quote:Er is op GoT (en ik dacht ook op Fok! maar ik kan iets meer vinden) al eerder over die site gediscussieerd. Toen werd ook al geopperd dat die site erg snel offline zou gaan.
Op dinsdag 3 juni 2003 10:09 schreef mvt het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat die site offline gehaald wordtDat istoch gewoon ziek
quote:Niet
Op dinsdag 3 juni 2003 10:11 schreef QyRoZ het volgende:
Kan wel in Pedo Op 538 :r :r
Als iemand van 13 seks wil met der vriendje waarom kunnen ze dan worden aangeklaagt? als het van 2 kanten komt welk probleem is er dan.
ik denk dat die persoon oud en wijs genoeg is om voorzich zelf te beslissen.
verder vraag ik me af: wat is pedo pricies?
iemand van 18 die heeft met iemand van 10?
maar als iemand 28 is en die andere is 36 dan is er geen probleem meer?
zelf vind ik dat als dingen van 2 kanten komen mogen andere niet er over oordelen of het wel goed of niet goed is.
quote:Klopt, volgens de letter der wet is pedofilie sex/relatie met een minderjarige.. Onder de 15 jaar is het pas minderjarig, alleen als je een volwassen kerel/vrouw bent vind ik 17 jaar ook nog ziek genoeg!!!
Op dinsdag 3 juni 2003 10:08 schreef erikh het volgende:[..]
Dat snap ik, Pim heeft in een interview ooit gezegd dat hij een 17 jarige oberl euk vond maar er nooit wat mee gedaan heeft verder. Dat is alles, 17 valt niet echt onder pedofilie.
Vind echt dat zulke mensen heel erg scherp in de gaten gehouden moeten worden!! 1 kleine 'misstap' en meteen keihard aanpakken. Vind het prima dat ze hun eigen mening hebben, alleen ze moeten het gaan uitvoeren cq opdringen. Als ik zown gast tegenkom in de stad en hij staat zijn stichting te promoten zal ik zeker met hem in discussie gaan... Maakt hij 1 opmerking zoals: Heb jij geen leuk zusje ofzow.. Dan ga ik mezelf ook schuldig maken aan een vergrijp!!
quote:Jah, ben ik het mee eens, maar als een kind 10 is, kan hij of zij niet zelf beslissen om het sex wil met een volwassene...
Op dinsdag 3 juni 2003 10:16 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
en over die topic van martijn.org:
Als iemand van 13 seks wil met der vriendje waarom kunnen ze dan worden aangeklaagt? als het van 2 kanten komt welk probleem is er dan.
ik denk dat die persoon oud en wijs genoeg is om voorzich zelf te beslissen.verder vraag ik me af: wat is pedo pricies?
maar als iemand 28 is en die andere is 36 dan is er geen probleem meer?zelf vind ik dat als dingen van 2 kanten komen mogen andere niet er over oordelen of het wel goed of niet goed is.
quote:Het gaat globaal over hetzelfde. Ik wil de discussie een beetje centraal houden.
Op dinsdag 3 juni 2003 10:13 schreef Sjaakman het volgende:
Uit: Pedo-promotiesite martijn.org :r
[..]Niet
Dit topic gaat over een gast bij Evers op 538.
Dat andere topic gaat specifiek over die martijn-site.
quote:klopt die leeftijd niet maar alles onder de 15 zeggen ze 12/13/14/15 kan dat in mijn ogen volgens mij wel.
Op dinsdag 3 juni 2003 10:17 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Jah, ben ik het mee eens, maar als een kind 10 is, kan hij of zij niet zelf beslissen om het sex wil met een volwassene...
quote:wordt dan maar lekker lid van de stichting martijn.
ik denk dat die persoon oud en wijs genoeg is om voorzich zelf te beslissen.verder vraag ik me af: wat is pedo pricies?
maar als iemand 28 is en die andere is 36 dan is er geen probleem meer?zelf vind ik dat als dingen van 2 kanten komen mogen andere niet er over oordelen of het wel goed of niet goed is.
twee mensen van 28 en 48 jaar is een heel ander verhaal als iemand van 28 en een kind van 8 jaar.
[Dit bericht is gewijzigd door kareltje_de_grote op 03-06-2003 10:20]
quote:Je kunt roepen wat je wilt, alleen mij kun je niet wijsmaken dat een kind van 8 jaar er vrijwillig mee instemt om sex te hebben met een 40 jarige kerel!!
Pas vanaf 18 jaar vind ik dat je oud genoeg bent om daar zelf een beslissing over te nemen... Onder die leeftijd ben je gewoon nog te jong om daar zelf een beslissing over te nemen!!!! (leeftijd is toch wel beetje relatief, alleen je moet ergens een lijn trekken, en 15 vind ik echt te jong)
quote:8 vind ik ook niet kunnen nee maar dat zei ik volgens mij ook helemaal niet..
Op dinsdag 3 juni 2003 10:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:[..]
wordt dan maar lekker lid van de stichting martijn.
een volwassen kan veel druk uitoefen op een kind van 8 jaar en hem/haar letterlijk alles laten doen. Kinderen zijn op die leeftijd nog niet sterk genoeg om nee te zeggen. Zelfs volwassenen hebben hier moeite mee.twee mensen van 28 en 48 jaar is een heel ander verhaal als iemand van 28 en 8 jaar.
quote:Klopt 8 is te jong ja,
Op dinsdag 3 juni 2003 10:19 schreef N-I-X het volgende:[..]
Je kunt roepen wat je wilt, alleen mij kun je niet wijsmaken dat een kind van 8 jaar er vrijwillig mee instemt om sex te hebben met een 40 jarige kerel!!
Pas vanaf 18 jaar vind ik dat je oud genoeg bent om daar zelf een beslissing over te nemen... Onder die leeftijd ben je gewoon nog te jong om daar zelf een beslissing over te nemen!!!! (leeftijd is toch wel beetje relatief, alleen je moet ergens een lijn trekken, en 15 vind ik echt te jong)
15 tejong? als we zo even kijken..
op hun 10/11e roken ze al..
en dat is gevaarlijker dan seks vind ik.
dus iemand van 17,5 is tejong om een beslissing te nemen en op 18 niet meer?
dat vind ik dus onzinnig. want het ligt puur aan de persoon wat die gene mee maakt en wat die gene zelf denkt te beslissen en dan heb ik het over 14/15 etc en niet over 8.
quote:Als iemand van 13 sex heeft met iemand die ongeveer even oud is, zal er zelden een aanklacht ingediend worden. is deze persoon echter 24 jaar ofzo, dan is er spraken van een erg groot leeftijdsverschil en vind ik het niet meer kunnen.
Op dinsdag 3 juni 2003 10:20 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
8 vind ik ook niet kunnen nee maar dat zei ik volgens mij ook helemaal niet..
Kleine kinderen spelen vaak doktertje en zolang ze dit doen met leeftijdsgenoten die ongeveer even ver zijn in hun ontwikkeling is er ook niets aan de hand.
quote:nee oke, daar heb je wel gelijk in vind ik.
Op dinsdag 3 juni 2003 10:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:[..]
Als iemand van 13 sex heeft met iemand die ongeveer even oud is, zal er zelden een aanklacht ingediend worden. is deze persoon echter 24 jaar ofzo, dan is er spraken van een erg groot leeftijdsverschil en vind ik het niet meer kunnen.
Kleine kinderen spelen vaak doktertje en zolang ze dit doen met leeftijdsgenoten die ongeveer even ver zijn in hun ontwikkeling is er ook niets aan de hand.
quote:gelukkig, dan zijn we het ongeveer eens
Op dinsdag 3 juni 2003 10:27 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
nee oke, daar heb je wel gelijk in vind ik.
maar aangezien ik zo las dat alles onder de 18 wordt aangeklaagt vond ik dat een beetje onzinnig.
das het zelfde als ze zeggen op je 17e mag je pas zoenen
Maar er is geloof ik wel een officiele wet dat je onder een bepaalde leeftijd geen sex mag hebben. Maar daar wordt niet zo heel erg streng op gecontrolleerd.
quote:Misschien was er ook een kind van 10 bij
Op dinsdag 3 juni 2003 09:16 schreef _Administr8or_ het volgende:wat doet hij op de radio dan?
Die gast wil graag sex met kleine kinderen. En dat vind hij normaal.
Alleen op de vraag of zijn dochter van 8 sex mocht hebben met iemand van 40 mocht dat niet. Gezien de problemen nu. Maar op de vraag stel dat het dan allemaal mag. Zou jij het leuk vinden? Was het antwoord nee. Nou schiet mij maar lek maar dan ben je echt niet slim!
En hij vind dat kinderen zelf kunnen beslissen of ze sex willen. Best vreemd want een kind van 0 kan niet eens mama zeggen. Maar wel zeggen. Kom maar op met je lul ![]()
Hij kwam voor mij ook een beetje heel erg duf over. En hij blijft maar terug vallen op vroeger. En hij zegt dat er heel veel mensen zijn die op kleine kinderen vallen. Hoezo ik ben blind voor m,n omgeving ![]()
En hij wil openlijk zeggen dat hij op kleine kinderen valt.
Van mij mag hij totaal geen probleem mee. Want dat soort dingen lossen zich zelf wel op. Er zijn genoeg mensen die dat soort gedachtes uit z,n hoofd willen slaan
quote:ja oke maar toch, het blijft onzinnig dan ga je dingen voor andere beslissen
Op dinsdag 3 juni 2003 10:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:[..]
gelukkig, dan zijn we het ongeveer eens
Maar er is geloof ik wel een officiele wet dat je onder een bepaalde leeftijd geen sex mag hebben. Maar daar wordt niet zo heel erg streng op gecontrolleerd.
quote:Ik zeg toch ook dat leeftijd erg relatief is. Maar dat neemt niet weg dat je het beste wel een leeftijdsgrens van 18 jaar kunt instellen.
Op dinsdag 3 juni 2003 10:23 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
Klopt 8 is te jong ja,
maar als iemand 15 is en die wil seks met zijn/haar vriendin dan is het van nee we moeten wachten tot we 18 zijn anders worden we opgepakt.
wat is dat nou voor instelling.15 tejong? als we zo even kijken..
op hun 10/11e roken ze al..
en dat is gevaarlijker dan seks vind ik.dus iemand van 17,5 is tejong om een beslissing te nemen en op 18 niet meer?
dat vind ik dus onzinnig. want het ligt puur aan de persoon wat die gene mee maakt en wat die gene zelf denkt te beslissen en dan heb ik het over 14/15 etc en niet over 8.
Een pedo zal ook nog wel even 3x nadenken als hij sex wil hebben want hij weet dat hij dan strafbaar bezig is en dat het nog wel eens vervelend voor hem kan aflopen! Als iemand van 17 een relatie heeft met een persoon van 40 dan kan dat allemaal best. Zolang die 17-jarige zich prettig en op zijn gemak voelt in die relatie dan is er voor hem ook geen reden tot aangifte.
Denk dat (vooral homo-) sex gevaarlijker is dan roken Vooral voor mensen in de leeftijd 13 t/m 17!! Lichamelijk is roken maybe slechter, alleen kan me goed voorstellen dat je geestelijk nog wel een paar keer goed op de proef gesteld wordt als je in zown situatie zit
En als we dit allemaal maatschappelijk gaan accepteren dan krijgen de pedo's ook hun zin. Kinderen worden dan opgevoed dat het 'normaal' is dat een (veel) oudere persoon sex heeft met jonge kinderen. Dit zal de drempel alleen maar verlagen!! En vooral kinderen zijn een redelijk makkelijke doelgroep, als je in de opvoeding al geen scherpe en duidelijke lijnen uitzet dat zal dat kind het normaal gaan vinden!! Terwijl dat dus niet zo is!! Kijk maar eens naar incest! Meestal doen kinderen ook pas aangifte als ze 16/17 zijn, terwijl ze al vanaf hun 9de misbruikt worden!! En waarom? Omdat ze dachten dat het eerst de normale gang van zaken was
quote:Gewoon een gore hypocriete klootzak. Sorry hoor dat meost er echt ff uit.
Op dinsdag 3 juni 2003 10:41 schreef ook_gek het volgende:
Ik vond het echt niet normaal.Die gast wil graag sex met kleine kinderen. En dat vind hij normaal.
Alleen op de vraag of zijn dochter van 8 sex mocht hebben met iemand van 40 mocht dat niet. Gezien de problemen nu. Maar op de vraag stel dat het dan allemaal mag. Zou jij het leuk vinden? Was het antwoord nee. Nou schiet mij maar lek maar dan ben je echt niet slim!En hij vind dat kinderen zelf kunnen beslissen of ze sex willen. Best vreemd want een kind van 0 kan niet eens mama zeggen. Maar wel zeggen. Kom maar op met je lul
Hij kwam voor mij ook een beetje heel erg duf over. En hij blijft maar terug vallen op vroeger. En hij zegt dat er heel veel mensen zijn die op kleine kinderen vallen. Hoezo ik ben blind voor m,n omgeving
En hij wil openlijk zeggen dat hij op kleine kinderen valt.
Van mij mag hij totaal geen probleem mee. Want dat soort dingen lossen zich zelf wel op. Er zijn genoeg mensen die dat soort gedachtes uit z,n hoofd willen slaan
Als ik ooit kinderen heb en zo'n viezerik zit aan mijn kinderen dan sta ik niet voor mezelf in hoor. En met mij heel veel andere mensen. Die gasten sporen gewoon niet.
Anyways, de meesten zullen hun mond erover houden, weten drommels goed dat het fout is, en ze zullen het nooit in praktijk brengen. Ze zullen misschien op hun zolderkamertje achter de pc wat zitten rukken op kiddiepics. Hoewel dat tegenwoordig ook niet meer veilig is, sinds de FBI via je creditcard-gegevens je adres achterhaalt.
Het is op zich wel een issue in hoeverre je mensen tot vreemde acties 'dwingt', wanneer je ze zo helemaal in het nauw zet, en ook de 'niet-praktiserenden' probeert op te sporen.
er zijn maandelijkse bijeenkomsten, dat wordt lachen mensen!
Misschien kunnen we een minister vragen of ze de boel preventief willen ruimen! Deze groep mensen lijkt me nl. schadelijker voor de samenleving dan een gekke koe!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |