Ajax-Jeugd Roeleert
[Dit bericht is gewijzigd door DaYwALKuR op 03-06-2003 14:30]
quote:Dit is wel een leuk idee als alternatief ja
Op dinsdag 3 juni 2003 14:26 schreef GrymReaper het volgende:
Bij Argentiniė wilden ze dat met nr10 doen, tsja ik vind het wel wat hebben maar je kan ook gewoon zorgen dat je byv je talent van het jaar laat spelen met nr14 dat is ook wel geinig!
En wel dood leuk het nieuwe uitshirt in de Ajax Shop verkopen met 15.Sneijder (wordt 18)
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 14:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
Beetje onzin vind ik het, als er binnenkort allemaal spelers zoals cruijf komen (sneijder, VDV) en telkens op een ander nummer, houden we geen enkel nummer meer over bij Ajax
Ajax-Jeugd Roeleert
[Dit bericht is gewijzigd door Tyntje op 03-06-2003 14:38]
edit:voor het bericht hierboven, waar zijn de ontbrekende nummers dan? waarom worden die niet uitgegeven?
[Dit bericht is gewijzigd door fitrefo op 03-06-2003 14:42]
quote:En Mido dan?
Op dinsdag 3 juni 2003 14:37 schreef Tyntje het volgende:
1 Lobont
2 Trabelsi
3 Pasanen
4 Chivu
5 OBrien
6 Galįsek
7 Van der Meyde
8 Pienaar
9 Ibrahimovic
10 Van der Vaart
11 Sikora
12 Heitinga
13 Bergdųlmo
14 Van Damme
15 Maxwell
16 De Jong
17 Wamberto
18 Sneijder
20 Litmanen
21 Stekelenburg
22 Yakubu
26 Seedorf
27 Van der Gun
28 Boukhari
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 14:31 schreef -roGue- het volgende:
boeiend?!
Wanneer er bij Triviant een vraag wordt gesteld welke ned. voetballer met nr14 speelde weet zelfs de meest verstokte huisvrouw het antwoord.
Dani wilde perse bij Ajax met nr14 spelen omdat hij fan van Cruijf is. Oulida werd helemaal gek van de adoratie van de Grote Meester en toen hij met nr14 speelde ging dat voor geen meter.
Kortom dit nr is besmet!
Zelf vind ik het te makkelijk om de NBA of dergelijke instituten te imiteren wat betreft het retiren van een nr als eerbetoon.
Wanneer El Salvador onverhoopt komt te overlijden vind ik dat voor hem dan een uitzondering gemaakt mag worden, maar het voorstel van het talent van het jaar vind ik ook erg interessant.
Er is bij Ajax een associatie met rugnr en positie in het veld. Dit werd ook wel eens misbruikt als tactisch foefje om tegenstanders te misleiden en zorgde ook voor duidelijkheid bij spelers en publiek. Ik vind dit een hele goede traditie vooral omdat andere clubs dit naar mijn mening niet zo doen. Het heeft iets aparts!
Verder blijft het argument dat Ajax teveel bijzondere spelers heeft voortgebracht waardoor we out-of-numbers komen ook erg goed. Je blijft aan de gang met het retiren van numbers. Alleen in zeer bijzondere gevallen mag dit en dan ook nog eens 1 keer in de 50 jaar!
quote:Lijkt me niet daar Koeman de nr's juist anders wil om meer duidelijkheid te krijgen. Zelfde trucje als Louis van Gaal en ook De Generaal bij Ajax hebben toegepast. Te makkelijk cq goedkoop om het op de commercie te gooien. Blijft wel vervelend voor de supporters maar ach het gaat nog steeds om de clubkleuren!
Op dinsdag 3 juni 2003 14:39 schreef Frenkie het volgende:
de nummers worden natuurlijk gewoon verandert omdat er dan meer verkocht moeten worden. Beetje over de rug van de fans is dat. Maar goed dat is mijn mening
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 03-06-2003 14:42]
quote:Die is verledentijd.
Op dinsdag 3 juni 2003 14:39 schreef kasper het volgende:[..]
En Mido dan?
quote:Mido is te arrogant voor een rugnummer
Op dinsdag 3 juni 2003 14:40 schreef Tyntje het volgende:[..]
Die is verledentijd.
quote:Toch opvallend dat nr19 nog niet vergeven is
Op dinsdag 3 juni 2003 14:43 schreef DaYwALKuR het volgende:[..]
Mido is te arrogant voor een rugnummer
Lijkt me niet daar Koeman de nr's juist anders wil om meer duidelijkheid te krijgen. Zelfde trucje als Louis van Gaal en ook De Generaal bij Ajax hebben toegepast. Te makkelijk cq goedkoop om het op de commercie te gooien. Blijft wel vervelend voor de supporters maar ach het gaat nog steeds om de clubkleuren!
[/quote]
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 14:45 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Toch opvallend dat nr19 nog niet vergeven is
Ik denk dat Mido's opvolger dit nr krijgt. En ja dat moet een spits worden. Ik blijf tot het sluiten van de transfermarkt hopen op Bergkamp. Al is het tegen beter weten in....
quote:Tja sins Cruijf zijn er echt niet veel spelersmeer geweest die een dergelijke verering waard zijn hoor. VDV is constant geblesseerd en zal dan ook geen lange carriere kennen en Sneijder lijkt mij te weinig persoonlijkheid hebben voor een echt belangrijke rol.
Op dinsdag 3 juni 2003 14:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
Beetje onzin vind ik het, als er binnenkort allemaal spelers zoals cruijf komen (sneijder, VDV) en telkens op een ander nummer, houden we geen enkel nummer meer over bij Ajax
Ajax-Jeugd Roeleert
quote:Weer een argument om het dan wel toe te passen!
Op dinsdag 3 juni 2003 14:45 schreef WaStEd het volgende:
Bij Barca mocht Louis het ook niet en ik denk dat er geen topclub in Europa is waar het gebeurt.
quote:Bergkamp komt niet.... maar een goed punt.... Wie moet de tweede spits van Ajax worden!
Op dinsdag 3 juni 2003 14:45 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Toch opvallend dat nr19 nog niet vergeven is
Ik denk dat Mido's opvolger dit nr krijgt. En ja dat moet een spits worden. Ik blijf tot het sluiten van de transfermarkt hopen op Bergkamp. Al is het tegen beter weten in....
quote:Ik noem een Marco Vanbastisch! Een Dennis Bergkamp!
Op dinsdag 3 juni 2003 14:48 schreef du_ke het volgende:[..]
Tja sins Cruijf zijn er echt niet veel spelersmeer geweest die een dergelijke verering waard zijn hoor.
quote:Natuurlijk dat zijn supergoede spelers! Maar helaas is van basten vanwege blessures te jong gestopt en heeft Bergkamp op europees/mondiaal niveau te weinig bereikt. Ze redden het gewoon niet bij Cruijf.
Op dinsdag 3 juni 2003 14:58 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Ik noem een Marco Vanbastisch! Een Dennis Bergkamp!
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 14:47 schreef WaStEd het volgende:
en als ie komt moet ie 8 krijgen, het nummer dat ie ook had tijdens de wk 98 met die goal tegen Argentinie...
10 naar Litmanen en Pienaar mag van mij part 99
quote:Nou van mij mag Pienaar wel een nr dat er op duid dat hij een basis speler is!
Op dinsdag 3 juni 2003 14:47 schreef WaStEd het volgende:
en als ie komt moet ie 8 krijgen, het nummer dat ie ook had tijdens de wk 98 met die goal tegen Argentinie...
10 naar Litmanen en Pienaar mag van mij part 99
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |