quote:42.55 bij play en geen verzend kosten...
Op maandag 9 juni 2003 01:04 schreef DarKHunteR het volgende:
season 3 is uit.
45 euro.
maar ik wacht ff met bestellen tot the simpsons season 3 uit is, dan betaal ik maar 1x verzend kosten vanuit engeland.
quote:Antiekstropen
Op zondag 8 juni 2003 16:29 schreef CaptainCab het volgende:
Zo dadelijk op Net 5...
Wat een aflveringen, geweldig!
quote:''Femputer sentences you to death by snoo-snoo !!!''
Wat een aflveringen, geweldig!
(heb pas 1 aflevering gekeken gisteravond laat, maar vanavond gaat de complete box afgekeken worden !)
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
''Femputer sentences you to death by snoo-snoo !!!''
Ik heb pas 3 aflveringen bekeken, die aflvering waar ze het lichaam van Fry ingaan is hylarisch!
Favoriete aflevering : Anthology of Interest pt. II en dan vooral de verhaaltjes van Bender die mens wordt, en de ''What if the world was more like a videogame'' vraag van Fry... (Zoidberg die de vitamientjes van Pac Man opeet, New New York dat aangevallen wordt door de ''Space Invaders''... Hilarisch !!!
quote:Doen! Ik heb alle 3 de boxes en dit is verreweg de leukste. Er zitten een paar mindere afleveringen tussen maar de meeste zijn hylarisch.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:12 schreef Smots het volgende:
* Smots gaat snel box drie bestellen bij play.com!
quote:ik zit nu op de site...
Op dinsdag 17 juni 2003 12:14 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Doen! Ik heb alle 3 de boxes en dit is verreweg de leukste. Er zitten een paar mindere afleveringen tussen maar de meeste zijn hylarisch.
quote:box=binnen
Op dinsdag 17 juni 2003 12:18 schreef Smots het volgende:[..]
ik zit nu op de site...
quote:Een aflevering selecteren, en in het afleveringen menu Special Features kiezen zou moeten werken
Op donderdag 17 juli 2003 09:16 schreef djerror het volgende:
yep dat klopt.. Vraagje voor de season3 dvd bezitters! Ik heb gisteren de dvd set binnengekregen..maar weet iemand hoe ik de special features kan vinden?..ik speel ze af op een playstation 2
Voor de Easter Eggs:
In het menu van Amazon Women in the Mood naar links drukken (ongebruikte slogans)
In het menu van A Tale of Two Santa's naar links drukken (Table Read)
In het menu van A Tale of Two Santa's naar links drukken, en dan omhoog drukken (Kerstboodschap van David Cohen naar aanleiding van het bannen van deze aflevering)
quote:Geweldig!
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:11 schreef Patch het volgende:
Simpsons" creator Matt Groening is trying to come up with ways to produce new episodes of the cancelled "Futurama" as well as a movie trilogy based on the series.
Bron, link? .
Hierna zal Fox geen nieuwe Futurama afleveringen meer produceren (dat deden ze al een jaar niet meer), maar alleen oude herhalen. Ondanks grote moeite door fans om de show in leven te houden (waaronder een online-petitie met meer dan 150.000 ingeschrevenen) wordt de draad niet meer opgepakt.
Futurama heeft op FOX nooit een goede kans gekregen; altijd werd het verplaatst naar tijden wanneer bijna niemand keek zoals rond 6 uur (na baseball). Ook werden nieuw aangekondigde afleveringen eindeloos uitgesteld naar komende weken waarna ze alsnog plaats moesten maken voor een achterlijke X-men special of Football-wedstrijd.
Gelukkig zijn Matt Groenig en David X. Cohen nog wel positief, omdat Futurama op Cartoon Network goede kijkcijfers wist te halen. Ook heeft Futurama al een Emmy gewonnen en staat genomineerd voor een tweede.
Ik zal de show missen. Ik hoop dat CN de draad oppakt waar Fox hem heeft neergelegd. Of een andere TV-maatschappij.
En ze verdienen wel dik met die dvd verkopen van Futurama, dus waarom gaan ze niet gewoon weer door met de serie aaargh! frustratie
quote:Dankzij het uitzendschema van fox kunnen ze volgend jaar ook nog genomineerd worden voor een Emmy.
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:52 schreef Koekwaus het volgende:
Gelukkig zijn Matt Groenig en David X. Cohen nog wel positief, omdat Futurama op Cartoon Network goede kijkcijfers wist te halen. Ook heeft Futurama al een Emmy gewonnen en staat genomineerd voor een tweede.
Over Futurama. Season 5 (en eigenlijk ook season 4) vindt ik eigenlijk toch minder als de voorgaande seizoenen. Blijft desalniettemin errug jammer dat ze dur mee moeten kappen.... Dr. Zoidberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |