Maar zijn dat de normale uitgaves? want dat promotoinal version begrijp ik niet helemaal.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:35 schreef AntiChrist het volgende:
Deze boxen zijn in de promotie aanbieding www.play.com je kunt ze nu pre-orderen voor 29 maart.. ik heb seizoen 2 + 3 + 4 besteld van futurama met een totaal plaatje van rond de 70 euro
overigens hadden ze ook the simpsons in de aanbieding
Als ik het goed begrijp heeft FOX zelfs nooit gezegd dat ze gestopt zijn met de show, maar ''hebben ze gewoon geen nieuwe afleveringen meer gekocht.''quote:Heeft FOX eigenlijk ooit een duidelijke reden gegeven om met deze prachtige show te stoppen?
ja zijn normale uitgave's.. alleen promotie aanbieding ik heb seizoen 1 ook uit promotie aanbiedingquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
Maar zijn dat de normale uitgaves? want dat promotoinal version begrijp ik niet helemaal.
Dat wordt de cc van me ouders maar weer aanspreken, moet seizoen 2 t/m 4 nog.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:09 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja zijn normale uitgave's.. alleen promotie aanbieding ik heb seizoen 1 ook uit promotie aanbieding
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:58 schreef Blast het volgende:
Vond zelf van de week seizoen 3 & 4 nog bij de FRS
Dat is hier ook......door heel m'n huis liggen van die witte schilfertjesquote:Op woensdag 14 april 2004 18:43 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb ze binnen!!!
Alleen is de plastic hoes van Seizoen 3 van binnen aan het slijten en schilfert de kleurlaag snel af. Jammer, het zijn echt mooie hoezen.
Nachtdienst here I come! (with season 1)
http://www.tvtome.com/Futurama/season5.htmlquote:Op woensdag 14 april 2004 21:38 schreef Anahka2309 het volgende:
5 seizoenen? Van 5 heb ik nog helemaal niks gezien/gehoord....
Ohw gelukkig! Dacht even nog dat m'n nieuwe collectie nog niet compleet was...quote:Op woensdag 14 april 2004 21:51 schreef Snok het volgende:
er zijn 5 seizoenen uitgezonden, maar die zijn als 4 seizoenen op dvd gezet..
www.gotfuturama.com
Bron: http://www.billywest.com/(...)D=236&PagePosition=1quote:Funny that you should be talking about this.I was out last night with a buddy in LA and I ran into Matt Groening.We talked about the cartoon network and he seems to get the impression that the CN is very interested in new stuff but FOX still calls the shots.We shall see.
Er is nog steeds geen nieuws over nieuwe afleveringen helaas. Er duiken wel steeds weer roddels op, bijvoorbeeld dat Cartoon Network (die het in de VS herhaalt) nieuwe afleveringen wil maken. Zo heb ik een paar dagen geleden op een populair futurama forum gelezen dat Matt Groening heeft gezegt dat hij samen met Cartoon Network naar een manier zoekt om een doorstart te maken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:50 schreef 456 het volgende:
Is er al enig zicht op vernieuwde uitgaven van deze in mijn ogen superieure tekenfilm? Heb alle dvds nu gezien (ik ben pas van eind vorig jr fan geworden dus niet zo helemaal in to the details van deze serie. Ik lees net dat ze officieel nooit gestopt zijn bv).
en pis echt in mijn broek van t lachen soms!
SUBLIEM!
Zou Matt Groening dit of Simpsons (rokken ook hoor) leuker vinden?
De eerste aflevering werd op 28 maart 1999 uitgezonden, en idd over 7 dagen (10 augustus) is het exact 1 jaar geleden dat de laatste aflevering werd uitgezonden. De week dat Matt Groening op CN (in de VS) komt staat nu op de week van 27 september, maar ik weet niet of we daar echt iets nieuws te horen zullen krijgen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:21 schreef 456 het volgende:
Ik dacht dat de serie al ouder was, in mijn herinnering dacht ik dat Matt deze serie al mid jaren negentig had. Ik realiseer me niet dat het nog geen jaar is dat de laatste aflevering is uitgezonden (nog 7 dagen om precies te zijn)
ff weer serie 4 kijken op dvd
Helemaal mee eens. Een prachtige aflevering, en het perfect gekozen nummer op het eind bezorgde me echt kippenvel. Heel erg emotioneelquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
...
WAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Een prachtige aflevering, en het perfect gekozen nummer op het eind bezorgde me echt kippenvel. Heel erg emotioneel![]()
Jawel, ik vond 'The Luck of the Fryrish' erg goed. Niet echt om te lachen, maar vooral het einde was mooi met het nummer van de Simpe Minds.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eigenlijk kan ik geen betere aflevering verzinnen dan Jurassic Bark.
Die is ook cool ja, is toch met al die verschillende dimensies ?quote:The farnsworth paradox
Jup, in dozenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die is ook cool ja, is toch met al die verschillende dimensies ?
Kdacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAH
Die aflevering zorgde even voor een brok in m'n keel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |