quote:In het echt is ie 14.
Op woensdag 30 oktober 2002 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind wel dat Elliot er ouder dan 12 uitziet.
quote:Dat wou ik zeggen!
Op woensdag 30 oktober 2002 20:32 schreef SmashBro het volgende:
Elliot is 14 in het echt.
Ik vind Karen echt een geweldig mens. Hoe ze doet enzo, super!
Karen Walker ![]()
En dat Grace met die twee meisjes zat te praten vond ik ook lollig. "Ben ik de platste van de drie?"
quote:Er was een aflevering dat ze van de trap afkwam en schreeuwde "I can see you" zie je die huishoudsters snel wegrennen
Op woensdag 13 november 2002 09:10 schreef SmashBro het volgende:
Karen tegen haar huishoudsters: "I'm approaching!"
Karen Walker
trouwens kut dat het niet herhaald word, gister had ik op play in plaats van record gedrukt
voor W&G&K&J&R&kerel van o.a. cheers
Heerlijke ironie ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door brammus op 26-11-2002 22:03]
quote:Idd en toen die rochel erna
Op dinsdag 26 november 2002 22:01 schreef brammus het volgende:
"Because smoking is SEXY!"![]()
quote:Idd, die ja
Op dinsdag 26 november 2002 22:37 schreef Aventura het volgende:
Da''s Woody Harrelson...Persoonlijk vind ik dat best een lekker ding..
Vind hem echt 1 van de betere acteurs, had niet verwacht hem tegen te komen in sitcoms als W&G inmiddels...
quote:Omdat ze het eerste aanbod niet accepteerde, vreesde Woody dat het geen echte liefde was en brak de verkering af.
Op woensdag 4 december 2002 19:53 schreef Aventura het volgende:
Wie o wie kan me vertellen waarom Woody (Graces vriendje) het uitmaakte toen ze hem een aanzoek gaf, in de uitzending van gisteren??? Ik werd net weggeroepen op dat moment dus ik heb het gemist helaas!
"JACK 2000 "
mary you me will
will me you mary
will you me mary
you me mary will
quote:Oh!! Thanx. Dat owrdt volgende week weer kijken! denk niet dat het weer aan gaat. Woody had zeker weer een film aanbod gekregen ofzo.
Op woensdag 4 december 2002 20:01 schreef Mike het volgende:[..]
Omdat ze het eerste aanbod niet accepteerde, vreesde Woody dat het geen echte liefde was en brak de verkering af.
Die Will & Grace zijn zo mutserig, die irriteren alleen maar!
Laat die Grace maar de secretaresse van Karen spelen in een onbelangrijk bijrolletje! ![]()
Die Will is op zich niet lelijk, maar zo`n ontzettende loser
quote:hahaha ja ik ook
Op donderdag 5 december 2002 15:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet toch toegeven dat ik dat met will you marry me pas snapte toen het in de goede volgorde werd gezegd
Maar wat een briljante serie!
quote:Waarom is ie een loser?
Op vrijdag 6 december 2002 14:01 schreef Remquito het volgende:
Jack en Karen moeten een eigen serie krijgen!Die Will & Grace zijn zo mutserig, die irriteren alleen maar!
Laat die Grace maar de secretaresse van Karen spelen in een onbelangrijk bijrolletje!
quote:Helemaal mee eens. Will en Grace zijn kleurloos vergeleken bij Karen en Jack. Alleen Will is bij vlagen grappig, Grace is voornamelijk een beetje zielig. Bij Jack lig ik alleen bij het zien van hem al in een deuk: 'Brill' !....en Karen is zonder meer geniaal.
Op vrijdag 6 december 2002 14:01 schreef Remquito het volgende:
Jack en Karen moeten een eigen serie krijgen!Die Will & Grace zijn zo mutserig, die irriteren alleen maar!
Laat die Grace maar de secretaresse van Karen spelen in een onbelangrijk bijrolletje!
En deze was ook erg leuk:
Jack: I came as soon as I could
Will: I called you THREE DAYS ago!
hihi.
Wel jammer dat Woody eruit is..
quote:Ik ook. Volgens mij was ik huizen verderop nog te horen. Wat een geweldige aflevering. Een van de beste die ik ooit heb gezien.
Op woensdag 11 december 2002 18:33 schreef SmashBro het volgende:
Ik heb gisteren weer liggen jánken van het lachen. Was weer echt een hilarische aflevering, met die diavoorstelling van Grace enzo.,
,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |