Die is ook goed, maar die bedoelen we (?) niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is dat dat die scene op het kerkhof?
Same here then
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ok, nee bedoel ik niet, maar op dat kerkhof met zijn broertje hoor je volgens mij ook de Simple Minds, iig dat liedje 'Don't you forget about me'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was iid ook een mooi eind, maar kan het qua emoties niet op tegen Jurassic Bark (=mijn mening). Het nummer aan het eind van Jurassic Bark is trouwens "I will wait for you" van Connie Francis.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]Ach ja het is weer een tijdje geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd van een lijntje.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ok, nee bedoel ik niet, maar op dat kerkhof met zijn broertje hoor je volgens mij ook de Simple Minds, iig dat liedje 'Don't you forget about me'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Internets, I needs it..
Bender is de coolste fictieve robot ooitquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:37 schreef Steve-O het volgende:
Bender
En zoidberg is het altijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bender is de coolste fictieve robot ooit
Maar de hele "cast" kan met vlagen geniaal zijn.
Toen ik de serie leerde kennen, pakweg 4 jaar geleden, vond ik Zoidberg 1 van de minste van de gehele cast.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En zoidberg is het altijd..
Nee, ik vond hem echt al vanaf de eerste afleveringen meteen de tofste. Zo herkenbaar en zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toen ik de serie leerde kennen, pakweg 4 jaar geleden, vond ik Zoidberg 1 van de minste van de gehele cast.
idd vind het op dit moment leuker als simpsonsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bender is de coolste fictieve robot ooit
Maar de hele "cast" kan met vlagen geniaal zijn.
Zoidberg kwam er pas vanaf de 2e aflevering bijquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, ik vond hem echt al vanaf de eerste afleveringen meteen de tofste. Zo herkenbaar en zo..
Jij bent ook een nitwit zonder geld, die geen opleiding genoten heeft, veel honger lijdt en zich voordoet als iemand die veel weet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, ik vond hem echt al vanaf de eerste afleveringen meteen de tofste. Zo herkenbaar en zo..
Dat past helemaal bij mijn verhaal, want nadat ik me weken had verheugd op de eerste aflevering had ik de verkeerde tijd in m'n hoofd, waardoor ik, toen ik er helemaal voor klaar ging zitten, achter kwam dat het 2 uur daarvoor werd uitgezonden. En derhalve was aflevering 2 mijn kennismakeing met de serie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zoidberg kwam er pas vanaf de 2e aflevering bij![]()
Ik bedoelde de laatste nieuwe aflevering (in de VS)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:32 schreef Dr_Crouton het volgende:
Nee hoor, eergisteren werd er in de middag op Veronica geloof ik, een aflevering uitgezonden: "A Tale Of Two Santas".
Oi...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik bedoelde de laatste nieuwe aflevering (in de VS)![]()
ziet er oke uit!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Voor de mensen die nog niet alle boxsets hebben: op 25 oktober worden ze alle 4 (15 dvd's) uitgebracht in een complete set voor £ 55,99 ( ¤ 85,- ). Hopelijk wordt de verpakking ook los verkocht voor een schappelijke prijs voor mensen die deze dvd's al hebben. (zoals ik)
[afbeelding]
Meer info op Amazon.co.uk
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Voor de mensen die nog niet alle boxsets hebben: op 25 oktober worden ze alle 4 (15 dvd's) uitgebracht in een complete set voor £ 55,99 ( ¤ 85,- ). Hopelijk wordt de verpakking ook los verkocht voor een schappelijke prijs voor mensen die deze dvd's al hebben. (zoals ik)
[afbeelding]
Zo, da's niet duur!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[afbeelding]
Seizoen 3 wordt over het algemeen als de beste beschouwd.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 01:44 schreef ErikT het volgende:
Zo. Ik heb op vakantie in Spanje Futurama ontdekt via een vriend. Ik wist wel dat het bestond, maar ik kijk amper TV en dus nooit in verdiept. En nu ben ik volledig verslaafd! Wat een briljante serie. Kijk t helemaal in volgorde, heb van die vriend gehoord dat het beste aan het einde zit. Ga nu 'Parasites lost' kijken, daar ben ik. Aan het begin van season 3 dus
Wat zal ik het missen als ik het allemaal gezien heb, maar dan begin ik wel weer aan het begin
Ik ga ze bestellen, zodra ik geld (over) heb.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:19 schreef Erasmusch het volgende:
Die DVD boxen zijn dus nu verkrijgbaar bij Play en Amazon. Iemand die ze al besteld heeft?
Dat is wel hele mooie prijs!quote:Op maandag 22 november 2004 16:15 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik heb net alle vier de seizoenen (in één box) besteld bij www.rodisc.nl voor ¤130,- (uk import). Je kan de boxen ook apart bestellen voor ¤30,- p/b.
Shiiiiiit, dit bericht lees ik natuurlijk nu pas weerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[afbeelding]
Hihi, dat zijn ook meteen de twee Futurama afleveringen waarvan ik met enigszins tranende ogen de aftiteling heb gezien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:48 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat was iid ook een mooi eind, maar kan het qua emoties niet op tegen Jurassic Bark (=mijn mening). Het nummer aan het eind van Jurassic Bark is trouwens "I will wait for you" van Connie Francis.
De afleveringen van Seizoen 5 staan op de DVD's van Seizoen 4.quote:Op maandag 22 november 2004 16:55 schreef LintuxCx het volgende:
LintuxCx overweegt ook de DVD set te kopen. Jammer dat seizoen 5 ontbreekt...
Er zijn 4 productie seizoenen (de jaren dat de afleveringen gemaakt zijn) en 5 tv-seizoen. (de jaren dat de afleveringen uitgezonden zijn) De dvd's zijn uitgebracht in de productie volgorde, dus 4 seizoenen. Alle afleveringen die ooit gemaakt zijn zitten in die 4 seizoen, als je die hebt heb je alle afleveringen dusquote:Op maandag 22 november 2004 16:55 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hihi, dat zijn ook meteen de twee Futurama afleveringen waarvan ik met enigszins tranende ogen de aftiteling heb gezien.
* MrBadGuy overweegt ook de DVD set te kopen. Jammer dat seizoen 5 ontbreekt...
Ik heb 'm net binnen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:39 schreef MrBadGuy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |