Te koop omdat ik bij een contractverlenging een nieuwe telefoon heb gekregen, en ik kan het geld wel gebruiken. Hij is simlockvrij, heb het bonnetje nog (is van 21-12-'02, dus nog meer dan een half jaar garantie!). Ik heb het toestel zelf zo'n 5 maanden gebruikt (vertoond dus gewoon normale gebruikssporen), nooit problemen mee gehad en werkelijk een superfijn (en licht) toestel. Inclusief de originele verpakking, alle boekjes enz., heb alleen het polsbandje niet meer .
Verdere specs:
Fel blauw LCD display
- 128 x 128 pixels
- Tijd, datum en netwerk in display (binnen- en buitenkant)
- Wall paper
- Klok in display
16 polyfone beltonen:
- Samengesteld uit 16 verschillende instrumenten
- 40 voorgeprogrammeerde beltonen
- Download mogelijkheid via Wap
Design colour led op voorkant
Nokia Smart Messaging
EMS: versturen van beltonen, afbeeldingen en animaties via SMS
Dualband (900/1800Mhz)
WAP 1.2 met directe Internet button
T9: snel en eenvoudig versturen van SMS berichten
Telefoonboek
Kosten- en tijdsduur informatie
Oproepenlijst met 20 gemiste, 20 uitgaande en 20 inkomende gesprekken
Agendafuncties:
- Agenda en kalender
- Notities
- Alarm
- Rekenmachine
- Tijd en datum (wereld klok)
- Valuta calculator
Conference call (indien ondersteund door operator)
Ingebouwde trilfunctie
Opnemen via toets of klepje
3 Games:
- Fortress
- Space War
- X-Fighter
Technische info:
Gewicht: 68 gram
Afmetingen (l x b x d): 80 x 40 x 22 mm
Batterijen: Li-Ion 800 mAh
Spreektijd: 2,5 - 3 uur
Standby tijd: 120 - 150 uur
Spreekcode: FR+EFR+HR
Kleuren Licht zilver, donker zilver, licht blauw, donker blauw
In de verpakking:
A800 toestel
Lader
Accu (900mAh)
Portable headset
Pols string <-- niet meer dus...
Handleiding (NL + FR)
Bij tweakers pricewatch: http://www.tweakers.net/pricewatch/46207 is hij nieuw minimaal 246 euro (incl. rembours)
Ik heb al een bod van 100 euro gehad van een kennis, maar dit vind ik te weinig. Op marktplaats worden ze aangeboden voor 200 euro, dus ik zou zeggen:
Bieden vanaf 140,-
Enjoy!!
PS:
Ik woon in maastricht, maar mijn ouders in alkmaar, dus liefste in de buurt van 1 van deze plaatsen (of bereid zijn om hem zelf op te komen halen), aangezien ik het niet zo zie zitten om het per post te gaan versturen
Ik heb niks tegen jou persoonlijk hoor, en ik hou wel van een stevige dicussie (mensen die dit niet snappen: Abortus = moord? [4] ). Ik voer regelmatig dit soort discussies met vrienden van me(die er andere denkbeelden op nahouden ), en ben niet gewend dat mensen na 1 reactie zo ontzettend op hun pik getrapt zijn
, hooguit na een lekkere uitloksessie van mijn kant...
105 euro vind ik net als 100 euro te weinig, vandaar de vanafbiedprijs van 140 eurootjes
quote:De liefde voor een pittige discussie is wederzijds. En idd, ik heb een lange pik.
Op dinsdag 3 juni 2003 23:49 schreef _Kuch_ het volgende:
Merci beaucoup, F-ron.. Bedankt voor de offtopic reactie![]()
Ik heb niks tegen jou persoonlijk hoor, en ik hou wel van een stevige dicussie (mensen die dit niet snappen: Abortus = moord? [4] ). Ik voer regelmatig dit soort discussies met vrienden van me(die er andere denkbeelden op nahouden
), en ben niet gewend dat mensen na 1 reactie zo ontzettend op hun pik getrapt zijn
, hooguit na een lekkere uitloksessie van mijn kant...
On topic: Ik hoop dat je een liefhebber vind voor je telefoon.
Nog bedankt voor je reactie trouwens. Heb veel respect voor mensen die in een discussie heel hard kunnen bijten, maar toch niks persoonlijks hebben tegen hun 'tegenstanders'.
Bied u maarrrrrrrrrrrr
quote:dat is geen zwart maar donker grijs
Op donderdag 5 juni 2003 01:28 schreef Blapiet het volgende:
hem je hem ook in 't zwart? Ik vinnem in 't grijs lelijk
quote:Ligt eraan hoe laat.
Op donderdag 5 juni 2003 17:38 schreef _Kuch_ het volgende:
Euh, een weekje ofzo? Ik heb nu tentamenweken dus heb nu een beetje weinig tijd. Zoals het er nu uitziet ben ik volgende week vrijdag in Utrecht, dus als je dan nog steeds hoogste bieder bent kunnen we het dan wel regelen, ok? (als je kan natuurlijk..)
Er is nog niks definitief, dames en heren! 140 euro is er nu geboden voor dit fan-tas-tische toestel!
'Zeg mike, is hij niet in een willekeurige winkel minstens 100 euro duurder, terwijl deze precies hetzelfde doet?'
'Jazekerrrr, voorwaar een unieke kans! Dus bieden maar!'
(Men moet de wassenaarse rrrr en het nepnederlands er maar zelf bijdenken...)
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 22:51 schreef _Kuch_ het volgende:
MaarrrrrrEr is nog niks definitief, dames en heren! 140 euro is er nu geboden voor dit fan-tas-tische toestel!
'Zeg mike, is hij niet in een willekeurige winkel minstens 100 euro duurder, terwijl deze precies hetzelfde doet?'
'Jazekerrrr, voorwaar een unieke kans! Dus bieden maar!'
![]()
(Men moet de wassenaarse rrrr en het nepnederlands er maar zelf bijdenken...)
Hoogste bod is nu 140 euro..
Enne, Blup, is dat emailadres in je profiel het email adres wat je ook gebruikt? Of heb je een andere...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |