Wie heeft er leuke ideeen over een origineel bruiloftsfeest. Uit eigen ervaringen, of ergens geweest of iets gehoord/gelezen?
Niet dat ik op het punt sta te trouwen.. nog ff niet..
Maar ik wil later geen standaard bruiloft, daarom vind ik het wel leuk om wat te weten te komen.
Een thema bruiloft is misschien ook wel apart. Efteling stijl ofzo, met allemaal sprookjesfiguren. Een echte sprookjesbruiloft dus.
maar verder een nobel streven.. een onderwerp is wel een goed ID
die hadden 5 jaar verkering, en waren smiddags getrouwd.
daarna waren de gasten (vaders en moeders) aanwezig.
bruiloftmars aan en ze kwamen ook binnen op het feest.
was wel geinig om te zien hoe de ouders reageerden (en de rest van de familie ook trouwens)
quote:idd, maar dan hebben we geen feestje vrees ik...
Op dinsdag 3 juni 2003 17:25 schreef Phenomenom het volgende:
Nee zeggen bij het altaar...das ook origineel
Btw, alles is nu beetje uitgemolken maar alsnog enkele voorbeelden:
-Maagdeneilanden trouwen
-Op de roeiclub trouwen, en daar aan het water.
quote:Hmmm dan gaan trouwen met een bruismeisje
Op dinsdag 3 juni 2003 17:26 schreef greesy het volgende:[..]
idd, maar dan hebben we geen feestje vrees ik...
Misschien niet zooo origineel, maar toch.
quote:ja volgens mij kan het in katwijk inclusief ambtenaar..
Op dinsdag 3 juni 2003 17:29 schreef greesy het volgende:
Iemand ervaringen met trouwen aan het strand?Misschien niet zooo origineel, maar toch.
quote:Ja kijk, dat lijkt me nou ook hardstikke gaaf, maar heb je nu ook alle vliegtickets van je vrienden betaald? Want ik zou graaaag op een mooi eiland willen trouwen, alleen met de mensen die ik vaak en graag zie, dus geen 200 man ofzo. Maar je bent dan zoveel geld kwijt lijkt me.
Op woensdag 4 juni 2003 08:57 schreef piglet het volgende:
Ik ga in oktober op Curaçao(niet op het strand, trouwens). Lekker met familie en een paar beste vrienden een weekje relaxen in de zon en tussendoor 'even' trouwen. Ik heb er nu al zin in!!!
Ik doe dit topic toch op slot. Het centrale topic Trouwen enzo deel 9 biedt genoeg ruimte om daar een discussie over te starten. Ik zal daar wel even een linkje plaatsen van jouw topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |