abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2003 @ 10:58:00 #226
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_10873349
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 10:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het zou nu natuurlijk erg makkelijk zijn om te zeggen dat dat zielig is, dat een hond moet kunnen rennen, spelen, ravotten in het zand.

Daar heb je speciale plaatsen voor en een eigen tuin!
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_10873356
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 10:57 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ik heb het ook geprobeerd, maar het is mij met onze katten niet gelukt, als kitten al veel te eigenwijs

Het heeft mij ook wat schrammen opgeleverd hoor. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_10873366
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 10:57 schreef Jarno het volgende:
Kattenbelasting. . Misschien een optie? Wie weet worden mensen zich dan wat meer bewust van hun huisdier, en gaan ze er wat zorgvuldiger mee om. En misschien is dat een reden geen 20 katten te houden. Als het voor honden werkt...
En vrijstelling van kattenbelasting voor mensen met een werkende schrikdraadinstallatie om hun tuin.
pi_10873374
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 10:58 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Daar heb je speciale plaatsen voor en een eigen tuin!

Ik heb geen tuin.

En speciale *uitgestrekte* gebieden waar honden kunnen spelen en rennen, ken ik niet.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_10873382
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 10:57 schreef Dandelion het volgende:

[..]

neen klopt.
Dat kan niet en dat wil ik niet.
[..]

Ja ik ben intolerant, zes jaar en ik doe woody woodpekker na:
bliep bliep, wroem!

Flikker toch op met je gezwets.... sorry hoor maar op een gegeven moment houdt het zelfs voor mij op.

Blij dat je niet in mijn straat woont met je kostbare visjes dan...
pi_10873389
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 10:58 schreef Halinalle het volgende:

[..]

En vrijstelling van kattenbelasting voor mensen met een werkende schrikdraadinstallatie om hun tuin.

Welnee, gewoon boven de 2 katten extra belasten. Mensen mogen zich best bewust zijn van hun huisdier.
pi_10873402
quote:

[..]

wat een berg zeikerds hier zeg

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 4 juni 2003 @ 11:00:39 #233
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_10873408
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 10:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik heb geen tuin.

dan moet je geen hond nemen, want je kan em niet de ruiomte bieden die hij nodig heeft.
quote:
En speciale *uitgestrekte* gebieden waar honden kunnen spelen en rennen, ken ik niet.
Nee? moet je eens buiten het zomerseizoen naar het strand gaan, of gewoon eens naar het bos, daar hebben zo wel losloop plaatsen.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  woensdag 4 juni 2003 @ 11:00:42 #234
29429 Dissection
King of all kings
pi_10873409
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 10:57 schreef Jarno het volgende:
Kattenbelasting. . Misschien een optie? Wie weet worden mensen zich dan wat meer bewust van hun huisdier, en gaan ze er wat zorgvuldiger mee om. En misschien is dat een reden geen 20 katten te houden. Als het voor honden werkt...
Jep, en een extra buurtfonds waar de kattenbezitters ook voor moeten lappen zodat de geleden tuinschade ook vergoed wordt
pi_10873416
quote:

[..]

En de opbrengst gaat naar een organisatie die kattenmeppers/doders opspoort en laat berechten? Dan ben ik voor
  woensdag 4 juni 2003 @ 11:02:12 #236
29429 Dissection
King of all kings
pi_10873441
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:01 schreef Jalu het volgende:

[..]

En de opbrengst gaat naar een organisatie die kattenmeppers/doders opspoort en laat berechten? Dan ben ik voor

Nee, van de opbrengst kan de schade die katten aanrichten worden vergoed
pi_10873447
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:00 schreef Dandelion het volgende:

[..]

dan moet je geen hond nemen, want je kan em niet de ruiomte bieden die hij nodig heeft.

Maar ik heb wel een heel groot huis en ik wil een klein hondje. En dan?
quote:
Nee? moet je eens buiten het zomerseizoen naar het strand gaan, of gewoon eens naar het bos, daar hebben zo wel losloop plaatsen.
Okay, misschien zijn ze er, maar ik neem aan dat daar ook wel eens kleine kinderen ofzo lopen.
pi_10873449
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:01 schreef Jalu het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel... Als je belasting betaalt, moet je er ook iets terug voor krijgen.
pi_10873456
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:00 schreef Dissection het volgende:

[..]

Jep, en een extra buurtfonds waar de kattenbezitters ook voor moeten lappen zodat de geleden tuinschade ook vergoed wordt

En een commissie en een overlegorgaan en een controlerend orgaan en een enquete en een referendum.

Gawd, dit is echt Nederland in een notendop he. .

pi_10873457
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:00 schreef Dissection het volgende:

[..]

en de vergoeding voor de psychiator die mensen nodig hebben vanwege al het huilen wat jij dus doet
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 4 juni 2003 @ 11:03:46 #241
29429 Dissection
King of all kings
pi_10873482
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:02 schreef Jarno het volgende:

[..]

[..]

Okay, misschien zijn ze er, maar ik neem aan dat daar ook wel eens kleine kinderen ofzo lopen.

Een klein hondje doet nix met kleine kinderen sim-pel...en daarbovenop, zoals al eerder gezegd kan een klein hondje best in de kattenbak schijten....en een groot huis zonder iets van een tuin, waar woon jij dan joh, fabrieksstad?
pi_10873488
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:02 schreef Dissection het volgende:

[..]

Nee, van de opbrengst kan de schade die katten aanrichten worden vergoed

Net zo belachelijk als het OV betalen uit de opbrengsten van motorrijtuigenbelasting
  woensdag 4 juni 2003 @ 11:04:06 #243
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_10873489
quote:

[..]

[..]

Dan kan je dus een hondje houden. waar stuur je op aan?
quote:
Tja, maar binnen een hondenlosloopgebied zou het best wel eens kunnen dat je daar los lopende honden tegen komt, dat moet je als ouders ook snappen.
Daarnaast ga je natuurlijk geen dolle hond los laten in zon gebied.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  woensdag 4 juni 2003 @ 11:04:41 #244
29429 Dissection
King of all kings
pi_10873500
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:02 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

en de vergoeding voor de psychiator die mensen nodig hebben vanwege al het huilen wat jij dus doet

Ik huil niet als een kat mijn tuin vernield, ik onderneem actie..en ik huil al helemaal niet als dat beest er dan aan overlijd
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 10:59 schreef Jalu het volgende:

[..]

Blij dat je niet in mijn straat woont met je kostbare visjes dan...

Ik denk dat je eerder blij mag zijn dat je niet met je k*tkatten bij mij in de buurt woont

[Dit bericht is gewijzigd door Dissection op 04-06-2003 11:05]

pi_10873503
quote:

[..]

En een commissie en een overlegorgaan en een controlerend orgaan en een enquete en een referendum.

Gawd, dit is echt Nederland in een notendop he. .

*grijnst*
pi_10873505
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:03 schreef Dissection het volgende:

[..]

Een klein hondje doet nix met kleine kinderen sim-pel...en daarbovenop, zoals al eerder gezegd kan een klein hondje best in de kattenbak schijten....en een groot huis zonder iets van een tuin, waar woon jij dan joh, fabrieksstad?

Een klein hondje kan ook hard bijten hoor. En kleine hondjes mogen dus niet vrij buiten spelen ofzo? In die speciale gebieden dus?
pi_10873508
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:02 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Er komen al genoeg dieren in mijn tuin. Zo'n tor hoef ik er ook niet nog bij.
  woensdag 4 juni 2003 @ 11:05:24 #248
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_10873515
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:04 schreef Jalu het volgende:

[..]

Net zo belachelijk als het OV betalen uit de opbrengsten van motorrijtuigenbelasting

Goed plan! (maar daar zijn weer andere topics voor)
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_10873529
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:04 schreef Dandelion het volgende:

Tja, maar binnen een hondenlosloopgebied zou het best wel eens kunnen dat je daar los lopende honden tegen komt, dat moet je als ouders ook snappen.
Daarnaast ga je natuurlijk geen dolle hond los laten in zon gebied.

Ik gok dat honden die kinderen doodbijten vaak worden bestempeld als 'de liefste hond ter wereld', totdat het moment daar is. Gokje, hoor.
pi_10873538
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:04 schreef Dissection het volgende:

[..]

Ik huil niet als een kat mijn tuin vernield, ik onderneem actie..en ik huil al helemaal niet als dat beest er dan aan overlijd

Kijk je ook nog zo blij als je wél gepakt wordt voor ernstige dierenmishandeling?
Of het slachtoffer wordt van een doorgedraaide kattenbezitter? Immers, jij mag doordraaien en het beest doden, wie zegt je dan niet dat de eigenaar van het beest ook doordraait?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')