abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10841177
[breezahmodus]
EiNdHoVuUhHhHh De GeXtUhHh
[/breezahmodus]

pi_10841183
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:02 schreef julekes het volgende:
Bier is okay!
Net even m'n nieuwe kamertje virtueel ingedeeld Jan des BOuvrie eat your hearth out.
Ga je "verhuizen" dan ?
quote:
Kleine quote van een collega van mij die een brief in het engels moest schrijven, ik denk dat jullie em wel kunnen waarderen:
[..]

On-ge-loof-lijk. Mijn schoenen vielen spontaan uit toen ik dit las. En dat zijn dan de brieven naar de klanten toe, over professioneel overkomen gesproken.

Herkenbaar ik heb projectleden die doodleuk "verfen" en "ik werdt" in hun stukken zetten
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_10841295
if i say fuck 2 more times.. it's fourtysix fucks in this fucked up rhime..
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_10841306
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:02 schreef julekes het volgende:
Bier is okay!
Net even m'n nieuwe kamertje virtueel ingedeeld Jan des BOuvrie eat your hearth out.
Kleine quote van een collega van mij die een brief in het engels moest schrijven, ik denk dat jullie em wel kunnen waarderen:
[..]

On-ge-loof-lijk. Mijn schoenen vielen spontaan uit toen ik dit las. En dat zijn dan de brieven naar de klanten toe, over professioneel overkomen gesproken.

Oei, das wel erg krom nederlands .
Post je virtuele resultaat!!
pi_10841324
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:05 schreef febster het volgende:

[..]

Ga je "verhuizen" dan ?
[..]

Herkenbaar ik heb projectleden die doodleuk "verfen" en "ik werdt" in hun stukken zetten

das een ADHD-turk. die mogen dat
pi_10841341
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:10 schreef Blueman het volgende:
if i say fuck 2 more times.. it's fourtysix fucks in this fucked up rhime..
dat kan niet tippen aan de fuck you's in Shaft .
pi_10841356
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:05 schreef WoesteCosmo het volgende:
[breezahmodus]
EiNdHoVuUhHhHh De GeXtUhHh
[/breezahmodus]

In dit topique verkeren slechts beschaafde mensen, die onder het genot van een goede sigaar en een uitstekend glas wijn, of als het echt een gekke boel wordt een goed glas glen fiddoch, de actualiteiten bespreken. Hier wordt derhalve zeker geen breezah slang gesproken. Echter het vervangen van -en klanken door -uh wordt gedoogd als zijnde een typisch inheems verschijnsel dat Eindhoven nou juist zo gezellig doet overkomen.
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:05 schreef febster het volgende:
Ga je "verhuizen" dan ?
Check, andere kamer in hetzelfde huis. Eindelijk van de zolder af, veelste warm in de zomer.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_10841387
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:10 schreef blieblie het volgende:

[..]

Oei, das wel erg krom nederlands .
Post je virtuele resultaat!!

ik kan niet hosten
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
pi_10841433
quote:
Op maandag 2 juni 2003 22:56 schreef Blueman het volgende:

[..]

Helmond?
viel toch wel mee

bij HVV staat geen boom of hek meer overeind...het water stond bij ons tot in de voortuin en op me werk was het ineens lekker rustig door een blikseminslag...viel best mee ja

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_10841444
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:12 schreef julekes het volgende:

[..]

ik kan niet hosten

en vanuit autocad alleen exporteren als bitmap of windows metafile
pi_10841486
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:14 schreef julekes het volgende:

[..]

en vanuit autocad alleen exporteren als bitmap of windows metafile

export naar bmp en vervolgens openen in PS ofzo...opslaan als jpg....vervolgens picserver ofzo
pi_10841531
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:16 schreef ArTiC het volgende:

[..]

export naar bmp en vervolgens openen in PS ofzo...opslaan als jpg....vervolgens picserver ofzo

ik heb em in acdsee al geconverteerd naar jpg, en ik herinner me dat ik nog een account heb bij picserver
ga het proberen una momenta
pi_10841574
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:14 schreef ArTiC het volgende:

[..]

bij HVV staat geen boom of hek meer overeind...het water stond bij ons tot in de voortuin en op me werk was het ineens lekker rustig door een blikseminslag...viel best mee ja

[afbeelding]

van HVV belde mijn vriendin voor op
en ook dat water daar zo hoog stond
Volg je eurobiljetten
pi_10841631
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:19 schreef Blueman het volgende:

[..]

van HVV belde mijn vriendin voor op
en ook dat water daar zo hoog stond

hier toch zeker een centimeter of 15-20
pi_10841758
Helliemund Football Vereniging??
pi_10841813
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:27 schreef blieblie het volgende:
Helliemund Football Vereniging??
Helmondse voetbal vereniging ofwel in de competities Helmond genoemd...cluppie van Berry van Aerle, Hans Meeuwsen, Willy van der Kuijlen en ArTiC

Helmond heeft zelfs nog eredivisie gespeeld en in de bekerfinale gestaan...in de 3o' er jaren

pi_10841847
heeeeey een kuiken!!
pi_10841859
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:31 schreef blieblie het volgende:
heeeeey een kuiken!!
*splet*

waar?

pi_10841864
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:31 schreef ArTiC het volgende:

[..]

*splet*

waar?

onder je schoen...
pi_10841884
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:29 schreef ArTiC het volgende:
blaat
ook de vereniging die pas een klasse lager is gezet
Volg je eurobiljetten
pi_10841905
Godver, kmoet Feb hebben, issie der niet
pi_10841915
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:32 schreef Blueman het volgende:

[..]

ook de vereniging die pas een klasse lager is gezet

regel 1: kom je op achterstand...sla de scheids neer
regel 2: staat ie weer op...sla hem nog een keer
pi_10842051
tromgeroffel

Rechtsonderin het bestaande inbouw bureau, daarboven een dressoir achtig kastje met tv en stereo erboven op. Twee banken, een tafel in het midden, en links m'n bed, qua grootte zeg maar een extreme twijfellaar, oftewel een een persoonsbed. Bovenin in het midden m'n vensterbankie, waar ik allemaal plantjes op ga zetten en zo om de boel een beetje op te fleuren, en linksonderin de deur. Rechts, an de deur is een soort wandkast, waar nu een gordijn voor zit, en wat ik persoonlijk monsterlijk vind, en waar ik dus nog iets op moet bedenken.

pi_10842074
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:39 schreef julekes het volgende:
tromgeroffel

[afbeelding]

Rechtsonderin het bestaande inbouw bureau, daarboven een dressoir achtig kastje met tv en stereo erboven op. Twee banken, een tafel in het midden, en links m'n bed, qua grootte zeg maar een extreme twijfellaar, oftewel een een persoonsbed. Bovenin in het midden m'n vensterbankie, waar ik allemaal plantjes op ga zetten en zo om de boel een beetje op te fleuren, en linksonderin de deur. Rechts, an de deur is een soort wandkast, waar nu een gordijn voor zit, en wat ik persoonlijk monsterlijk vind, en waar ik dus nog iets op moet bedenken.

plaatje is in deze layout van extreme kutkwaliteit. Klik er even op, dan issie beter, maar nog steeds kut.
pi_10842137
Ik zit wel nog met het dilemma koelkast, die ik nu onder het bureau heb getekend, maar ik vraag me af offie niet teveel herrie maakt, en of er niet teveel warmte vanaf komt. Ieman dvan jullie ervaring mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')