quote:ij wil biet du madderfokking sikarets!
Op 13 februari 2001 09:59 schreef twi het volgende:
Volhouden Monno, de volgende keer dat ik je zie wil ik echt totaal geen witte stokjes in de buurt hebben, en anders...Naja, dat bedenk ik nog wel
Nu je aan het stoppen met roken bent, krijg je dan ook zo'n enorme trek Hierin? Ik iig wel toen ik vroeger ooit eens succesvol stopte met roken (waarna ik een jaartje later weer begon...)
quote:Da's echt gemeeeen DIGGER!!!
Op 13 februari 2001 13:55 schreef DIGGER het volgende:
Monno,Nu je aan het stoppen met roken bent, krijg je dan ook zo'n enorme trek Hierin? Ik iig wel toen ik vroeger ooit eens succesvol stopte met roken (waarna ik een jaartje later weer begon...)
dikke *kus*
Yvet
Ik doen inmiddels al zo'n 45 uur zonder die godsvergeten klote sigaretten en ik voel me nog steeds wel toppie eigenlijk! Ik heb nu in plaats van zo'n stinkstok een lollie in me bek en das wel grappig. ow ja er komt nog wat bij ik dronk dus ook elke avond bier en daar heb ik dus ook al zo'n 45 uur geen druppel van op. Ik zit er ook over te denken dan om gewoon moslim te worden ![]()
maar goed genoeg gelul! ik ga me zo ongans vreten aan de toosjes met brie en paturain ![]()
ow en Yvet! van het weekend hebben we rookvrije sex , gaaf he????? ![]()
quote:Ja, das gaaf!!!
Op 13 februari 2001 20:50 schreef Armageddon het volgende:ow en Yvet! van het weekend hebben we rookvrije sex , gaaf he?????
![]()
![]()
hihihi
Yvet
ja ja dag 3 alweer! net even een zooi boterhammen naar binnen gemieterd en de rest van de middag weer aan de lollies ![]()
Ik begin het steeds leuker te vinden dat niet roken
Begin trouwens ook weer een beetje smaak in me mond te krijgen enzo...
wat heb ik allemaal gemist in die 10 jaar zeg
![]()
Maar ja ik heb nog wat jaartjes om rookvrij door te brengen gelukkig ![]()
Mazzllllssss.......
Monno
Het wordt echt nog wel moeilijker, steeds weer nieuwe situaties waar je voor de eerste keer als niet-roker in verzeild geraakt.
Diep ademhalen, probeer er niet aan te denken, volgende keer is het gemakkelijker.
Sterkte.
quote:Ja natuurlijk voel je je toppie. Je slikt n.l. anti-depressiva. Ik las vandaag in de krant dat er al een paar mensen door het gebruik van ZYBAN een epileptische aanval hebben gekregen. Het blijft dus oppassen.
Op 13 februari 2001 20:50 schreef Armageddon het volgende:
..... en ik voel me nog steeds wel toppie eigenlijk!
quote:anti depressiva? Hoe kom je daar nou bij? Geef mij even de link of verwijzing naar een artilkel waar dat staat. da's volgens mij namelijk bull. En dat er mensen zijn geweest die een aanval hebben gehad dat klopt maar die lullo's hadden op de pil gekauwd i.p.v. in 1 keer doorslikken. dan krijg je de hele dosis in 1 keer i.p.v. verdeeld over 8 uur
Op 16 februari 2001 00:49 schreef Zusje het volgende:
Ja natuurlijk voel je je toppie. Je slikt n.l. anti-depressiva. Ik las vandaag in de krant dat er al een paar mensen door het gebruik van ZYBAN een epileptische aanval hebben gekregen. Het blijft dus oppassen.
Een antidepressiva dus.
quote:uhhhmm zou je het nog iets beter en duidelijker kunnen uitleggen?
Op 17 februari 2001 13:12 schreef Zusje het volgende:
Bupropion (Zyban®) is op 1 december 1999 geregistreerd als 'hulpmiddel bij het stoppen met roken..........knipperdeknipEen antidepressiva dus.
Of k t cold turkey ga doen weet ik niet, heb ik vroeger wel een keer met succes gedaan.. Tot ik n paar maanden later gewoon weer ben gaan roken (vriendin die rookte)..
Hmm.. Moet nog ff denken over de methode maar eind van de maand ben ik gestopt..
quote:* Barb voelt zich aangesproken, al is ze niet blond en al helemaal geen mormel
Op 18 februari 2001 17:40 schreef KrL het volgende:
Zucht..
Naja, dan ga k ook maar meedoen besluit ik net.. Zou eigenlijk een klein blond mormel willen vragen om mee te doen, lijkt me wel grappig maar zoniet dan doe ik t alleen...
Ik heb er ook al aan zitten denken en kan je hulp goed gebruiken. Wil wel voor de cold turkey gaan, is me al eerder gelukt en ben toen anderhalf jaar rookvrij geweest.
'k Heb nu nog een vol pakje shag liggen en drie sigaretten, wil die eerst weggewerkt hebben, want stoppen terwijl ik rookwaar in huis heb, lukt niet en weggooien krijg ik echt niet voor elkaar (ja ja, ik ben zwak, sue me).
Stoppen uiterlijk per 1 maart KrL? Hebben wij een deal Mr. Blond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |