abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10962716
quote:
Op zondag 8 juni 2003 12:21 schreef somegirl het volgende:

[..]

Je bent echt wel heel erg ja! maar heb je dat alleen met onm of kijk je ook gtst, en keek je ook goudkust? En waarom onm? wat is er zó aan dat je echt įlles er vanaf weet? ik bedoel, ik vind het wel leuk hoor, maar ........... je begrijpt vast wel wat ik bedoel....

ONM is gewoon goed. Goede verhaallijn. Ik kijk heel zelden naar GTST e nooit naar Goudkust. Vroeger heb ik wel alles van Medisch Centrum West gezien. Wat was die Erik Koning toch een geweldige badguy.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_10962865
quote:
Op zondag 8 juni 2003 12:59 schreef Lemijn het volgende:

En hoe doe je dat met opnemen. Zit je ernaast om op rec te drukken aan het eind van de reclame? 6 afleveringen op een 3uurs-band? Heb je er een aparte kast voor?

Hoe ik dat doe? Heel eenvoudig. Aan het begin van de tape komt de begintune. Ik druk op "stop" als de reclame komt (je ziet dan het stukje zeep in beeld komen). Als de reclame is afgelopen zie je een jingle van Yorin. Dan druk ik op "rec" / "pauze". Als de aankondiging van het volgende programma is afgelopen druk ik op "play" om met het opnemen verder te gaan. Vanaf dan laat ik de eind- en begintune weg. Na de laatste aflevering die op het band past komt pas de eindtune. Op een band van 180 minuten gaan 8 afleveringen (immers... zonder reclame en tunes duurt 1 aflevering +/- 22 minuten).
Ik heb intussen voor ONM een aparte kast. Die is vol. Er staan 77 tapes in. Ik ben nu met een andere kast verdergegaan.

[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 08-06-2003 13:39]

pi_10962941
quote:
Op zondag 8 juni 2003 13:12 schreef Lemijn het volgende:

Gina

Ja, de zus van Suzy!
quote:
Ik weet er nog wel meer hoor: Babette is tof en Lotje en Renee!
Babette was lief, aardig en neukte met iedereen. Ticho, Jasper, Olaf. The list goes on and on.....
quote:
Ruby vond ik echt een heel irritant persoon. En een loos personage. Dat ging toch nergens over? En ze had echt zo'n zeik-stem geloof ik.
Die Charles van Zuidwijck Beemster, de goochelaar met wie zij oprotte, had haar beter in een fles Port Ruby kunnen veranderen. Dan was ze nog lekker geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 08-06-2003 13:47]

pi_10963127
quote:
Op zondag 8 juni 2003 13:12 schreef Lemijn het volgende:

Gina

Claire Simons is ook een supermeid. Wat een brok power is zij.
pi_10963260
Weet je wat me in die serie zo opvalt? Iedereen ken iedereen. Iedereen bemoeit zich met de ander. Zo bemoeide Aafke destijds zich met het geld van Babette en ook met de poen van Victor. Zij mocht "pappa's geld" immers niet over de balk gooien. Victor mocht het geld uiteraard niet in zijn "siliconenfabriek" stoppen. Waar the fuck bemoeit ze zich mee!? En dat gelazer met Serge. Toen Ellen niet meer kreupel was zou Serge het hotel de rug moeten toekeren. Waarom? Wat heeft Aafke, die uit hetzelfde hout is gesneden, er mee te maken. Foei dat Ellen buitenshuis vrat, maar dat deed Aafke, toen ze nog met Jan was getrouwd, ooit met Ed en toen ze met Ed was getrouwd deed ze het met Rutger Helligers. Hypocriet mens! En Frank Reitsema zelf was toch ook een schuinsmarcheerder. Neukte nog met zijn ex op de dag voor zijn huwelijk! En hij deed het op de boot met Heleen. En maar met het vingertje wijzen.
pi_10963287
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 01:44 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Waarom? Ik vind haar dik en vet en ... en ... gewoon dik en vet. En ze hangt overal met haar snater in.

Haha, ...ben benieuwd wat haar BMI is...
pi_10963377
quote:
Op zondag 8 juni 2003 13:57 schreef Petracev het volgende:

[..]

Haha, ...ben benieuwd wat haar BMI is...

Haar wat? Buik Maat Informatie?
pi_10963393
quote:
Mee eens, is op dit moment mijn favoriete vrouwelijke personage. Mooie meid, goede actrice en een leuke rol!!!!
quote:
ik ken iemand die nu 22 is die heeft met seth gezoent en zo in loret de mar
Een jongen of meisje????
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_10963464
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:03 schreef Markie-Mark het volgende:

Mee eens, is op dit moment mijn favoriete vrouwelijke personage. Mooie meid, goede actrice en een leuke rol!!!!

Ze was alleen een beetje dom. Ik had het blad waarop stond "suspensé par fraude" al lang laten wijzigen en dan had ik het origineel wel in de hens gestoken.
pi_10963479
quote:

Een jongen of meisje????

De hedendaagse jeugd vogelt toch met iedereen!
pi_10963538
En Seth zeker
pi_10963618
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:11 schreef Markie-Mark het volgende:
En Seth zeker
Issie dan 2sexueel?
pi_10963632
Voor de liefhebbers

pi_10963657
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:16 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Issie dan 2sexueel?

Nieuwe term
pi_10963696
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:18 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Nieuwe term

Ik zei dat de jeugd van tegenwoordig met iedereen vogelt. Man / man, vrouw / vrouw. Toen begon jij over Seth Kamphuijs. Daarop vroeg ik of hij bi is.
Btw.: plaats eens een foto van Suzy, i.p.v. zo'n kleffe halve haan.
  zondag 8 juni 2003 @ 14:23:46 #116
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_10963736
Mijn vraag is of weet_ik_veel ook een andere naam is die wat makkelijker aanspreekt.

En idd, dat iedereen elkaar altijd maar kent is natuurlijk debiel. Maar kom op he, het blijft een soap.

Nog even over dat opnemen. Denk je nooit pfff, ik stop er maar mee? En ben je nooit eens weg om half acht 's avonds?

De kleffe haan is best lekker

Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_10963862
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:23 schreef Lemijn het volgende:
Mijn vraag is of weet_ik_veel ook een andere naam is die wat makkelijker aanspreekt.
Weet ik veel?
quote:
Nog even over dat opnemen. Denk je nooit pfff, ik stop er maar mee? En ben je nooit eens weg om half acht 's avonds?
Ik denk er niet aan om er mee te stoppen. Ik ben wel eens om 1/2 8 weg, maar ik heb twee recorders, dus kan ik voor een keertje een aflevering kopiėren.
quote:
De kleffe haan is best lekker
Die Seth stinkt uit zijn muil.
pi_10963879
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:31 schreef weet_ik_veel het volgende:

Die Seth stinkt uit zijn muil.

Heb je mogen proeven dan??
pi_10963907
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:32 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Heb je mogen proeven dan??

Dat zie ik aan zijn kop!
  zondag 8 juni 2003 @ 14:36:54 #120
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_10963962
quote:
Op zondag 8 juni 2003 13:34 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Hoe ik dat doe? Heel eenvoudig. Aan het begin van de tape komt de begintune. Ik druk op "stop" als de reclame komt (je ziet dan het stukje zeep in beeld komen). Als de reclame is afgelopen zie je een jingle van Yorin. Dan druk ik op "rec" / "pauze". Als de aankondiging van het volgende programma is afgelopen druk ik op "play" om met het opnemen verder te gaan. Vanaf dan laat ik de eind- en begintune weg. Na de laatste aflevering die op het band past komt pas de eindtune. Op een band van 180 minuten gaan 8 afleveringen (immers... zonder reclame en tunes duurt 1 aflevering +/- 22 minuten).
Ik heb intussen voor ONM een aparte kast. Die is vol. Er staan 77 tapes in. Ik ben nu met een andere kast verdergegaan.

klinkt als best veel werk....................... Dat je daar zin in hebt zeg! En mis je nooit een aflevering? Ben je ALTIJD thuis om half 8? al weet ik veel hoe veel jaar lang? wow.....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  zondag 8 juni 2003 @ 14:50:50 #121
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_10964182
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weet ik veel?
Na... vooruit.
quote:
Ik denk er niet aan om er mee te stoppen. Ik ben wel eens om 1/2 8 weg, maar ik heb twee recorders, dus kan ik voor een keertje een aflevering kopiėren.
Zo, alle raadsels opgelost dan.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_10964285
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:50 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Na... vooruit.
[..]

Zo, alle raadsels opgelost dan.

En laten we eerlijk zijn: wie praat er nou met een onm-junk?
pi_10965364
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:20 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Ik zei dat de jeugd van tegenwoordig met iedereen vogelt. Man / man, vrouw / vrouw. Toen begon jij over Seth Kamphuijs. Daarop vroeg ik of hij bi is.
Btw.: plaats eens een foto van Suzy, i.p.v. zo'n kleffe halve haan.

Hier komen ze:

[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 08-06-2003 16:50]

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_10965534
]
quote:
Op zondag 8 juni 2003 13:50 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

quote:

Dat ze een mooie meid is ben ik het mee eens. Maar haar rol vind ik dus absoluut niet leuk. Krijg een beetje het Ariel-gevoel bij haar. Dat ze altijd zo loopt te schreeuwen
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_10965665
quote:
Op zondag 8 juni 2003 15:52 schreef Svensational het volgende:

[..]

Hier komen ze:

Kijk eens! Zo hoort het!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: