abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10902643
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 12:53 schreef freako het volgende:
Ik heb zelf het meest genoten van het Belvedere in Wenen (het deel met de werken uit de 19e/20e eeuw dan, dat Barok doet me niet zoveel), helemaal omdat er toen net een grote Klimt-tentoonstelling was.
Ook mijn favoriete museum. Zeer goed te combineren met de Secession in de Friedrichstraße (niet ver van het Karlsplatz), waar de muurschilderingen van Klimt te bewonderen zijn.

Konečne je vsetko tak, ako má byť.
pi_10902752
Ik was met school naar Berlijn gegaan en ik vind normaal musea niet zo leuk, maar het pergamon museum was wel heel erg mooi om te zien, ik vraag me af hoeveel uren het heeft gekost om al die grote gebouwen in dat gebouw te krijgen
Let you feelings slip but never your mask
  donderdag 5 juni 2003 @ 13:08:55 #28
49744 Jerommeke4
By Suske en Wiske
pi_10902787
Louvre.. is de enige waar ik ben geweest dus laat ik die maar zeggen
WHOAAHH!!
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:27:12 #29
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_10927251
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:03 schreef Vahlto het volgende:

[..]

Ook mijn favoriete museum. Zeer goed te combineren met de Secession in de Friedrichstraße (niet ver van het Karlsplatz), waar de muurschilderingen van Klimt te bewonderen zijn.

[afbeelding]

. Hoewel ik van de Beethovenfries nou niet echt kapot was. Het viel me een beetje tegen. Het gebouw daarentegen is schitterend. Het was vlakbij mijn stageplek, dus ik zag het gebouw een half jaar lang elke dag. .
pi_25494596
Schloss Schönbrunn in Wenen Ik mag die Habsburgers wel Ben er in negen maanden tijd vier keer geweest maar elke keer vond ik het weer prachtig. Die geschiedenis, die schilderijen, die meubels

Belvedere vond ik minder, al komt dat ook doordat ik dacht dat het zoiets als Schönbrunn was Secession ben ik niet geweest, maar dat komt omdat ik een grondige hekel aan Klimt heb Kunsthistorisches Museum in Wenen was trouwens ook mooi
pi_25494690
Het Victoria & Albert Museum in Londen. Ze hebben er een afdeling waar uitgelegd wordt wat vervalsingen zijn. En 20 jaar terug kon je er geweldig theedrinken op zondag.
Het mooiste vond ik er de verzameling kralen uit India eo.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 13 maart 2005 @ 08:50:42 #32
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25502265
Als je ooit in Praag bent; ga naar het Muchamuseum!!!
Een piepklein museumpje met daarin zo ongeveer al het werk van Alphonse Mucha. Ik ben er zeer, zeer enthousiast van geraakt. Het is nogal specifiek wat de man maakt; je houdt ervan of niet, maar als je er van houdt.... dan heb je er een paar weken later je hele huis mee volhangen!
  zondag 13 maart 2005 @ 08:53:50 #33
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25502274
Victoria en Albert museum is idd een geweldig leuk museum, op een iets ander niveau maar nog steeds erg leuk, het museum van de Nurnburgring.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_25504179
Panoramic Museum "Stalingrad Battle" in Volgograd (voormalig Stalingrad) was erg indrukwekkend.

Enige gebouw dat is behouden na de slag om Stalingrad. Museum staat achter het gebouw.

http://panorama.volgadmin.ru/
All good things must come to an end...
pi_25504250
Het museum in het Vaticaan.
ik zou niet meer weten hoe het heet, maar het heeft wel indruk gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')