quote:ja, gatver...
Op woensdag 4 juni 2003 11:32 schreef prittje.nl het volgende:[..]
ik vind die totaal niet bij elkaar passen
dat is gewoon vies
Naam: Hidde Maas
Geboortedatum: 29-07-1944
Carriere: Hidde Maas werd geboren in het Utrechtse Groenekan. Hij maakte zijn televisiedebuut met het uit 1966 stammende De Arme Dieven. Op het witte doek vierde hij grote successen met hitfilms als Moord in Extase (1984), Wildschut (1985), Amsterdamned (1988) en The Delivery (1999). Ook schitterde hij in 1995 in de internationale productie Nightwatch met James Bond-vertolker Pierce Brosnan. In Nederland vergaarde Maas ook bekendheid met memorabele rollen in de televisieseries Spijkerhoek en Westenwind.
Nu Hidde speelt in OnM de rol van de ambitieuze dokter Arthur van Walsum, de vader van Hugo, Joost en Sid.
Programma: Onderweg naar morgen
Zender: Yorin
Maar goed, leuke aflevering wel gister, ik vond margot best goed hoor, alleen toen Aafke zei tegen haar toen ze soep probeerde te eten ' eet maar wat joh' jah duh, waar denk je dat ze mee bezig was??
quote:Sid is volgens mij 24 of 25.
Op woensdag 4 juni 2003 12:19 schreef Svensational het volgende:
Hoe oud denken jullie trouwens dat Sid is? Op de pagina van ONM staan alle geboortenjaren behalve bij Sid
quote:34
Op woensdag 4 juni 2003 12:19 schreef Svensational het volgende:
Hoe oud denken jullie trouwens dat Sid is? Op de pagina van ONM staan alle geboortenjaren behalve bij Sid
quote:Youssef Idilbi is 25 jaar jong.
Op woensdag 4 juni 2003 20:49 schreef D.Rose het volgende:[..]
34
quote:Pffff dan kan jij niet schatten
Op woensdag 4 juni 2003 20:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Die had ik toch een stuk ouder geschat, begin 30 toch wel.
quote:Hij is uit 1977, dus is hij 26 of nog net 25 jaar jong. Zijn kale hoofd maakt 'm wat ouder.
Op woensdag 4 juni 2003 20:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Die had ik toch een stuk ouder geschat, begin 30 toch wel.
Valt me sowieso op dat er weinig leuke ONM sites staan op het web met foto's van vroeger en de verhaallijnen van vroeger enzo
quote:Behalve jij en ik is er verder dan ook niemand zo maf om die zooi te willen hebben!
Op woensdag 4 juni 2003 21:49 schreef Markie-Mark het volgende:
zeker nog under construction die site, is nu een beetje een rommeltjeValt me sowieso op dat er weinig leuke ONM sites staan op het web met foto's van vroeger en de verhaallijnen van vroeger enzo
Lijkt me een beetje dubbelop
quote:ONM club.
Op woensdag 4 juni 2003 21:49 schreef Markie-Mark het volgende:
zeker nog under construction die site, is nu een beetje een rommeltjeValt me sowieso op dat er weinig leuke ONM sites staan op het web met foto's van vroeger en de verhaallijnen van vroeger enzo
Je meot je wel ff aanmelden, maar dan vind je veel foto's en bij Onm club, het archief vind je alle mensen die in ONM gespeeld hebben, dus ook de gastrollen
quote:dat dacht ik nou ook ja!!! anders schiet ze zichzelf ook nog meteen neer ofzo, dan heeft ze alle mogelijkheden ongeveer, dan weet ze het tenminste zeker....
Op donderdag 5 juni 2003 13:13 schreef Svensational het volgende:
Bram zei tegen Ellen: Als je dood wil moet je pillen nemen en voor de trein springen.Lijkt me een beetje dubbelop
quote:
Ik ga ze sue'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |