quote:Ga je "verhuizen" dan
Op maandag 2 juni 2003 23:02 schreef julekes het volgende:
Bier is okay!
Net even m'n nieuwe kamertje virtueel ingedeeldJan des BOuvrie eat your hearth out.
quote:Herkenbaar
Kleine quote van een collega van mij die een brief in het engels moest schrijven, ik denk dat jullie em wel kunnen waarderen:
[..]
On-ge-loof-lijk. Mijn schoenen vielen spontaan uit toen ik dit las. En dat zijn dan de brieven naar de klanten toe, over professioneel overkomen gesproken.
quote:Oei, das wel erg krom nederlands
Op maandag 2 juni 2003 23:02 schreef julekes het volgende:
Bier is okay!
Net even m'n nieuwe kamertje virtueel ingedeeldJan des BOuvrie eat your hearth out.
Kleine quote van een collega van mij die een brief in het engels moest schrijven, ik denk dat jullie em wel kunnen waarderen:
[..]
On-ge-loof-lijk. Mijn schoenen vielen spontaan uit toen ik dit las. En dat zijn dan de brieven naar de klanten toe, over professioneel overkomen gesproken.
quote:das een ADHD-turk. die mogen dat
Op maandag 2 juni 2003 23:05 schreef febster het volgende:[..]
Ga je "verhuizen" dan
?
[..]Herkenbaar
ik heb projectleden die doodleuk "verfen" en "ik werdt" in hun stukken zetten
![]()
quote:dat kan niet tippen aan de fuck you's in Shaft
Op maandag 2 juni 2003 23:10 schreef Blueman het volgende:
if i say fuck 2 more times.. it's fourtysix fucks in this fucked up rhime..
quote:In dit topique verkeren slechts beschaafde mensen, die onder het genot van een goede sigaar en een uitstekend glas wijn, of als het echt een gekke boel wordt een goed glas glen fiddoch, de actualiteiten bespreken. Hier wordt derhalve zeker geen breezah slang gesproken. Echter het vervangen van -en klanken door -uh wordt gedoogd als zijnde een typisch inheems verschijnsel dat Eindhoven nou juist zo gezellig doet overkomen.
Op maandag 2 juni 2003 23:05 schreef WoesteCosmo het volgende:
[breezahmodus]
EiNdHoVuUhHhHh De GeXtUhHh
[/breezahmodus]
quote:Check, andere kamer in hetzelfde huis. Eindelijk van de zolder af, veelste warm in de zomer.
Op maandag 2 juni 2003 23:05 schreef febster het volgende:
Ga je "verhuizen" dan?
quote:ik kan niet hosten
Op maandag 2 juni 2003 23:10 schreef blieblie het volgende:[..]
Oei, das wel erg krom nederlands
.
Post je virtuele resultaat!!
quote:bij HVV staat geen boom of hek meer overeind...het water stond bij ons tot in de voortuin en op me werk was het ineens lekker rustig door een blikseminslag...viel best mee ja
Op maandag 2 juni 2003 22:56 schreef Blueman het volgende:[..]
Helmond?
viel toch wel mee
quote:en vanuit autocad alleen exporteren als bitmap of windows metafile
Op maandag 2 juni 2003 23:12 schreef julekes het volgende:[..]
ik kan niet hosten
quote:export naar bmp en vervolgens openen in PS ofzo...opslaan als jpg....vervolgens picserver ofzo
Op maandag 2 juni 2003 23:14 schreef julekes het volgende:[..]
en vanuit autocad alleen exporteren als bitmap of windows metafile
quote:ik heb em in acdsee al geconverteerd naar jpg, en ik herinner me dat ik nog een account heb bij picserver
Op maandag 2 juni 2003 23:16 schreef ArTiC het volgende:[..]
export naar bmp en vervolgens openen in PS ofzo...opslaan als jpg....vervolgens picserver ofzo
quote:van HVV belde mijn vriendin voor op
Op maandag 2 juni 2003 23:14 schreef ArTiC het volgende:[..]
bij HVV staat geen boom of hek meer overeind...het water stond bij ons tot in de voortuin en op me werk was het ineens lekker rustig door een blikseminslag...viel best mee ja
quote:hier toch zeker een centimeter of 15-20
Op maandag 2 juni 2003 23:19 schreef Blueman het volgende:[..]
van HVV belde mijn vriendin voor op
en ook dat water daar zo hoog stond
quote:Helmondse voetbal vereniging ofwel in de competities Helmond genoemd...cluppie van Berry van Aerle, Hans Meeuwsen, Willy van der Kuijlen en ArTiC
Op maandag 2 juni 2003 23:27 schreef blieblie het volgende:
Helliemund Football Vereniging??
Helmond heeft zelfs nog eredivisie gespeeld en in de bekerfinale gestaan...in de 3o' er jaren
quote:*splet*
Op maandag 2 juni 2003 23:31 schreef blieblie het volgende:
heeeeey een kuiken!!
waar?
quote:ook de vereniging die pas een klasse lager is gezet
Op maandag 2 juni 2003 23:29 schreef ArTiC het volgende:
blaat
quote:regel 1: kom je op achterstand...sla de scheids neer
Op maandag 2 juni 2003 23:32 schreef Blueman het volgende:[..]
ook de vereniging die pas een klasse lager is gezet
Rechtsonderin het bestaande inbouw bureau, daarboven een dressoir achtig kastje met tv en stereo erboven op. Twee banken, een tafel in het midden, en links m'n bed, qua grootte zeg maar een extreme twijfellaar, oftewel een een persoonsbed. Bovenin in het midden m'n vensterbankie, waar ik allemaal plantjes op ga zetten en zo om de boel een beetje op te fleuren, en linksonderin de deur. Rechts, an de deur is een soort wandkast, waar nu een gordijn voor zit, en wat ik persoonlijk monsterlijk vind, en waar ik dus nog iets op moet bedenken.
quote:plaatje is in deze layout van extreme kutkwaliteit. Klik er even op, dan issie beter, maar nog steeds kut.
Op maandag 2 juni 2003 23:39 schreef julekes het volgende:
tromgeroffelRechtsonderin het bestaande inbouw bureau, daarboven een dressoir achtig kastje met tv en stereo erboven op. Twee banken, een tafel in het midden, en links m'n bed, qua grootte zeg maar een extreme twijfellaar, oftewel een een persoonsbed. Bovenin in het midden m'n vensterbankie, waar ik allemaal plantjes op ga zetten en zo om de boel een beetje op te fleuren, en linksonderin de deur. Rechts, an de deur is een soort wandkast, waar nu een gordijn voor zit, en wat ik persoonlijk monsterlijk vind, en waar ik dus nog iets op moet bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |