abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11070222
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 21:19 schreef Petracev het volgende:

[..]

Verklaar je nader, want een hamersmile is geen goed onderbebouwde antwoord.
pi_11070314
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 21:23 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Verklaar je nader, want een hamersmile is geen goed onderbebouwde antwoord.

Ten eerste: Het is geen antwoord, je had immers geen vraag gesteld
Ten tweede: 2 zaadjes die samengaan??? Ik denk dat je op herhalingscursus moet, want er moet bij jou een héééleboel opgefrist worden!

2 zaadjes die samengaan

pi_11070368
Hier heb je alvast een linkje: http://www.sexwoordenboek.nl/bevruchting.html
pi_11070671
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 21:28 schreef Petracev het volgende:
Hier heb je alvast een linkje: http://www.sexwoordenboek.nl/bevruchting.html
Als je t nu nog niet goed onderbouwd vindt... dan weet ik t niet meer hoor
pi_11070940
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 21:26 schreef Petracev het volgende:
2 zaadjes die samengaan
lol
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_11071081
Van je sexwoordenboek:
quote:
Bevruchting is het binnendringen van de eicel door de zaadcel. Als de bevruchte eicel via de eileider naar de baarmoeder gaat en zich daar nestelt, is het meisje zwanger.
De eicel gaat naar de baarmoeder om zich te 'nestelen', zodat de embyro goed doorgroeit. Maar er staat ook duidelijk op: "bevruchte eicel" Dus bevrucht=een leven is ontstaan, zo zie ik het. En tief anders maar op met jullie "lol" -woordjes.
pi_11071357
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 21:54 schreef Scepsis het volgende:
Van je sexwoordenboek:
[..]

De eicel gaat naar de baarmoeder om zich te 'nestelen', zodat de embyro goed doorgroeit. Maar er staat ook duidelijk op: "bevruchte eicel" Dus bevrucht=een leven is ontstaan, zo zie ik het. En tief anders maar op met jullie "lol" -woordjes.

kerel, ik lach je alleen maar uit omdat je zo dom bent, komt vast wel vaker voor
pi_11071379
quote:
Van je sexwoordenboek:
[..]

Hee, je moet wel aardig blijven! Ik heb je nog wel van dat waanidee met die twee zaadjes afgeholpen... Je moet me juist dankbaar zijn
pi_11071513
quote:

En tief anders maar op

Weet jij wel waar ´tief´ van afgeleid is? Dat komt van tyfus, dat is een hele erge ziekte hoor! Zullen we daar ook een topic over openen?
pi_11071665
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 22:07 schreef Petracev het volgende:

[..]

Weet jij wel waar ´tief´ van afgeleid is? Dat komt van tyfus, dat is een hele erge ziekte hoor! Zullen we daar ook een topic over openen?

´tief´ van tyfus

Kan, maar wat heeft dat nou met arbortus te maken?

pi_11072660
absoluut geen moord...
't gebeurt op een moment dat het niet meer dan een hoopje cellen is dat GEEN bewustzijn heeft! 't Leeft wel, maar je vind het toch ook geen moord als je een muis in je muizeval hebt laten lopen? Of een mug doodslaat? En geloof mij, zo'n muis voelt meer pijn en heeft WEL een bewustzijn...
Of je het rechtvaardigd is een ander verhaal... dat moet iedereen voorzichzelf bedenken.
You're next!
pi_11072815
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 22:45 schreef Afstandsbediening het volgende:
absoluut geen moord...
't gebeurt op een moment dat het niet meer dan een hoopje cellen is dat GEEN bewustzijn heeft! 't Leeft wel, maar je vind het toch ook geen moord als je een muis in je muizeval hebt laten lopen? Of een mug doodslaat? En geloof mij, zo'n muis voelt meer pijn en heeft WEL een bewustzijn...
Of je het rechtvaardigd is een ander verhaal... dat moet iedereen voorzichzelf bedenken.
Planten, bomen, etcerta zijn wetenschappelijk gezien wel een vorm van leven, dus in de visie van de wetenschap is dit "moord".
pi_11072908
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 22:51 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Planten, bomen, etcerta zijn wetenschappelijk gezien wel een vorm van leven, dus in de visie van de wetenschap is dit "moord".

maar zo wordt het hier niet bedoeld...
You're next!
pi_11072913
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 22:51 schreef Scepsis het volgende:

[..]

een vorm van leven is natuurlijk anders dan een bewustzijn hebben
  donderdag 12 juni 2003 @ 23:43:39 #215
55476 Dinalfos
www.achterklap.nl
pi_11074083
Het bewustzijn van een embryo is geenzins relevant.
  donderdag 12 juni 2003 @ 23:51:37 #216
8369 speknek
Another day another slay
pi_11074314
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 23:43 schreef Dinalfos het volgende:
Het bewustzijn van een embryo is geenzins relevant.
Bewustzijn is juist hetgene waar het hier om gaat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_11074989
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 23:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Bewustzijn is juist hetgene waar het hier om gaat.

juist, maar dat wil die niet snappen

maar ok...22 weken vind ik btw wel aan de late kant, maar dat is puur gevoelsmatig natuurlijk weer, als je zo'n klein mensje ziet, en dat dan kunstmatig weg laten halen is qua gevoel niet goed

daarvoor, als het er nog niet als een baby uitziet, is minder erg voor mn gevoel

waar zou volgens jullie de grens moeten liggen? waarom kozen ze 22 weken eigenlijk?

vrijdag 13 juni 2003 @ 00:24:17 #218
8369 speknek
Another day another slay
pi_11075155
De grens voor mij ongeveer een half jaar na de geboorte, mits er geen andere mensen aan gehecht zijn geraakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_11075417
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 00:24 schreef speknek het volgende:
De grens voor mij ongeveer een half jaar na de geboorte, mits er geen andere mensen aan gehecht zijn geraakt.
hahaha, met jou is ook echt goed een discussie te voeren he
pi_11076035
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 20:56 schreef Scepsis het volgende:
Iedereen doet het maar, dat vrucht heeft niet gevraagd voor vrijwillige levensbeeindiging. Maar wordt toch vermoord, alleen maar bij de gedachte dat er een persoon is dat meer macht heeft dan dat kind (de moeder dus) Maar, iedereen vindt het wel zozo goed.
Ik vind het gelijk staan aan moord, ik ben geen christenhond, maar een humanist, maar goed, het is en blijft een moord op een mensenleven. Want 2 zaadjes die samengaan is al de eerste begin van de leven.
Goed, zodra iets leven is is het heilig? Maar je trapt ook op mieren, je eet een stuk vlees, dat was ook levend. Wees consequent en houdt je aan je respect voor het leven.
En als zaad en een eicel bij elkaar komen is het 'ineens' leven? Sinds wanneer is een bevruchte eicel 'meer' levend dan willekeurig welke cel in het menselijk lichaam?
Goed, hij deelt zich een paar keer, maar dat doet een kankergezwel ook.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_11076141
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 00:36 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

hahaha, met jou is ook echt goed een discussie te voeren he

Integendeel, jouw punt is behoorlijk inconsistent, lees mijn vorige post maar eens.
Ik ben het eigenlijk eens met speknek wat dit betreft.
pi_11090601
Kom op mensen, eindelijk eens een _serieus_ topic in sexualiteit, en niemand post er.
*topickick*
  vrijdag 13 juni 2003 @ 18:29:33 #223
34153 BrianMay
Het Genie
pi_11092342
lama
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_11093773
van een amateurastronoom had ik toch meer verwacht.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 21:43:32 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_11095991
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 01:17 schreef paladin het volgende:
Ik ben het eigenlijk eens met speknek wat dit betreft.
En het is met die anderhalf jaar marge nog een behoorlijk conservatieve benadering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')