quote:Lemijn, Ariel is helemaal niet tof. Ze loopt altijd met haar logge lijf een beetje chagrijnig te doen en Suzy af te snauwen. Niet cool dus!!!
Op vrijdag 6 juni 2003 01:19 schreef Lemijn het volgende:
En Ariël is tof!
quote:Ik hoop niet dat Serge terugkomt, maar het leek er idd wel een beetje op. En dat Cor de Zeeuw niks te zoeken zou hebben in de huidige verhaallijnen slaat natuurlijk nergens op. Dan komt er gewoon een nieuwe verhaallijn. Misschien is Niels wel gestuurd door Cor de Zeeuw om het geld van de Couwenbergjes af te troggelen. Maar dat is misschien een beetje vergezocht.
Op donderdag 5 juni 2003 20:31 schreef Markie-Mark het volgende:
dat denk ik, of maybe Cor de Zeeuw wel dat zou pas vet zijn, alhoewel die weinig te zoeken zou hebben in de huidige verhaallijnen. Dus ik gok op Serge.
quote:Stuur ook maar aan mij als je wil
Op vrijdag 6 juni 2003 01:46 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Wil je die lijst als spreadsheet per mail? Kun je ze zelf aanvullen of bewaren.
quote:Ze besodemietert 'm anyway. Ze blijft die vent zien, terwijl ze Joost iets anders beloofde.
Op vrijdag 6 juni 2003 09:45 schreef Svensational het volgende:[..]
Alleen Lizzy maakt het eerst uit met Joost en gaat dus niet vreemd!
quote:Is verzonden naar het adres dat in jouw profiel staat.
Op vrijdag 6 juni 2003 10:20 schreef Svensational het volgende:[..]
Stuur ook maar aan mij als je wil
quote:22. Iets gepastere leeftijd om in soaps te verdrinken :p
Op vrijdag 6 juni 2003 02:08 schreef weet_ik_veel het volgende:Hahahaha... ik ben 34. En jij?
En een slecht iemand als Cor kan je altijd gebruiken. Misschien neemt ie Wanda weer mee. Leuk!
quote:Soaps zijn tijdloos ... En ik voel me nog 20, dus behoor ik tot de doelgroep.
Op vrijdag 6 juni 2003 15:52 schreef Lemijn het volgende:[..]
22. Iets gepastere leeftijd om in soaps te verdrinken :p
En een slecht iemand als Cor kan je altijd gebruiken. Misschien neemt ie Wanda weer mee. Leuk!
quote:Met Wanda Zevenster wist ik ook nog wel wat leuks.
Op vrijdag 6 juni 2003 15:52 schreef Lemijn het volgende:[..]
22. Iets gepastere leeftijd om in soaps te verdrinken :p
ik heb net de eerste 10 minuten gemist. Wat is er gebeurd?
Wat zei Joyce op de dansvloer?
Dank
quote:Zou Tuur haar stiekem electrolitisch hebben behandeld? Dezelfde behandeling als Victor op zichzelf deed.
Op vrijdag 6 juni 2003 20:35 schreef Svensational het volgende:
Ze zei dat ze zin had om te dansen en ging toen weg
quote:Ik vraag me soms af wat onm-kerels in die onm-"vrouwen" zien... Neem Ellen (jij liever dan ik
Op zaterdag 7 juni 2003 17:00 schreef somegirl het volgende:
Bettine geilt trouwens wel overduidelijk op arthur zeg... blegh.. wat zien de onm vrouwen toch in die kerel?
quote:Ik hoop derhalve dat Lizzy eens wat aardiger tegen Suzy gaat doen, want zij is zelf uit hetzelfde hout gesneden.
Op zaterdag 7 juni 2003 15:06 schreef Riann het volgende:
lizy gaat het uitmakenmaar nu is ze zelf eigenlijk ook vreemd gegaan
quote:Zoals je wellicht weet ben ik enigszin in de serie geïnteresseerd. Ik weet nogal eens iets. Joyce's ziekte van weleer kan ik me niet herinneren.
Op zaterdag 7 juni 2003 14:47 schreef Svensational het volgende:
Nee denk het niet. Maar ze zei dat ze dit al eerder had gehad(die ziekte) is dat ooit in de serie geweest of niet?
vind trouwens die nieuwe uitgeefster van Daan maar een dom wijf. Ze praat hoogstens irritant! En wordt ook gek van Kyra die dingen ziet die er niet zijn....
quote:ik ken iemand die nu 22 is die heeft met seth gezoent en zo in loret de mar
Op zaterdag 7 juni 2003 20:10 schreef somegirl het volgende:
Zat even oude bekenden op de onm site te bekijken, maar was echt al weer hélemaal vergeten dat Seth van MTV ook in onm heeft gespeelt! Nu weet ik het wel weer goed trouwens, vond het toen best wel jammer dat ie er al zo snel weer uit ging!vind trouwens die nieuwe uitgeefster van Daan maar een dom wijf. Ze praat hoogstens irritant! En wordt ook gek van Kyra die dingen ziet die er niet zijn....
quote:Enigzins geinteresseerd
Op zaterdag 7 juni 2003 17:56 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Zoals je wellicht weet ben ik enigszin in de serie geïnteresseerd. Ik weet nogal eens iets. Joyce's ziekte van weleer kan ik me niet herinneren.
quote:Je hebt gelijk! In de zomermaanden waarin geen afleveringen worden uitgezonden, kijk ik het hele afgelopen seizoen terug.
Op zaterdag 7 juni 2003 21:38 schreef Svensational het volgende:[..]
Enigzins geinteresseerd
Dat noem ik eerder geobsedeerd
Ben ik nou een onmjunkie?
quote:Ja, je bent een ONM-junkie. En waarschijnlijk de enige in Nederland. En luister je dan tussendoor naar BZN en kijk je soms eventjes naar Married with Children?
Op zondag 8 juni 2003 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Je hebt gelijk! In de zomermaanden waarin geen afleveringen worden uitgezonden, kijk ik het hele afgelopen seizoen terug.
quote:Je bent echt wel heel erg ja! maar heb je dat alleen met onm of kijk je ook gtst, en keek je ook goudkust? En waarom onm? wat is er zó aan dat je echt álles er vanaf weet? ik bedoel, ik vind het wel leuk hoor, maar ........... je begrijpt vast wel wat ik bedoel....
Op zondag 8 juni 2003 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Je hebt gelijk! In de zomermaanden waarin geen afleveringen worden uitgezonden, kijk ik het hele afgelopen seizoen terug.
quote:Ik vind een kus van 3 seconde wel wat anders dan echte seks hoor. Maar ok, helemaal in de haak is het niet. Ik vind die leraar echt niet boeiend en Joost keek zo zielig
Op zaterdag 7 juni 2003 17:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik hoop derhalve dat Lizzy eens wat aardiger tegen Suzy gaat doen, want zij is zelf uit hetzelfde hout gesnede\n.
quote:Nee zeker niet idd.
Op zaterdag 7 juni 2003 14:47 schreef Svensational het volgende:
Nee denk het niet. Maar ze zei dat ze dit al eerder had gehad(die ziekte) is dat ooit in de serie geweest of niet?
quote:Het is erg, maarja, iedereen heeft iets he.
Op zondag 8 juni 2003 12:21 schreef somegirl het volgende:
Je bent echt wel heel erg ja! maar heb je dat alleen met onm of kijk je ook gtst, en keek je ook goudkust? En waarom onm? wat is er zó aan dat je echt álles er vanaf weet? ik bedoel, ik vind het wel leuk hoor, maar ........... je begrijpt vast wel wat ik bedoel....
En hoe doe je dat met opnemen. Zit je ernaast om op rec te drukken aan het eind van de reclame? 6 afleveringen op een 3uurs-band? Heb je er een aparte kast voor?
Ik heb me wel voorgenomen om de laatste week van het seizoen op te
nemen. Leuk als voorpret als het in september weer begint.
Goede tijden is stom en Goudkust heb ik echt nooit gekeken.
Ben ik nou ook een onm-junkie? Nee he
quote:Gina
Op zaterdag 7 juni 2003 17:48 schreef weet_ik_veel het volgende:Ik begrijp uiteraard wel dat er ook lekkere vrouwen in onm zitten. Vraag Lemijn maar wie ik bedoel!
Ik weet er nog wel meer hoor: Babette is tof en Lotje en Renee!
Ruby vond ik echt een heel irritant persoon. En een loos personage. Dat ging toch nergens over? En ze had echt zo'n zeik-stem geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |