quote:Ik ben niet lelijk!!!
Op maandag 9 juni 2003 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:Er zijn teveel lelijkerds bij!
En ik bedoel: Borrels
quote:Haha, ja bijna...
Op zondag 8 juni 2003 14:03 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Haar wat? Buik Maat Informatie?
"Ariel, als je niet oppast, dan stop ik die kruk van je in je reet!""
Waarschijnlijk gaat Arthur binnenkort kennismaken met haar alter-ego
quote:Bizar..
Op maandag 9 juni 2003 23:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja dat gebeurt donderdag tijdens een vrijpartij.......
quote:Om met die ouwe lul te vozen moet ze dan ook wel een alter ego laten opdraven.
Op maandag 9 juni 2003 23:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja dat gebeurt donderdag tijdens een vrijpartij.......
quote:Hoe zou jij je voelen als een ouwe tang aan je gevreet lebbert!?
Op maandag 9 juni 2003 23:53 schreef Shirley het volgende:
Joost was iddvandaag. Die opmerkingen tegen Ariel...geweldig. En die kop van Arthur op het einde toen Bettina em zoende
![]()
![]()
quote:Ja, ik zou net zo'n kop trekken!
Op maandag 9 juni 2003 23:55 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hoe zou jij je voelen als een ouwe tang aan je gevreet lebbert!?
quote:Bettina lijkt op Worzell Gummidge. Was in de jaren '70 een Britse jeugdserie over een vogelverschrikker. Alleen: Worzell kon zijn hoofd er af draaien en een ander op zijn nek zetten.
Op maandag 9 juni 2003 23:56 schreef Shirley het volgende:[..]
Ja, ik zou net zo'n kop trekken!
quote:Ik ken wel Catweazle.
Op maandag 9 juni 2003 23:59 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Bettina lijkt op Worzell Gummidge. Was in de jaren '70 een Britse jeugdserie over een vogelverschrikker. Alleen: Worzell kon zijn hoofd er af draaien en een ander op zijn nek zetten.
quote:Was dezelfde acteur: Geoffrey Bayldon
Op maandag 9 juni 2003 23:59 schreef Shirley het volgende:[..]
Ik ken wel Catweazle.
Okay dan: Bettina is Catweazle en Lisette is Touchwood (Catweazles trouwe pad).
quote:Joh echt?
Op dinsdag 10 juni 2003 00:02 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Was dezelfde acteur: Geoffrey Bayldon
Okay dan: Bettina is Catweazle en Lisette is Touchwood (Catweazles trouwe pad).
quote:Lisette zou Victors electrohersenstimulatie hard nodig hebben. Lisette is het ultieme voorbeeld van iemand wier lichaam harder dan haar hersens groeide. Wat is die meid stupide en ze kruipt in Bettina's reet tot ze er aan de slokdarm uit komt.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:05 schreef Shirley het volgende:[..]
Joh echt?
Lisette vind ik echt mateloos irritant en ben blij dat ze af en toe weer es de volle laag van iemand krijgt.
quote:Sid had haar moeten ontvoeren en aan flarden moeten schieten. Goed voor kijkcijfers ook!
Op dinsdag 10 juni 2003 00:09 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Lisette zou Victors electrohersenstimulatie hard nodig hebben. Lisette is het ultieme voorbeeld van iemand wier lichaam harder dan haar hersens groeide. Wat is die meid stupide en ze kruipt in Bettina's reet tot ze er aan de slokdarm uit komt.
quote:Ik had liever gezien dat Sid de lucht uit Dash 3in1 had geschoten, i.p.v. in haar achterpoot. Dan was ze nu wat platter. Die big mama bemoeit zich met alles! Ik had haar al lang een ram voor d'r kanus gegeven. Of inderdaad die van ellende kreunende kruk in haar ass gedrukt.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:10 schreef Shirley het volgende:[..]
Sid had haar moeten ontvoeren en aan flarden moeten schieten. Goed voor kijkcijfers ook!
quote:Nog een beter plan is om Lisette, Ariel, Suzy en Kyra allemaal ineens van de aarbodem te laten verdwijnen.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:13 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik had liever gezien dat Sid de lucht uit Dash 3in1 had geschoten, i.p.v. in haar achterpoot. Dan was ze nu wat platter. Die big mama bemoeit zich met alles! Ik had haar al lang een ram voor d'r kanus gegeven. Of inderdaad die van ellende kreunende kruk in haar ass gedrukt.
quote:Okay! Dan zouden er nieuwe mensen op de proppen moeten komen. Ik stel voor dat het zusje en het nichtje van Lizzy er in komen en het tweelingzusje en twee vriendinnen van Suzy.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:15 schreef Shirley het volgende:[..]
Nog een beter plan is om Lisette, Ariel, Suzy en Kyra allemaal ineens van de aarbodem te laten verdwijnen.
quote:En ter compenstatie nog wat lekkere gasten voor mijn kijkgenot, want dat is op Joost na niet veel soeps.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:17 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Okay! Dan zouden er nieuwe mensen op de proppen moeten komen. Ik stel voor dat het zusje en het nichtje van Lizzy er in komen en het tweelingzusje en twee vriendinnen van Suzy.
quote:Hoezo? Vind je Hugo, Duuk, Daan en Jean Paul (JP) niks?
Op dinsdag 10 juni 2003 00:19 schreef Shirley het volgende:[..]
En ter compenstatie nog wat lekkere gasten voor mijn kijkgenot, want dat is op Joost na niet veel soeps.
quote:Die Joost is me toch ook een partij sullig! Ik had die Lizzy al lang bij heure watsj gepak en d'roet gesjmete.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:19 schreef Shirley het volgende:[..]
En ter compenstatie nog wat lekkere gasten voor mijn kijkgenot, want dat is op Joost na niet veel soeps.
quote:Daan valt nog mee, alleen is z'n kapsel fout, de rest is echt 10 x niks.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:21 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hoezo? Vind je Hugo, Duuk, Daan en Jean Paul (JP) niks?
Spannend!!! Zou Suzy er iets mee te maken hebben... zou me niks verbazen.
Dat ze zo jaloers is op Hester dat ze Duuk iets in z'n ogen spuit ofzo. Net zoals Roxy bij Ludo deed in GTST
quote:Suzy gaat iets met Claire bekonkelen. Of: Claire blijkt ook een halve lezzie te zijn en zuiglebbert aan Suzy! Hoop ik voor die twee!
Op dinsdag 10 juni 2003 00:48 schreef Svensational het volgende:
Volgende week maandag:
[afbeelding]
Spannend!!!Zou Suzy er iets mee te maken hebben... zou me niks verbazen.
Dat ze zo jaloers is op Hester dat ze Duuk iets in z'n ogen spuit ofzo. Net zoals Roxy bij Ludo deed in GTST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |