De familie van Walsum wordt wederom uitgebreid, nog voor het eind van het seizoen komt Tara van Walsum( waar ik het al al eerder over had) in ONM.
quote:LLIIIISSETTTTTEEEE!!!! HIERRRRR! IK GA SUE'EN!
Op donderdag 5 juni 2003 15:31 schreef Svensational het volgende:
Arthur blijft maar engelse woorden ertegenaangooien (hoe schrijf je dat???)
[..]
Eerst Victor weggewerkt, toen Renee en nu Joyce. Als ik kijk naar de cliffhanger van dit jaar denk ik dat ik er niet ver naast zit
Leuke aflevering vandaag vooral die scenes tussen Arthur en Bettina over Serge waren erg mooi, lijkt erop alsof ze ons al aan het voorbereiden zijn op een comeback van Serge
quote:Is hij dan die ouwe bekende van Bettina die in de laatste aflevering op de proppen komt?
Op donderdag 5 juni 2003 20:25 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk eerder door toedoen van Arthur.Eerst Victor weggewerkt, toen Renee en nu Joyce. Als ik kijk naar de cliffhanger van dit jaar denk ik dat ik er niet ver naast zit
Leuke aflevering vandaag vooral die scenes tussen Arthur en Bettina over Serge waren erg mooi, lijkt erop alsof ze ons al aan het voorbereiden zijn op een comeback van Serge
De verhaallijnen zijn op dit moment allemaal een beetje vaag en dat is juist zo leuk: Wat is er met Joyce? Wat is Arthur van plan? En van Niels weten we ook nog niet veel. Ben benieuwd hoe dit allemaal tot onknoping komt in de cliffhanger
quote:Blijven kijken dus
Op donderdag 5 juni 2003 20:31 schreef Markie-Mark het volgende:
dat denk ik, of maybe Cor de Zeeuw wel dat zou pas vet zijn, alhoewel die weinig te zoeken zou hebben in de huidige verhaallijnen. Dus ik gok op Serge.De verhaallijnen zijn op dit moment allemaal een beetje vaag en dat is juist zo leuk: Wat is er met Joyce? Wat is Arthur van plan? En van Niels weten we ook nog niet veel. Ben benieuwd hoe dit allemaal tot onknoping komt in de cliffhanger
quote:Employee of the month
Op donderdag 5 juni 2003 15:31 schreef Svensational het volgende:
Arthur blijft maar engelse woorden ertegenaangooien (hoe schrijf je dat???)
[..]
Behoorlijk irritant dat engelse geleuter.
En hij heeft het ook steeds over "toen ik nog in de States werkte"
quote:In de functie van "dolle stier"?
Op donderdag 5 juni 2003 22:28 schreef Vaatdoek het volgende:En hij heeft het ook steeds over "toen ik nog in de States werkte"
quote:Joyce heeft inderdaad een of andere ziekte, dat verteld ze volgende week aan niels... trouwens, ligt het aan mij dat ik die vent niet vertrouw?
I wonder what er met Joyce aan de hand is. Lijkt wel of ze Altzheimer heeft of dat ze door toedoen van Wouter op Bonaire iets heeft opgelopen.
quote:Niels kruipt als een worm in de familie Couwenberg. Mij zou het niet verbazen als hij geen halfbroer van Victor is en dat hij alleen maar op de poen uit is. Of: Niels is een oude vriend van Serge en hij probeert op die manier de Couwenbergjes kapot te maken. Misschien is die Niels ook wel een kind van Bettina en Ed, zonder dat ze het zelf nog weten. Serge II, om het zo maar eens te zeggen.
Op donderdag 5 juni 2003 23:34 schreef Chanty het volgende:[..]
Joyce heeft inderdaad een of andere ziekte, dat verteld ze volgende week aan niels... trouwens, ligt het aan mij dat ik die vent niet vertrouw?
quote:Hier zat ik dus ook al aan te denken, blij dat ik niet de nige ben
Mij zou het niet verbazen als hij geen halfbroer van Victor is en dat hij alleen maar op de poen uit is.
quote:Ik hoop dat ze die dikke vette Dreft Vloeibaar er uitflikkeren. Sid richtte veel te laag. En Bettina praat me ook een poep bijeen. Tegen Arthur zei ze dat Serge in een TBS kliniek zit, terwijl hij uit de kliniek werd ontslagen, omdat hij er onterecht in zat. Hij werd gelijk naar de bak overgebracht.
Op donderdag 5 juni 2003 23:44 schreef Chanty het volgende:[..]
Hier zat ik dus ook al aan te denken, blij dat ik niet de nige ben
En in een later stadium o.a. (seksuele) ontremming.
Oh, dus daarom sekst ze met die lelijke oude lompe Arthur! ![]()
offtopic:
hoi, nieuwe onm-fanaat meldt zich ![]()
edit:
Tuurlijk, die Niels is zo nep als wat! Veel te toevallig allemaal.
En Ariël is tof! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Lemijn op 06-06-2003 01:27]
quote:Dash 3 In 1 is een dikke vette bemoeizuchtige troel
Op vrijdag 6 juni 2003 01:19 schreef Lemijn het volgende:
En Ariël is tof!
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 06-06-2003 01:34]
quote:Ik vraag me wel af waarom ze ineens na het zien van die foto wegging en ging dansen in de Galaxy en waarom Lizzy zo vreemd reageerde. Dat snapte ik dus niet. Ik vind heel veel dingen nogal vaag daar en die ik niet snap. Kan natuurlijk komen omdat ik het pas een paar maanden volg..
Op vrijdag 6 juni 2003 01:19 schreef Lemijn het volgende:
Ik bedacht dat Joyce misschien wel de ziekte van Pick heeft. Dat is een vorm van dementie en de (biologische) vader van Victor had dat ook. Dat is haar oom.
Ik kon niet vinden of deze ziekte een erfelijke component heeft, maar de vroege verschijnselen zijn wel interessant:
- apathie
- persoonlijkheidsveranderingen
- perseveraties (in herhaling vallen)
- fatische stoornissen (spraakstoornissen)En in een later stadium o.a. (seksuele) ontremming.
Oh, dus daarom sekst ze met die lelijke oude lompe Arthur!
offtopic:
hoi, nieuwe onm-fanaat meldt zichedit:
Tuurlijk, die Niels is zo nep als wat! Veel te toevallig allemaal.En Ariël is tof!
Waarom ze wegliep toen ze die foto van Victor zag snap ik ook niet. En misschien kwam ze weer 'bij zinnen' toen ze Lizzy zag, en omdat ze weer een 'spannend' einde van de aflevering wilden ![]()
Nog even zeuren:
die gigantische lijst in het vorige topic met alle mensen die weg zijn was echt geweldig! Sentiment in mn eentje ![]()
Er was alleen 1 foutje: Lotje (en die jongen) hadden MS, niet ME.
Maar verder leuk ![]()
En Ariël is tof!
Heb ik ook medestanders of niet?
quote:Waarom? Ik vind haar dik en vet en ... en ... gewoon dik en vet. En ze hangt overal met haar snater in. Ik vraag me af of ze Lizzy net als Suzy gaat behandelen. Liz gaat het immers met Joost uitmaken.
Op vrijdag 6 juni 2003 01:38 schreef Lemijn het volgende:
En Ariël is tof!
Heb ik ook medestanders of niet?
quote:Wil je die lijst als spreadsheet per mail? Kun je ze zelf aanvullen of bewaren.
Op vrijdag 6 juni 2003 01:38 schreef Lemijn het volgende:
Nog even zeuren:
die gigantische lijst in het vorige topic met alle mensen die weg zijn was echt geweldig! Sentiment in mn eentje
Er was alleen 1 foutje: Lotje (en die jongen) hadden MS, niet ME.
Maar verder leuk
En waarom? Tja...
Ik vond het wel vrij tof dat ze haar mond opendeed toen Sid daar stond met dat pistool. De rest zei niks.
Ze heeft Bettina ongeveer door haar ziekte heengesleept indertijd.
Ze doet tegen iedereen aardig. Behalve tegen Suzy maar dat is ook een sloerie.
Ze heeft Thomas de deur uitgezet ![]()
Geen goede argumenten?
Dat ze een beetje aan de dikke kant is... kom op hé. Ik vind het juist tof dat ze niet alleen maar van die slanke poppetjes a la Suzy hebben.
quote:Is verzonden naar het adres dat in jouw profiel staat.
Op vrijdag 6 juni 2003 01:50 schreef Lemijn het volgende:
Ja graag![]()
quote:Ik zou Suzy wel eens een nachtje of twee bezighouden.....
Dat ze een beetje aan de dikke kant is... kom op hé. Ik vind het juist tof dat ze niet alleen maar van die slanke poppetjes a la Suzy hebben.
Suzy is superkewl, vooral toen ze Duuk de toiletspullen langs de oren flikte.
En heb je nog iets inhoudelijks te zeggen over Ariël of zullen we het maar laten rusten?
(zie ook je mail)
Even sentimenteel doen:
Ik vond Jur zo tof, de eerste vriend van Margot, die bijna dood ging aan een hersentumor.
En Gina. Zou die nog een keer terug komen uit Amerika?
quote:Hahahaha... ik ben 34. En jij?
Op vrijdag 6 juni 2003 02:00 schreef Lemijn het volgende:
Pff, dat je Suzy lekker vindt is duidelijk. Jongetje zeker?![]()
quote:Over Persil denk ik inderdaad liever niet verder na
En heb je nog iets inhoudelijks te zeggen over Ariël of zullen we het maar laten rusten?
(zie ook je mail)
quote:Gina was inderdaad 1 van de leukste vrouwen uit de reeks.
En Gina. Zou die nog een keer terug komen uit Amerika?
quote:Suzy is geen sloerie. Lizzy is precies hetzelfde. Staat op het punt om met Micha te neuken! Is dus geen haar beter! Dus: niet zeiken over Suzy. Alleen jammer dat ze nu aan het syndroom van Elektra lijdt.
Op vrijdag 6 juni 2003 01:50 schreef Lemijn het volgende:
Behalve tegen Suzy maar dat is ook een sloerie.
quote:Alleen Lizzy maakt het eerst uit met Joost en gaat dus niet vreemd!
Op vrijdag 6 juni 2003 04:28 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Suzy is geen sloerie. Lizzy is precies hetzelfde. Staat op het punt om met Micha te neuken! Is dus geen haar beter! Dus: niet zeiken over Suzy. Alleen jammer dat ze nu aan het syndroom van Elektra lijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |