-op het nieuwe album staan drums zonder snarenmatje
-het album wordt ruiger en harder, maar niet zoals oude albums. Minder melodisch en geen gitaarsolo's.
-er zitten weer wel op tempo nummers in, waarvan het nummer St. Anger een goed voorbeeld is. Hiervan is een clip gemaakt die al te zien is op verschillende zenders en op de officiele www.metallica.com site.
- Rob Trujillo de nieuwe bassist, bast niet op het album. Wel op de video's.
- Bij het album krijg je vrijwel gratis een DVD met alles live in de studio/oefenruimte gespeeld. Dat maakt de aanschaf wel meer waard.
- Nieuwe album komt 5-6 uit!!! (ipv 10-6)
[Dit bericht is gewijzigd door D3nn15 op 03-06-2003 16:05]
quote:Jups... helemaal
Op dinsdag 3 juni 2003 10:59 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Nee? Heeft die matige bob rock op het album gespeeld dan?
quote:Ik heb nog geen stukjes geluisterd... Ik koop hem gewoon maar kan iemand mij vertellen of t een beetje behoorlijk klinkt?
Op dinsdag 3 juni 2003 11:06 schreef Tunerd het volgende:[..]
Jups... helemaal
welke zal die kiezen?
quote:Slet
Op dinsdag 3 juni 2003 11:09 schreef D3nn15 het volgende:
-op het nieuwe album staan drums zonder snarenmatje
-het album wordt ruiger en harder, maar niet zoals oude albums. Minder melodisch en geen gitaarsolo's.
-er zitten weer wel op tempo nummers in, waarvan het nummer St. Anger een goed voorbeeld is. Hiervan is een clip gemaakt die al te zien is op verschillende zenders en op de officiele www.metallica.com site.
- Rob Trujillo de nieuwe bassist, bast niet op het album. Wel op de video's.
- Bij het album krijg je vrijwel gratis een DVD met alles live in de studio/oefenruimte gespeeld. Dat maakt de aanschaf wel meer waard.
![]()
lala metallica
Jah zeg...
trouwens.. kan iemand de DVD: Road Warriors??
Trouwens voor de fans: Metallica treed zondagavond om 22h op op het Rock am Ring festival in duitsland. Dit is live te bewonderen op MTV.
MTV zend dus zondagavond live Metallica @ Rock am Ring uit om 22h s'avonds.
quote:Nope... Jij live shit binge and purge?
Op dinsdag 3 juni 2003 11:13 schreef Tunerd het volgende:
we blijven wel ontopic he anders gaat deze als 1e dichtlala metallica
Jah zeg...
trouwens.. kan iemand de DVD: Road Warriors??
quote:Grrr video programmeren dan maar want dat zit ik op pinkpop....
Op dinsdag 3 juni 2003 11:17 schreef Komakie het volgende:
Ik heb gisteren op MTV het nummer (met bijbehorende clip) gezien van St. Anger en ik moet zeggen dat het echt totaal iets anders is dan dat ik van Metallica ken.
Ik vond het niet echt heel goed. Ik ben ook niet zo'n mega fan van Metallica maar dit viel me wel een beetje tegen.Trouwens voor de fans: Metallica treed zondagavond om 22h op op het Rock am Ring festival in duitsland. Dit is live te bewonderen op MTV.
MTV zend dus zondagavond live Metallica @ Rock am Ring uit om 22h s'avonds.
quote:Duh
Op dinsdag 3 juni 2003 11:17 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Nope... Jij live shit binge and purge?
maar Road warriors is geen officiele DVD... vandaar dat ik het vroeg.
Als je hierin post en je kent Live shit niet.. moet je je schamen
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 11:25 schreef Fixxxer het volgende:
btw volgens mij weten de meesten hier dat nog niet maar het album komt wereldwijd vervroegd uit, namelijk as. donderdag.
Het klinkt als een van de eerste albums van Metallica. Lekker hard dus.
quote:*sceptisch is
Op dinsdag 3 juni 2003 11:28 schreef Stone het volgende:
Het is weer zoals vaouds zou ik zeggen.Het klinkt als een van de eerste albums van Metallica. Lekker hard dus.
Je kan ook gewoon op het metallica.com forum kijken, daar vind je al wat directe links enzow.
quote:Dit topic is actiever, zet anders die lapjes nieuws in de startpost. Voorkomt wat nutteloos gevraag enzo...
Op dinsdag 3 juni 2003 11:11 schreef D3nn15 het volgende:[..]
ik ook van jou
quote:Kijk en zoiets moet dus ook ff in de startpost
btw volgens mij weten de meesten hier dat nog niet maar het album komt wereldwijd vervroegd uit, namelijk as. donderdag.
Anders wordt alles dubbel gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |