quote:Ja, dat dan weer wel.
Op dinsdag 10 juni 2003 21:32 schreef -Mk- het volgende:[..]
Mjah, zou zo voorspelbaar zijn
.
quote:Zonde idd, een van de weinig boeiende series op tv.
Op dinsdag 10 juni 2003 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
....
heel seizoen wachten
quote:Absoluut... ik volg niet veel, maar ik was/ben hier een trouwe kijker van! Ik vind Ephram ook echt waanzinnig acteren!
Op dinsdag 10 juni 2003 21:35 schreef default het volgende:[..]
Zonde idd, een van de weinig boeiende series op tv.
quote:Ja balen
Op dinsdag 10 juni 2003 21:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, en nu weer zo lang wachten.
Ik denk trouwens dat Andy en zijn buurvrouw weleens wat zouden kunnen gaan krijgen in de vorm van een relatie?!
speculaties alom!
quote:Echt wel. Dit was een erg goede aflevering. Maar Boston Public is ook wel leuk
Op dinsdag 10 juni 2003 21:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, en nu weer zo lang wachten.
quote:Ja, dat is zeker een leuke serie!
Op dinsdag 10 juni 2003 21:40 schreef du_ke het volgende:[..]
Echt wel. Dit was een erg goede aflevering. Maar Boston Public is ook wel leuk
.
quote:In Amerika was dit seizoenseinde ongeveer 3 weken terug.
Op dinsdag 10 juni 2003 21:39 schreef hensenhans het volgende:
Valt op Amerikaanse sites niks te vinden over het gevolg? Laten we het beste hopen deze zomervakantie!
Ik dnk dat colin nog niet dood is, maar dat er wel flinke complicaties zijn opgetreden. Als het goed was gegaan had Andy niet zo'n vreselijk trieste blik in zn ogen gehad.
Ben zeer benieuwd naar volgend seizoen! Denk dat dat zo ongeveer in november/december op de buis komt.
Is het anderen ook opgevallen dat deze aflevering voor het eerst in breedbeeld werd uitgezonden. De leader zag er ineens heel anders uit, met die schilderijen. Dat verklaard de getekende stijl ook een beetje.
Oh, en Boston Public
terug is meer dan fijn.
Aukje en Marieke de gekste!
quote:Blijf is ontopic
Op dinsdag 10 juni 2003 22:00 schreef hensenhans het volgende:Aukje en Marieke de gekste!
quote:Ik denk in het najaar/begin 2004.
Op dinsdag 10 juni 2003 22:10 schreef Chen het volgende:[..]
Blijf is ontopic
Ontopic: wanneer komt Everwood weer precies op de buis?
Ik denk dat Collin nog leeft en dat Andy in seizoen 2 idd iets met de buurvrouw krijgt. ben trouwens benieuwd wie de man is waar de buurman een relatie heeft, of is dat al duidelijk geworden in eerdere afleveringen??
Volgende week Boston Public vind ik niet echt boeiend, had liever herhalingen van Gilmore Girls(ook zo'n serie die ik veel te laat ontdekte)
was echt cool om zo de laatste aflevering te beginnen...
echt zelfs als je het niet gezien had tot nu toe, zou je deze aflevering redelijk goed hebben kunnen volgen
Cathedrals van Jump Little Children
quote:Klopt ja dat was erg handig, zeker ook voor mij aangezien ik lang niet alle afleveringen heb gezien.
Op dinsdag 10 juni 2003 22:32 schreef Cybart het volgende:
vonden jullie de seizoenssamenvatting in het begin ook zo goedwas echt cool om zo de laatste aflevering te beginnen...
echt zelfs als je het niet gezien had tot nu toe, zou je deze aflevering redelijk goed hebben kunnen volgen
quote:Die muziek was erg mooi ja, zo ff downloaden.
De muziek die te horen was bij de laatste aflevering net voor de operatie was:
Cathedrals van Jump Little Children
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |