wie doen er mee:
speedcore als Mr T
Shania Twain als een hersenloos seksspeeltje
Knut als Murdock
Plae@ als BA
otuka san als-pointman
just me als Hannibal(met sigaar)
Schanulleke als de sexy vrouwelijk handporterrelanger
1 pickachu als pokemon(picka picka pickaCHUUUUU)
TARAboemdijee als faceman
rhiannon als nijlpaarden-opjaag-en-aanstuur-leidster
Bolletje als deprogrammeur/psycholoog
blauwe als undercover iemand
tazz als piloot van een apache met win95 boordcomputer
calypso juicht toe
de uitrsuting tot nu toe:
1 half afgelaste paperclip stormram
1 gare chevy bus met rode streep
1 gele buldozer, om te bouwen tot tank
1 set blauwe waterpistolen (bolletje krijgt er zowiezo een)
1 minigun/deurbel/deurensloper
1 bigfoot waterflesraket
1 lading hellfire raketten
4 apache helicopters(te besturen door knutmurdock)
1 f-16, met veel dingen die boem zeggen
1 a-6 intruder vliegtuigje
1 xenia kamikaze ongeleid projectiel(fire & forget..pleeeaaase forget) Maar dat weet ze zelf nog niet
misschien hulp van buffy, angel en faith(ze is dood maar kan toch nog meedoen)
het plan was:We weten waar het klooster staat(bolletje heeft er een foto van gemaakt) en dat het heel groot is(voor extra nijlpaarden wordt gezorgd.Om ervoor te zorgen dat we yvonne niet samen met de rest van de monniken en het klooster met de grond gelijk maken, moeten we weten waar ze opgesloten zit. Hier hebben we een yvonne-tracking-device voor nodig. Wie jat er een ademanalyseapparaat bij de politie?? daar moet ze zo mee opgespoord zijn. Als we weten waar ze zit, rammen we de voordeur in en jaagt rhiannon met de buldozer de nijlpaarden naar binnen. Murdock bombardeerd de monniken met z`n helicopters en overig vliegend staal, waarna de rest van het y-team naar binnen rijdt met de-bus-met-rood-streepje , en begin met de waterpistolen, flesseraketten en de minigun de overlevende monniken om te leggen. Otuka-san mag voorop. Taraboemdijee zal ze dood proberen te lachen, speedcore en plae@ zullen ze dood schelden en just me zal ze uitroken. daarna zal bolletje proberen yvonne naar buiten te lullen. Als dat niet lukt, binden we yvonne vast als een rolmops en dragen haar naar een geheime plek op het onzin forum, alwaar yvonne gedeprogrammeerd zal worden door yvonne. Misschien hebben we hiervoor nog wat hackers nodig, maar die schijnen we wel te kunnen halen uit de general chat. Als dat niet helpt proberen we gewoon de cuckoo-nest methode .
de werkelijkheid is: inmiddels is het zooitje halva garen beter bekend als het yvonne terugontvoerserach en rescue met feestje na team (het y-team) bezig met het in mekaar tremmen van de getelde 1013 monniken. Na het platgooien van de poort, is rhiannon naar binnen gedenderd op haar vliegend nijlpaard, gevolg door een hele grote kudde nijlpaarden(zonder vleugels)
speedcore heeft per ongeluk een hert geplet dat in de weg liep, maar die is voor de barbeque na afloop (het hert, niet speedcore)
op het moment dat je dit leest is het monnikje meppen bezig in het klooster zelf. voorde vermoeiden onder ons is er een tentenkamp ingericht, waar je kunt bijkomen...en nuAK ZE
kijk wel een beetje uit tara, volgens mij zijn het geen gewone monniken maar special-forces-monniken
kun je m`n geweer ff bij houden rhiannon?
dank je wel
quote:
op 03-10-2000 om 03:07 AM schreef speedcore het volgende:
k`heb angel nog niet gezien. D`r was net wel een of ander vampier bezig met het in tweeen bijten van een monnik, ga het hem eens vragen
Getderrie wie heeft Spike in hemelsnaam uitgenodigd
hmmmz, jammer, het hield de serie wel spannend.......
quote:
op 03-10-2000 om 03:13 AM schreef Rhiannon het volgende:
* Schanulleke neemt de minigun van Speedcore over en schiet Spike ermee aan gort!.
hmmmz, jammer, het hield de serie wel spannend.......
Niet zeiken, die serie is toch al afgelopen. Het gaat hier wel om m'n Pullitzer-award ja!!! Hup, moorden jullie, dat verkoopt!!!
Ow well, * Rhiannon grijpt een blaaspijp en opgerolde krantepijltjes en begint met grote precisie de tussen de bomen overgebleven monniken neer te halen.
quote:
op 03-10-2000 om 03:27 AM schreef beelzebub het volgende:
*pets*
Wil je wel een monnik meppen beelzebub, dat ik een soepjurk aan heb wil nog niet zeggen dat je mij zomaar neer mag halen
*BOF*
tnx voor de update schanul.
nog een paar monniken en dan ga ik naar het tentenkamp toe hoor
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee (Datum 10 Maart 2000).]
quote:
op 03-10-2000 om 03:29 AM schreef Rhiannon het volgende:
Wil je wel een monnik meppen beelzebub, dat ik een soepjurk aan heb wil nog niet zeggen dat je mij zomaar neer mag halen*BOF*
*AARGH*
*PETS*
*BOINK*
*SPLASH*
(stel die batmanwolkjes voor , en niet voor jou hoor Rhiannon)
Broekie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |