quote:Sissy's
Op dinsdag 3 juni 2003 00:31 schreef Blueman het volgende:
nou is het ook tijd voor mij om mijn bed in te rollen
Wat: Uitslaande brand.
Object: Slooppand.
Uw reporter: r8ality.
Ik arriveerde pas om 2.10, eigenlijk net te laat voor de show. Volgens omwonenden is er een knal gehoord en daarna brand uitgebroken. Volgens de bewoners was de brandweer snel ter plaatse en werd er ook hulp in geroepen van omliggende korpsen. Ik heb vrachtwagens uit Helmond gezien en volgens een omstander was er ook 1 uit Best. Al snel was de brand onder controle. De bebouwing achter het hoofdgebouw is finaal uitgebrand en ingestort. Het voorste pand (dus aan de Tramstraat), staat er op het moment van schrijven nog, maar het zou nog kunnen instorten, of delen ervan.
Leuke details:
quote:ik zal zo eens door de tramstraat fietsen, kom er bijna langs op weg naar mijn werk.
Op dinsdag 3 juni 2003 06:46 schreef AlvaK het volgende:
Mooi, ik ben weer op de hoogte...
Goedemorgen iedereen
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 03-06-2003 07:31]
quote:hoi... mag ik nu weer trug mijn bed in??
Op dinsdag 3 juni 2003 07:31 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
allow
quote:ja hooer blieb, ga maar weer lekker liggen,
Op dinsdag 3 juni 2003 07:31 schreef just me het volgende:goedenmorgen Eindhoven op deze zweterige dinsdagmorgen
ook hoi just me.. zweterig? hier is het lekker aangenaam koel eik..
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 07:31 schreef blieblie het volgende:[..]
hoi... mag ik nu weer trug mijn bed in??
Het is hier ook inderdaad erg lekker koel .
quote:het is erg aangenaam zo met het raam open, ik dadelijk even een rondje eindhoven doen. Heb je de brand in de Tramstraat meegekregen?
Op dinsdag 3 juni 2003 07:34 schreef blieblie het volgende:
ik moet dalijk naar school... dus laat ik maar niet mijn bed in kruipen
![]()
....
Het is hier ook inderdaad erg lekker koel
.
quote:Ik heb net de tuindeuren wagenwijd opengegooid en er komt nu een heel klein beetje wind naar binnen. Vandaag rustige werkdag op school; geen idee of ik veel kan internetten.
Op dinsdag 3 juni 2003 07:33 schreef indahnesia.com het volgende:
ook hoi just me.. zweterig? hier is het lekker aangenaam koel eik..
quote:jupz... zal wel nie zo heel denderend speciaal zijn denk ik.
Op dinsdag 3 juni 2003 07:36 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
het is erg aangenaam zo met het raam open, ik dadelijk even een rondje eindhoven doen. Heb je de brand in de Tramstraat meegekregen?
quote:blikseminslag? op mijn werk hadden we enkele weken geleden een inslag op de ISDN lijn namelijk.
Op dinsdag 3 juni 2003 07:36 schreef just me het volgende:[..]
Ik heb net de tuindeuren wagenwijd opengegooid en er komt nu een heel klein beetje wind naar binnen. Vandaag rustige werkdag op school; geen idee of ik veel kan internetten.
Ik snap nog steeds niet waarom mijn adsl-verbinding het niet meer doet
quote:paar jaar geleden toen dat huis met die illegalen in de fik stond, waarbij er 1 om het leven kwam....
Op dinsdag 3 juni 2003 07:36 schreef blieblie het volgende:[..]
jupz... zal wel nie zo heel denderend speciaal zijn denk ik.
Ik dacht even naar school te fietsen. Stond de hele boschdijk vol met brandweer . En de Boschdijk is nouw niet echt wat je zegt een lullig kort smal straatje
.
quote:volgens mij ook niet, en het noodweer hebben we ookal gemist. Dus ja.. da's weer jammer zeg maar
Op dinsdag 3 juni 2003 07:36 schreef blieblie het volgende:[..]
jupz... zal wel nie zo heel denderend speciaal zijn denk ik.
quote:en de tramstraat met 10 brandweerwagens, dat past amper, was vasr stapelen
Op dinsdag 3 juni 2003 07:37 schreef blieblie het volgende:[..]
paar jaar geleden toen dat huis met die illegalen in de fik stond, waarbij er 1 om het leven kwam....
dat heb ik gezien
...
Ik dacht even naar school te fietsen. Stond de hele boschdijk vol met brandweer
. En de Boschdijk is nouw niet echt wat je zegt een lullig kort smal straatje
.
quote:whehe, das knap...
Op dinsdag 3 juni 2003 07:37 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
blikseminslag? op mijn werk hadden we enkele weken geleden een inslag op de ISDN lijn namelijk.
quote:Das ook behoorlijk wat, 10???? Jeej....
Op dinsdag 3 juni 2003 07:38 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
en de tramstraat met 10 brandweerwagens, dat past amper, was vasr stapelen
quote:het zal ook wel geen inslag zijn bij just me, ik dacht daaraan omdat ik denk dat het gisteren gebeurd is, maar dat zal wel niet zo zijn.
Op dinsdag 3 juni 2003 07:39 schreef blieblie het volgende:[..]
whehe, das knap...
ik denk dat je modem over de zeik is van de ene pc die niet mee wil werken. Of een kabeltje kapot. Of instellingen die onverhoopt verbouwd zijn perongeluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |