Wanneer is ook alweer de laatste aflevering? Wat een tijd krijgen we dan iedere dag erbij! 23 minuten in de opgenomen versie, jeee!
quote:Voor mij geen extra tijd. Ik moet dagelijks om 19.30 uur afkicken! Je hebt geen idee hoe lang die twee maanden zick rekken.
Op dinsdag 10 juni 2003 02:07 schreef Lemijn het volgende:
Jongens wat een gezelligheid weer hier. Als er dan toch iemand weg moet, zet dan alsjeblieft Arthur eruit. \Wanneer is ook alweer de laatste aflevering? Wat een tijd krijgen we dan iedere dag erbij! 23 minuten in de opgenomen versie, jeee!
De lekkerste van ze allemaal!!!! En Joost is gewoon een coole gozer. Leuke opmerkingen enzo
Waar ik ook benieuwd naar ben:
Donderdag 12 juni
Hugo treft bij thuiskomst een verbijsterend tafereel aan tussen Joost en Claire.
quote:Die liggen zeker met elkaar te sporten!
Op dinsdag 10 juni 2003 13:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Klinkt spannend, dat met Duuk.Waar ik ook benieuwd naar ben:
Donderdag 12 juni
Hugo treft bij thuiskomst een verbijsterend tafereel aan tussen Joost en Claire.
quote:Ik zou die Claire ook wel eens te grazen nemen.
Op dinsdag 10 juni 2003 13:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat zou wel een hele strakke actie van Claire zijn, dan hoeft ze alleen Arthur nog en heeft ze de hele familie van Walsum gehad
quote:Die ziet er perfect uit. Goede ballonnen, mooi gestroomlijnd lichaam, leuk koppie.
Op dinsdag 10 juni 2003 13:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Claire is wel echt een babe ja.
quote:Ja! Is dat dan zo onnatuurlijk? Jij kijkt toch zeker ook alleen maar voor JP!?
Op dinsdag 10 juni 2003 15:13 schreef somegirl het volgende:
Volgensmij kijken jullie alleen maar onm voor de wijven of wat?
quote:Ik kijk sporadisch naar GTST, voor Aukje van Ginneken, Fajah Lourens en Victoria Koblenko. Ik kan er niets aan doen dat ik gezond ben geboren.
quote:Ik kijk het natuurlijk niet alleen daarvoor, maar het is wel een leuke bijkomstigheid
Ik kijk gewoon naar ONM vanwege de goede verhaallijnen, leuke personages en de hoge verslavingsfactor. Ik kijk het echt al vanaf de allereerste aflevering(toen nog op Nederland 2).
De goeduitziende dames( en ook heren) zijn natuurlijk een leuke bijkomstigheid!!!
GTST kijk ik ook wel maar meer uit gewoonte, ik kan nou niet zeggen dat ik dat een goede serie vindt.
quote:Ik vind Daan een chagrijn
Op dinsdag 10 juni 2003 11:44 schreef somegirl het volgende:
Daan is echt![]()
![]()
![]()
![]()
De lekkerste van ze allemaal!!!! En Joost is gewoon een coole gozer. Leuke opmerkingen enzo
En ze hebben het wel een beetje afgekeken van Ludo, met die blindheid enzo..
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:26 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ja! Is dat dan zo onnatuurlijk? Jij kijkt toch zeker ook alleen maar voor JP!?
quote:Gisteren was hij nog niet blind. Zal vandaag of morgen wellicht gebeuren.
Op woensdag 11 juni 2003 15:48 schreef somegirl het volgende:
he? is duuk blind? ik heb het gister wel gezien maar he? is hij blind? Waarom heb ik dat gemist dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |