quote:Mijn god, wat een respect!
Op dinsdag 3 juni 2003 09:10 schreef silver-surfer het volgende:
Jep... en ik zit aan Tiggy!!
quote:Geniaal,..........
Op dinsdag 3 juni 2003 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vriendin heeft een baan aangeboden gekregen op een Islamitische basisschool in Heerlen!![]()
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 09:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,....... Noot's spelling was beter
quote:Nou, haar hele afstudeerjaar heeft die baan aangeboden gekregen! Maar niemand wilt!
Op dinsdag 3 juni 2003 09:14 schreef Chocobo het volgende:
Geniaal,..........Heb geproest hier
Zij zegt ook, ik ga niet als autochtoon in mijn eigen land een hoofddoekje dragen!
quote:WHOEHAHAHHAHA
Op dinsdag 3 juni 2003 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vriendin heeft een baan aangeboden gekregen op een Islamitische basisschool in Heerlen!![]()
Gijs...
...... dit is eigenlijk niet eens grappig!!!!
*PROEST*
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wie is dat Gijs?
quote:Op een of andere manier moet jij dol op blauw zijn mijn "met de hand plaat draaiende aan draaitafel grote vriend"
Op dinsdag 3 juni 2003 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 09:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Op een of andere manier moet jij dol op blauw zijn mijn "met de hand plaat draaiende aan draaitafel grote vriend"
Tis wel mijn favo kleur om zo maar te zeggen... Maar die foto's ... Das gewoon mijn brakke webcam
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 09:10 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Jep... en ik zit aan Tiggy!!
quote:Terecht......is die andere baan nu al zeker ?
Op dinsdag 3 juni 2003 09:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nou, haar hele afstudeerjaar heeft die baan aangeboden gekregen! Maar niemand wilt!
Zij zegt ook, ik ga niet als autochtoon in mijn eigen land een hoofddoekje dragen!
quote:In principe wel. Vanaf November invallen en het schooljaar daarna een eigen klasje.
Op dinsdag 3 juni 2003 09:25 schreef Tigress74 het volgende:
Terecht......is die andere baan nu al zeker ?
Ik heb vorige week een controle bedacht waarmee fouten in WW-gevallen kunnen worden opgespoord.
Ik dacht dat het redelijk onschuldig was. Kijk ik net nog eens even naar de gevolgen, blijkt dat ik als neveneffect 500 man heb gevonden die meer WW hebben ontvangen dan waar ze recht op hadden!
Navorderen dus!
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 09:39 schreef Strolie75 het volgende:[..]
In principe wel. Vanaf November invallen en het schooljaar daarna een eigen klasje.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
Geweldig!Ik heb vorige week een controle bedacht waarmee fouten in WW-gevallen kunnen worden opgespoord.
Ik dacht dat het redelijk onschuldig was. Kijk ik net nog eens even naar de gevolgen, blijkt dat ik als neveneffect 500 man heb gevonden die meer WW hebben ontvangen dan waar ze recht op hadden!
Navorderen dus!
quote:Op zich is het onze schuld dat we teveel hebben uitbetaald, maar als je meer inkomen als uitkering krijgt dan je hebt verdient moet er (zelfs in Nederland) een lichtje bij je gaan branden.
Op dinsdag 3 juni 2003 09:46 schreef Tigress74 het volgende:
quote:beter te veel dan te weinig gaat in dit geval dus niet op...
Op dinsdag 3 juni 2003 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
Geweldig!Ik heb vorige week een controle bedacht waarmee fouten in WW-gevallen kunnen worden opgespoord.
Navorderen dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |