Ik zou bij Claire ook wel eens willen graaien....
quote:Joost knijpt Claire in haar tieten.
Op woensdag 11 juni 2003 20:35 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat heb ik gemist tussen Claire en Joost?
Shit dat ik dat weer gemist heb, maar ja morgen dan kijken voor de reactie van Claire
Joost Rules
quote:Ze zette een heeeeeel vreemd gezicht op en tot overmaat van ramp kwam Hugo net binnen.
Op woensdag 11 juni 2003 20:39 schreef Markie-Mark het volgende:
LOLShit dat ik dat weer gemist heb, maar ja morgen dan kijken voor de reactie van Claire
Joost Rules
quote:ikke niet...
Op donderdag 12 juni 2003 09:16 schreef Svensational het volgende:
Joost
[afbeelding]
Volgens mij zijn er heel wat mannen die daar graag in de plaats van Joost hadden gezeten[afbeelding]
ze sliep afgelopen zomer op het strand in Callantsoog en zat elke dag op de strandtent waar ik draai (als dj dus)... ik vind dr nix aan....
ze is wel aardig
ze was (is misschien nog? heb haar dit jaar nog niet gezien) het vriendinnetje van iemand die daar werkte....
quote:newbie
Op donderdag 12 juni 2003 11:24 schreef djkoelkast het volgende:[..]
ikke niet...
ze sliep afgelopen zomer op het strand in Callantsoog en zat elke dag op de strandtent waar ik draai (als dj dus)... ik vind dr nix aan....
ze is wel aardig
ze was (is misschien nog? heb haar dit jaar nog niet gezien) het vriendinnetje van iemand die daar werkte....
maare wanneer is de zomerstop bij onm
zelfde als bij gtst ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 12-06-2003 11:27]
quote:je achtervolgt me he? geef deze user maar een ban...dit slaat echt nergens op...dit is geen onzin topic ok... doei
Op donderdag 12 juni 2003 11:25 schreef Steve-O het volgende:[..]
newbie
quote:offtopic
Op donderdag 12 juni 2003 11:27 schreef djkoelkast het volgende:[..]
je achtervolgt me he? geef deze user maar een ban...dit slaat echt nergens op...dit is geen onzin topic ok... doei
quote:nee de opmerking ''newbie'' is lekker ontopic...
Op donderdag 12 juni 2003 11:28 schreef Steve-O het volgende:[..]
offtopic
ik heb dr lekker in t echt gezien, elke dag, ga jij maar voor de tv kwijlen dan
...
quote:wie ?
Op donderdag 12 juni 2003 11:30 schreef djkoelkast het volgende:[..]
nee de opmerking ''newbie'' is lekker ontopic...
ik heb dr lekker in t echt gezien, elke dag, ga jij maar voor de tv kwijlen dan
...
quote:gaat ook over onm
Op donderdag 12 juni 2003 11:31 schreef Markie-Mark het volgende:
hier wordt over onderweg naar morgen gepraat, als jullie elkaar andere dingen te melden hebben open jullie toch lekker samen een topic in onzin
ow wil ik nog wel even wat weten:
Ennuhhh Lizzy moet terug naar Joost!!!!
quote:Joyce heeft die ziekte gehad vlak nadat haar moeder overleed, maar dat is zeg maar voor de tijd dat de serie begon dus is het nooit in beeld geweest.
Op donderdag 12 juni 2003 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
ik heb hem nix meer te vertellen...en jah wie begint er nou mee?ow wil ik nog wel even wat weten:
waarom is aafke in godsnaam Jan en Miguel vergeten? (ze heeft het alleen nog maar over Ed) ik kan me nix meer herinneren van die ziekte van Joyce, wanneer was dat? Ennuhhh Lizzy moet terug naar Joost!!!!
En wat Aafke betreft... geen idee zal wel iets te maken hebben met het feit dat het de laatste tijd weer over Ed ging dat Victor niet zijn zoon was en dat Arthur Ed kende van vroeger. Jan en Miguel zijn niet belangrijk meer voor de huidige verhaallijnen.
quote:Topless?
Op donderdag 12 juni 2003 11:24 schreef djkoelkast het volgende:[..]
ikke niet...
ze is wel aardig
quote:geloof het of niet, ze lag wel eens naast het paviljoen topless...
Op donderdag 12 juni 2003 11:45 schreef Svensational het volgende:[..]
Topless?
quote:gelukkig maar, ik dacht al dat ik t gemist had...
Op donderdag 12 juni 2003 11:40 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Joyce heeft die ziekte gehad vlak nadat haar moeder overleed, maar dat is zeg maar voor de tijd dat de serie begon dus is het nooit in beeld geweest.
ow over missen: ik mis Lara (zus van Ellen) die was leukkkkk en Reina de Zeeuw (de 2e dan, Iwana Chronis o.i.d.)
quote:Je bent niet de enige hier op het forum!!!!
Op donderdag 12 juni 2003 11:58 schreef djkoelkast het volgende:[..]
gelukkig maar, ik dacht al dat ik t gemist had...
ow over missen: ik mis Lara (zus van Ellen)
quote:JA dat zou mooi geweest zijn als je daar foto's van had gehad. Maar ik denk niet dat Kim dat op prijs zou hebben gesteld
Op donderdag 12 juni 2003 11:57 schreef djkoelkast het volgende:[..]
geloof het of niet, ze lag wel eens naast het paviljoen topless...
als je dan in de serre kwam kon je t zien en met die hitte zat niemand in de serre, maarjah je moet er wel eens doorheenshit, had foto's moeten maken!
quote:nee das waar, had ik mij dit jaar niet meer kunnen vertonen daar...
Op donderdag 12 juni 2003 12:08 schreef Svensational het volgende:[..]
JA dat zou mooi geweest zijn als je daar foto's van had gehad. Maar ik denk niet dat Kim dat op prijs zou hebben gesteld
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 11:58 schreef djkoelkast het volgende:[..]
gelukkig maar, ik dacht al dat ik t gemist had...
ow over missen: ik mis Lara (zus van Ellen) die was leukkkkk en Reina de Zeeuw (de 2e dan, Iwana Chronis o.i.d.)
quote:Dit stond er dus
NIEUWE OUDE ACTEURS.
Komen tal van oude OnM acteurs (tijdelijk) terug? Tijdens de voorbereidingen van het 75-jarig jubileum van het Beatrix vielen een aantal namen
Aafke:We hebben zo veel gasten dat we er wel een vleugel bij mogen bouwen. Waarop Lisette zegt: Dat zou ook beter zijn voor de tafel indeling. Maurice (John Williams) en Daphne (Manouk van der Meulen) zouden elkaar wel eens in de haren kunnen vliegen en Aïsha (Mimi Ferrer) en Daan zouden ook niet te dicht bij elkaar moeten zitten. Als dit waar zou zijn betekend dit de tijdelijke come-back van drie oud acteurs. Al eerder werd bekend dat de zoon van Bettina, Serge, waarschijnlijk in Onderweg naar Morgen terugkeert. Nu dus ook Daphne, Maurice en Aïsha. Natuurlijk is de grote vraag od Aïsha het kind dat zij samen met Daan heeft mee zal nemen ewn hoie Daan er op zal reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |