abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2003 @ 09:01:35 #1
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_10844871
Hoi, ik zoek voor een project een verlaten spookhuis. Waar het ook echt spookt... !!

Weet iemand een adresje... bij voorkeur in Brabant?? Ik heb nauwelijks tot geen ervaring met spoken of geesten, maar ik zie het meer als een soort van proef waarin ik voor mezelf bewijs dat ik door helemaal niets gek te maken ben. Uiteraard zal ik wel respect hebben voor de lokatie en de eventueel aanwezige bewoners :p of ze nu van vlees en bloed zijn, of niet...

* Millstone gaat Scooby Doo naspelen, maar dan in het echt :p

Thanxx

...Don't piss me off. I'm running out of places to hide the bodies...
pi_10844899
Ik hoorde vannacht wel rare krakende geluiden uit de kamer van m'n huisgenoot komen. Kan je daar wat mee?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 09:05:07 #3
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_10844915
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 09:03 schreef julekes het volgende:
Ik hoorde vannacht wel rare krakende geluiden uit de kamer van m'n huisgenoot komen. Kan je daar wat mee?
`

please... bespaar me de onzin Vertief deze topic niet maat.. anders stuur ik die spoken jou richting op!!!

...Don't piss me off. I'm running out of places to hide the bodies...
  dinsdag 3 juni 2003 @ 09:07:43 #4
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_10844949
Moet je naar Engeland gaan... daar komen veel spookwaarnemingen vandaan.
daar wonen ook rare mensen trouwens...
pi_10844971
In Paleis Huis ten Bosch is wel eens een spook gesignaleerd... Ga daar maar even kijken!

Edit: Oh nee, Dat was Beatrix zelf...

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_10845017
Laatst stond er in dagblad de limburger dat er in venlo/blerick een huis stond wat plotsklaps verlaten was, is nog volledig gemeubileerd, maar al een jaar of 15 a 20 volledig onbewoond. Er gaan geruchten in de rondte waarom de eigenaar vertrokken is, maar zeker weten doet niemand het. Of het daar spookt is niet echt zeker, maarja is het enige waarvan ik gehoord heb dus....En waar precies in venlo/blerick weet ik ook niet precies.

Succes met zoeken

When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
  dinsdag 3 juni 2003 @ 10:00:10 #8
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_10845746
Ga eens naar het Solse Gat, ( zie ook truth forum)
Daar spookt het zeker,
doei
  dinsdag 3 juni 2003 @ 12:53:49 #9
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_10849483
Speel jij de hond?
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  Moderator dinsdag 3 juni 2003 @ 12:56:29 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_10849543
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 09:11 schreef Boobobob het volgende:
Laatst stond er in dagblad de limburger dat er in venlo/blerick een huis stond wat plotsklaps verlaten was, is nog volledig gemeubileerd, maar al een jaar of 15 a 20 volledig onbewoond. Er gaan geruchten in de rondte waarom de eigenaar vertrokken is, maar zeker weten doet niemand het. Of het daar spookt is niet echt zeker, maarja is het enige waarvan ik gehoord heb dus....En waar precies in venlo/blerick weet ik ook niet precies.

Succes met zoeken

Wat nou man daar spookt het niet. Die vrouw die daar woonde woont nu in Engeland, heeft een en ander idd over in de krant gestaan. Daar stond niet bij dat het spookte, en daar spookt het ook niet hoe kom je daar nou weer bij ?

Ik weet wel een huis te staan dat eruit ziet als een spookhuis
Eigenlijk is dat geen geintje. Tegelen heeft een bepaalde wijk, genaamd Steyl. Daar kun je op verschillende manieren komen, onder andere via een weg die naast een klooster loopt. Is al direct de perfecte setting. Weg loopt niet door een bos, maar daar lijkt het wel op. Er is geen straatverlichting. Aan de ene kant staan bomen, aan de andere kant is het gewoon open. Vervolgens kom je bij 2 snelheidsdrempels. Vlak voordat je bij de 2e drempel komt, aan je linkerhand, ligt het huis dat ik bedoel.

Direct erachter beginnen de bomen, maar het huis staat er zeg maar voor. Als je het ziet kun je niets anders dan concluderen dat dit precies het soort huis is dat je in horrorfilms tegenkomt. Gewoon de hele bouwstijl...

Schuin tegenover staan 2 huizen, en daarnast wordt zelfs een nieuw huis gebouwd. Bij deze huizen staan altijd auto's e.d. maar bij dat spookhuis (om het maar zo even te noemen) staat nooit een auto. Er is nooit beweging, er is nooit licht aan...
Als ik er savonds wel eens langsrij krijg ik gewoon de kriebels bij dat huis, ik voel me gewoon niet prettig daar. En dat terwijl er gewoon mensen moeten wonen, aangezien het er bewoond uitziet. Plantjes achter de ramen, gordijnen e.d....

Gewoon de hele bouwstijl van dat huis, gecombineerd met de omgeving waar het staat en het feit dat ik er nog nooit beweging heb gezien...als ze van dat huis zouden zeggen dat het er spookt zou ik dat veel sneller geloven dan van welk ander huis in de buurt dan ook.

Breitling - Instruments for Professionals
pi_10854511
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 10:00 schreef Bolletje... het volgende:
Ga eens naar het Solse Gat, ( zie ook truth forum)
Daar spookt het zeker,
Solse gat, daar ben ik nog wel eens geweest, was dat niet de plek met de mythe over een klooster dat door aarde weggezogen zou worden? ik zoek wel even in truth
  dinsdag 3 juni 2003 @ 16:29:49 #12
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_10854596
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 09:01 schreef Millstone het volgende:
Hoi, ik zoek voor een project een verlaten spookhuis. Waar het ook echt spookt... !!

Thanxx

ik denk dat je hier al iets neerzet wat je nergens zal kunnen vinden... ik geloof niet echt in spoken, nou ja sinds mijn 12e niet meer

oh ja, hier is wat wetenschappelijk bewezen:
http://www.planet.nl/planet/show/id=74127/contentid=379957/sc=95ecb0

[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 03-06-2003 16:40]

Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_10854764
Ik denk dat als je iemand verteld dat het in een bepaald huis spookt hij zowieso terugkomt met die zelfde conclusie. Je gaat dan uiteraard op elk geluidje letten.
pi_10854892
Weet wel iets voor je, het is alleen geen huis maar een gebied!
In de Vughtse heide (vught, naast den bosch) staat midden in het bos een monument, met daarop alle namen die daar destijds zijn gesneuveld tijdens de oorlog, en geloof me dat zijn er heel veel!!
Je moet snachts na klokslag 12 uur het bos in lopen, dan kom je een groot hek tegen (die altijd open is) en volg het pad en je komt bij die steen.

Geen 1 Vughtenaar haalt het in zijn hoofd om daar op dat tijdstip te zijn.
Er gaan de raarste verhalen daar rond, dat er bijv. een militair met je mee zou lopen en je over de oorlog zou gaan vertellen etc etc etc...

Heb het zelf 1 keer gedaan met een stel vrienden gewoon voor de kick en omdat we het niet geloofde.
Dat zijn echt leuke tijden die je dan meemaakt!!.
We stonden daar voor het monument en plots 1 grote lichtflits die uit de lucht leek te komen.
Het was geen bliksem, want de hemel was kraak helder!, we zijn terug gelopen met onze staart tussen onze benen en in de wagen gestapt.

Uiteindelijk geen echte geest verschijning gezien, dus tot nu toe geloof ik er ook nog steeds niet in.
maar na dat incident ben ik er ook van overtuigd het niet op te moeten gaan zoeken..

Het aller engste gebeurde de dag erna, 1 van die jongens met wie ik was (indische jongen) zijn oma uit amsterdam belde hem de dag erna op, en zei: "Richard ik weet niet wat je gisternacht hebt gedaan, maar doe dat nooit meer!!"
Ze is nogal in2 het spirituele als je begrijpt wat ik bedoel!!..

Dus probeer het daar maar eens succes garunteed!!

pi_10856123
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 16:40 schreef Rolex het volgende:
In de Vughtse heide (vught, naast den bosch) staat midden in het bos een monument, met daarop alle namen die daar destijds zijn gesneuveld tijdens de oorlog, en geloof me dat zijn er heel veel!!
Je moet snachts na klokslag 12 uur het bos in lopen, dan kom je een groot hek tegen (die altijd open is) en volg het pad en je komt bij die steen.

Geen 1 Vughtenaar haalt het in zijn hoofd om daar op dat tijdstip te zijn.
Er gaan de raarste verhalen daar rond, dat er bijv. een militair met je mee zou lopen en je over de oorlog zou gaan vertellen etc etc etc...

Heb het zelf 1 keer gedaan met een stel vrienden gewoon voor de kick en omdat we het niet geloofde.
Dat zijn echt leuke tijden die je dan meemaakt!!.
We stonden daar voor het monument en plots 1 grote lichtflits die uit de lucht leek te komen.
Het was geen bliksem, want de hemel was kraak helder!, we zijn terug gelopen met onze staart tussen onze benen en in de wagen gestapt.

Uiteindelijk geen echte geest verschijning gezien, dus tot nu toe geloof ik er ook nog steeds niet in.
maar na dat incident ben ik er ook van overtuigd het niet op te moeten gaan zoeken..

Het aller engste gebeurde de dag erna, 1 van die jongens met wie ik was (indische jongen) zijn oma uit amsterdam belde hem de dag erna op, en zei: "Richard ik weet niet wat je gisternacht hebt gedaan, maar doe dat nooit meer!!"
Ze is nogal in2 het spirituele als je begrijpt wat ik bedoel!!..

gaaf
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_10858389
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 09:08 schreef ChillyWilly het volgende:
In Paleis Huis ten Bosch is wel eens een spook gesignaleerd... Ga daar maar even kijken!

Edit: Oh nee, Dat was Beatrix zelf...

Je bedoelt haar lieve nichtje
It's in the air tonight
pi_10858493
zekers wel cool
  dinsdag 3 juni 2003 @ 21:27:27 #18
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_10863260
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 09:09 schreef BigBear het volgende:
Vila Volta
Buiten dat het Villa Volta is met een extra L:

VV Rules the hardcore scene

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_10863272
Ken er alleen eentje in Driehuis. Heel afgelegen vlak bij een kerkhof (waar Pim Fortuyn eerst ook begraven lag). Ik zou er in ieder geval geen nacht willen verblijven.
pi_10867609
tis niet echt in Brabant maar hier in Bussum heb je een soort van huis helemaal dichtgetimmerd een beetje in een klein bos, 100 meter van de weg af ofzo. Laatste plek waar ik dus een nacht door zou willen brengen..
| Foto's |
pi_10867700
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 21:28 schreef Kapmes het volgende:
Ken er alleen eentje in Driehuis. Heel afgelegen vlak bij een kerkhof (waar Pim Fortuyn eerst ook begraven lag). Ik zou er in ieder geval geen nacht willen verblijven.
Op het Beeckesteijn landgoed?
pi_10867721
Je zou het eerst eens online kunnen proberen:
Nog 10 minuten tot spokentijd!
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/173177][b]650 zoenende meiden[/b][/url][br][url=http://gathering.tweakers.net]8000.....[/url]
  donderdag 5 juni 2003 @ 02:08:35 #23
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_10896868
in venlo bij grubbenvorst bij de witte dame moet je gaan kamperen, schijnt ut ook te 'spoken'
WOKNOK
pi_10897528
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 16:40 schreef Rolex het volgende:
In de Vughtse heide (vught, naast den bosch) staat midden in het bos een monument,....
....
Bluf TS dat je daar naar toegaat. Als je echt niet gek te maken bent lijkt dit mij de perfecte uitdaging! Is dit ongeveer hetzelfde wat in Zandvoort staat. Staat toch ook zo`n monument midden in het bos....
pi_10898661
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 08:40 schreef asian8 het volgende:

[..]

Bluf TS dat je daar naar toegaat. Als je echt niet gek te maken bent lijkt dit mij de perfecte uitdaging! Is dit ongeveer hetzelfde wat in Zandvoort staat. Staat toch ook zo`n monument midden in het bos....

Die in Zandvoort staat ken ik helaas niet, maar die steen in Vught is super groot, je kunt er omheen lopen maar dat durf je denk ik midden in de nacht niet omdat het daar super donker is.
Je word omgeven door bossen en een akelige stilte, (geen lantaarnpaal te bekennen)
hier een klein fototje van de fussiladeplaats in vught.

En de poort die je naar de steen brengt

Voor je gaat, moet je eigenlijk eerst naar zon info dag gaan, dat je weet wat er allemaal gebeurd is op die plaats!! dat maakt het leuker

[Dit bericht is gewijzigd door Rolex op 05-06-2003 10:22]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')