abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10977397
season 3 is uit.
45 euro.
maar ik wacht ff met bestellen tot the simpsons season 3 uit is, dan betaal ik maar 1x verzend kosten vanuit engeland.
I have to return some video tapes
pi_10978672
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:04 schreef DarKHunteR het volgende:
season 3 is uit.
45 euro.
maar ik wacht ff met bestellen tot the simpsons season 3 uit is, dan betaal ik maar 1x verzend kosten vanuit engeland.
42.55 bij play en geen verzend kosten...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
  maandag 9 juni 2003 @ 08:58:26 #53
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_10979849
quote:
Op zondag 8 juni 2003 16:29 schreef CaptainCab het volgende:
Zo dadelijk op Net 5...
Antiekstropen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 13 juni 2003 @ 13:14:08 #54
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11084135
Ik heb inmiddels de DVD-set van season 3 binnen.

Wat een aflveringen, geweldig!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11084446
quote:
Wat een aflveringen, geweldig!
''Femputer sentences you to death by snoo-snoo !!!''

(heb pas 1 aflevering gekeken gisteravond laat, maar vanavond gaat de complete box afgekeken worden !)

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 13:30:32 #56
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11084531
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
''Femputer sentences you to death by snoo-snoo !!!''

Ik heb pas 3 aflveringen bekeken, die aflvering waar ze het lichaam van Fry ingaan is hylarisch!

pi_11161665
Ik heb gisteravond de laatste afleveringen gezien van seizoen 3, en dit is het beste seizoen tot nu toe...

Favoriete aflevering : Anthology of Interest pt. II en dan vooral de verhaaltjes van Bender die mens wordt, en de ''What if the world was more like a videogame'' vraag van Fry... (Zoidberg die de vitamientjes van Pac Man opeet, New New York dat aangevallen wordt door de ''Space Invaders''... Hilarisch !!!

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 10:18:40 #58
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11161720
Beste aflevering ooit: All is Roswell that Ends well.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 12:12:03 #59
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_11164497
* Smots gaat snel box drie bestellen bij play.com!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 12:14:23 #60
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11164551
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:12 schreef Smots het volgende:
* Smots gaat snel box drie bestellen bij play.com!
Doen! Ik heb alle 3 de boxes en dit is verreweg de leukste. Er zitten een paar mindere afleveringen tussen maar de meeste zijn hylarisch.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 12:18:00 #61
10785 Smots
pi_11164652
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Doen! Ik heb alle 3 de boxes en dit is verreweg de leukste. Er zitten een paar mindere afleveringen tussen maar de meeste zijn hylarisch.

ik zit nu op de site...
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_11170831
Komt het elke zondag op NET5?
pi_11828193
yep dat klopt.. Vraagje voor de season3 dvd bezitters! Ik heb gisteren de dvd set binnengekregen..maar weet iemand hoe ik de special features kan vinden?..ik speel ze af op een playstation 2
Homer Simpson: "Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!"
  donderdag 17 juli 2003 @ 12:36:47 #64
10785 Smots
pi_11832031
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:18 schreef Smots het volgende:

[..]

ik zit nu op de site...

box=binnen
pi_11832155
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 09:16 schreef djerror het volgende:
yep dat klopt.. Vraagje voor de season3 dvd bezitters! Ik heb gisteren de dvd set binnengekregen..maar weet iemand hoe ik de special features kan vinden?..ik speel ze af op een playstation 2
Een aflevering selecteren, en in het afleveringen menu Special Features kiezen zou moeten werken

Voor de Easter Eggs:

In het menu van Amazon Women in the Mood naar links drukken (ongebruikte slogans)
In het menu van A Tale of Two Santa's naar links drukken (Table Read)
In het menu van A Tale of Two Santa's naar links drukken, en dan omhoog drukken (Kerstboodschap van David Cohen naar aanleiding van het bannen van deze aflevering)

pi_11832284
mm moet ik vanavond maar eens proberen maar ff kijken of ik het goed begrijp als je de dvd opstart krijg je een scherm met de de verschillende aflevering + een knopje om ze allemaal af te spelen..maar je moet dus dan bv 1 aflevering selecteren en dan kom je bij de special features?
Homer Simpson: "Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!"
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:11:35 #67
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_12174298
Simpsons" creator Matt Groening is trying to come up with ways to produce new episodes of the cancelled "Futurama" as well as a movie trilogy based on the series.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_12174409
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:11 schreef Patch het volgende:
Simpsons" creator Matt Groening is trying to come up with ways to produce new episodes of the cancelled "Futurama" as well as a movie trilogy based on the series.
Geweldig!

Bron, link? .

pi_12319055
Het is vervelend... maar morgen word dan toch de allerlaatste Futurama aflevering uitgezonden op Fox genaamd "The Devils hands are Idle Playthings"..

Hierna zal Fox geen nieuwe Futurama afleveringen meer produceren (dat deden ze al een jaar niet meer), maar alleen oude herhalen. Ondanks grote moeite door fans om de show in leven te houden (waaronder een online-petitie met meer dan 150.000 ingeschrevenen) wordt de draad niet meer opgepakt.
Futurama heeft op FOX nooit een goede kans gekregen; altijd werd het verplaatst naar tijden wanneer bijna niemand keek zoals rond 6 uur (na baseball). Ook werden nieuw aangekondigde afleveringen eindeloos uitgesteld naar komende weken waarna ze alsnog plaats moesten maken voor een achterlijke X-men special of Football-wedstrijd.

Gelukkig zijn Matt Groenig en David X. Cohen nog wel positief, omdat Futurama op Cartoon Network goede kijkcijfers wist te halen. Ook heeft Futurama al een Emmy gewonnen en staat genomineerd voor een tweede.

Ik zal de show missen. Ik hoop dat CN de draad oppakt waar Fox hem heeft neergelegd. Of een andere TV-maatschappij.

Be Vigilant. ~Linc.
pi_12319568
FOX is echt zo dom bezig heb ik het gevoel Family guy, Futurama, allemaal gecancelled terwijl die juist populair worden. Het paradepaardje The simpsons blijft wel, maar echt geen kans aan de nieuwe series, terwijl ze het wel verdienen.

En ze verdienen wel dik met die dvd verkopen van Futurama, dus waarom gaan ze niet gewoon weer door met de serie aaargh! frustratie

Alsof SM zo lekker is
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 13:14:23 #71
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_12320193
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:52 schreef Koekwaus het volgende:
Gelukkig zijn Matt Groenig en David X. Cohen nog wel positief, omdat Futurama op Cartoon Network goede kijkcijfers wist te halen. Ook heeft Futurama al een Emmy gewonnen en staat genomineerd voor een tweede.
Dankzij het uitzendschema van fox kunnen ze volgend jaar ook nog genomineerd worden voor een Emmy.
pi_12320888
Echt zonde dat Fox ermee kapt. Heb nogal dubbel gevoel bij Fox. Aan de ene kant verantwoordelijk voor topseries (Simpsons, Futurama, that 70's show), maar aan de andere kant ook alleen erg commercieel gericht.

Over Futurama. Season 5 (en eigenlijk ook season 4) vindt ik eigenlijk toch minder als de voorgaande seizoenen. Blijft desalniettemin errug jammer dat ze dur mee moeten kappen....
Dr. Zoidberg

pi_12326118
Ben de laatste aflevering aan 't downloaden

Helaas zal dit hierna nooit meer gebeuren

pi_12326522
Tegenwoordig loopt in Amerika elke serie gecancelled te worden ongeacht het succes.
pi_12330721
soms is de koek gewoon op. x-files is al lang niet leuk meer en friends is ook gezapig... en face it: futurama werd er ook niet beter op de laatste seizoenen.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')