quote:Ja ik heb hem ook, en het is idd erg verslavend, en een leuke game!
Gradius advance, was/is bij de blokker errug goedkoop maar wel errug verslavend!
quote:Beide krijgen goede reviews
Op dinsdag 3 juni 2003 21:49 schreef Perfect het volgende:
Monkey Ball Jr, is dit een aanrader?
En StreetFighter Alpha 3?
Streetfighter vind ik zelf de beste fighting game op de gba, speelt er goed, alleen is ontzettend moeilijk (alle alpha games trouwens).
quote:Monkey Ball Jr. is zeker een aanrader, ik heb hem ook en hij is soms best pittig en ook erg verslavend!
Op dinsdag 3 juni 2003 21:49 schreef Perfect het volgende:
Monkey Ball Jr, is dit een aanrader?
En StreetFighter Alpha 3?
De replay is ook wel ok, ik heb hem eiks nog niet uitgespeeld, de levels op hard heb ik nog niet allemaal en een paar levels op extreme ook niet. Maar je kunt hem uiteraard gewoon nog een keer spelen zonder te vervelen. Hat nadeel is dat er geen highscore kwa tijden in zit, maar das persoonlijk.
Streetfighter Alpha 3 heb ik nog niet gespeeld, maar de reviews zijn idd goed, en elke streetfighter game is bijna cool dus wrom niet?
quote:meld het ff hier als je het hebt (gezien in de winkels) ik wil de game ook hebben en je kunt online highscores bijhouden op de website, misschien wel leuk om er een beetje een competetie aspect aan te geven
Op dinsdag 3 juni 2003 20:42 schreef MrTinux het volgende:[..]
Thanks voor de tip! Het zegt me echt helemaal niks maar het videootje ziet er indrukwekkend uit! Dat dat allemaal uit zo'n klein Gee Bee AAtje kan komen
Muziek is ook erg goed trouwens (niet zo zeer qua kwaliteit maar het deuntje is precies de soort muziek die je bij zo'n shooter verwacht).
Even afwachten dus. Voordeel van Gradius (Emizea, bedankt dus) is dat-ie natuurlijk lekker goedkoop is... ach what the heck - koop ik ze toch allebei
Je hoeft niet omslachtig te doen met foto's en screenshots als bewijs want aan het einde van elk level oid krijg je (als het goed is) een vrij lange code die je moet overschrijven en als je die dan op de website invoert dan rekent die het om naar je score
quote:Ziet er wel bruut uit, maar dit zijn neem ik aan geen gba screenies!
Op woensdag 4 juni 2003 11:04 schreef BAUKstEr het volgende:
Misschien heb ik ergens een post gemist, maar dit racespel ziet er op de screenshots van de andere consoles vet uit... Benieuwd wat de GBA-variant zal bieden.
http://www.gamespot.com/gba/driving/corvette/screenindex.html
op de site van tdk(.com) staan ze ergens maar hij laat hier niet goed bij mij
-hoe ontwijk ik raketten ?
- waar zie ik mijn health ?
- waar is mijn shield?
- wat is decoy?
- wat is het getal links onderin?
ik doe niet veel meer dan simpelweg wat raketten afknallen, maar volgens mij is dit spel veel meer dan dat.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 04-06-2003 22:22]
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 04-06-2003 22:22]
- Gradius
- Phalanx
- Iridion (ofzo)
- deel 2 van Iridion nogwat
- wachten op R-Type III: The Third Lighting
quote:gradius is zeker een goede shooter, en iridion II is grafisch top.
Op woensdag 4 juni 2003 23:56 schreef Retarded het volgende:
Gradius is dus wel een aanrader?? Niet te kort ofzo? Ik zocht ook iets als R-type... paar mogelijkheden- Gradius
- Phalanx
- Iridion (ofzo)
- deel 2 van Iridion nogwat
- wachten op R-Type III: The Third Lighting
quote:komtie:
Op woensdag 4 juni 2003 21:43 schreef err het volgende:
Kan iemand mij een beetje opweg helpen met wing commander? Snap er niks van.
quote:decoy afwerpen als je gelocked word (staat in beeld)
- hoe ontwijk ik raketten ?
quote:in je cockpit zelf heb je 2 monitoren met scheepjes erop.
- waar zie ik mijn health ?
quote:dat zijn die blauwe randjes om het groene scheepje heen, ze kunnen alleen niet zo bizar veel hebben maar dat is leuk
- waar is mijn shield?
quote:kun je afwerpen om raketten te ontwijken
- wat is decoy?
quote:raketvoorraad?
- wat is het getal links onderin?
quote:als je in de bereik komt van een vijandelijk toestel dat je gelocked hebt verschijnt er een groen ruitje vlak voor het toestel, dat geeft aan waar je met schieten met je kanonnen om hem te kunnen raken
ik doe niet veel meer dan simpelweg wat raketten afknallen, maar volgens mij is dit spel veel meer dan dat.
in principe is het gemakkelijker om met je kanonnen een vijand te doden dan met raketten, die kun je beter bewaren voor lange afstandsgevechten en grote schepen
InsideGamer:
quote:
En er was zon
05-06-2003 | Jakob Dieckmann
Vandaag weer een kersverse video voor je. Wat een middagje Boktai niet allemaal los kan maken bij je
Eens in de zoveel tijd verschijnt er weer een leuk filmpje over een van onze favoriete games. Games waar we allemaal naar uit kijken en games die we allemaal op de voet volgen. Boktai hoort zeker ook in dat lijstje thuis. Tot nu toe liep misschien alleen je rekenmachientje op zonne-energie, met Boktai hebben ze die techniek verwerkt in een heuse game.Het principe van het spel Boktai mag velen van jullie al duidelijk zijn, voor de nieuwkomers zullen we het nog eens vluchtig uitleggen. In Boktai ben jij een vampierenjager (Buffy eat your heart out) die het op moet nemen tegen het tuig van het universum. Je enige wapen is een lightgun, want zoals iedereen weet hebben vampieren een hekel aan licht. De Boktai cartridge beschikt over een lichtgevoelige chip die alle zonne-erergie in zich opneemt. Met deze energie kun je je wapen opladen en de vijanden te lijf gaan. Wanneer je lightgun echter op is zul je moeten vertrouwen op je stealth kwaliteiten en geloof me, deze zul je vaak nodig hebben. De zon zal een grotere rol in je leven spelen dan ooit! Voortaan zul je al wakker zijn voordat de zon op gaat, pas gaan slapen als de zon weer onder is, iedere eclips met veel plezier volgen... of zoiets.
Vandaag werd er een nieuw filmpje op het internet gereleased die je hier kunt downloaden. Waar wij in Nederland ons liever druk maken over drugsvoorlichting, hebben de Japanners het liever over games. En terecht natuurlijk. Geniet van een 5 minuten lang durend filmpje die alle aspecten van de game zal belichten.
[Edit]
Picture ![]()
[/Edit]
[Dit bericht is gewijzigd door thaduck op 05-06-2003 18:59]
quote:Maar waarom????
Op donderdag 5 juni 2003 17:26 schreef thaduck het volgende:
Ik heb nu 2 blauwe SP's
[afbeelding][Edit]
Picture
[/Edit]
quote:Ik heb alle consoles dubbel (zie sig link)!
Op donderdag 5 juni 2003 19:09 schreef tsuihark het volgende:[..]
Maar waarom????
Maar nee geintje, deze 2e heb ik vandaag gekocht voor Webby, nogal moeilijk aan te komen aan die dingen.
Kwam toevallig bij de Expert om er 1 te reserveren hier in Vianen, zegtie: "Heb je een hekel aan blauw" en laat Webby nou precies dezelfde kleur willen hebben ![]()
Deze week waren er wel 2 binnengekomen bij de Expert.. Triest he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |