon jij dan joh, fabrieksstad?
Op woensdag 4 juni 2003 11:02 schreef Jarno het volgende:[..]
Maar ik heb wel een heel groot huis en ik wil een klein hondje. En dan?
[..]Okay, misschien zijn ze er, maar ik neem aan dat daar ook wel eens kleine kinderen ofzo lopen.
quote:Net zo belachelijk als het OV betalen uit de opbrengsten van motorrijtuigenbelasting
Op woensdag 4 juni 2003 11:02 schreef Dissection het volgende:[..]
Nee, van de opbrengst kan de schade die katten aanrichten worden vergoed
quote:Dan kan je dus een hondje houden. waar stuur je op aan?
Maar ik heb wel een heel groot huis en ik wil een klein hondje. En dan?
[..]
quote:Tja, maar binnen een hondenlosloopgebied zou het best wel eens kunnen dat je daar los lopende honden tegen komt, dat moet je als ouders ook snappen.
Okay, misschien zijn ze er, maar ik neem aan dat daar ook wel eens kleine kinderen ofzo lopen.
quote:Ik huil niet als een kat mijn tuin vernield, ik onderneem actie..en ik huil al helemaal niet als dat beest er dan aan overlijd
Op woensdag 4 juni 2003 11:02 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
en de vergoeding voor de psychiator die mensen nodig hebben vanwege al het huilen
wat jij dus doet
quote:Ik denk dat je eerder blij mag zijn dat je niet met je k*tkatten bij mij in de buurt woont
Op woensdag 4 juni 2003 10:59 schreef Jalu het volgende:[..]
Blij dat je niet in mijn straat woont met je kostbare visjes dan...
[Dit bericht is gewijzigd door Dissection op 04-06-2003 11:05]
quote:*grijnst*
En een commissie en een overlegorgaan en een controlerend orgaan en een enquete en een referendum.
Gawd, dit is echt Nederland in een notendop he.
.
quote:Een klein hondje kan ook hard bijten hoor. En kleine hondjes mogen dus niet vrij buiten spelen ofzo? In die speciale gebieden dus?
Op woensdag 4 juni 2003 11:03 schreef Dissection het volgende:[..]
Een klein hondje doet nix met kleine kinderen sim-pel...en daarbovenop, zoals al eerder gezegd kan een klein hondje best in de kattenbak schijten....en een groot huis zonder iets van een tuin, waar woon jij dan joh, fabrieksstad?
quote:Er komen al genoeg dieren in mijn tuin. Zo'n tor hoef ik er ook niet nog bij.
Op woensdag 4 juni 2003 11:02 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
en de vergoeding voor de psychiator die mensen nodig hebben vanwege al het huilen
wat jij dus doet
quote:Ik gok dat honden die kinderen doodbijten vaak worden bestempeld als 'de liefste hond ter wereld', totdat het moment daar is. Gokje, hoor.
Op woensdag 4 juni 2003 11:04 schreef Dandelion het volgende:Tja, maar binnen een hondenlosloopgebied zou het best wel eens kunnen dat je daar los lopende honden tegen komt, dat moet je als ouders ook snappen.
Daarnaast ga je natuurlijk geen dolle hond los laten in zon gebied.
quote:Kijk je ook nog zo blij als je wél gepakt wordt voor ernstige dierenmishandeling?
Op woensdag 4 juni 2003 11:04 schreef Dissection het volgende:[..]
Ik huil niet als een kat mijn tuin vernield, ik onderneem actie..en ik huil al helemaal niet als dat beest er dan aan overlijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |