abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_735495
Net een paar nummers gehoord. Ze komt uit ijsland en doet een beetje denken aan Bjork, maar dan wat minder 'weird'.
Iemand die haar muziek heeft? Zo ja, hoe is de cd? Of heeft ze al meerdere cd's gemaakt?

Oeps, ze heet trouwens Emiliana, niet Emilia. (schaam, schaam) Mocht er een mod. per ongeluk in dit topic kijken, zou de titel misschien veranderd kunnen worden? Het staat anders zo stom...

[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 10-02-2001 17:17]

† In Memoriam † zondag 11 februari 2001 @ 23:05:53 #2
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_737998
quote:
Op 10 februari 2001 17:05 schreef Lamon het volgende:

Oeps, ze heet trouwens Emiliana, niet Emilia. (schaam, schaam) Mocht er een mod. per ongeluk in dit topic kijken, zou de titel misschien veranderd kunnen worden? Het staat anders zo stom...

Ach wat maakt het uit, ik noem haar Emilia - dinges, dat is nog erger!!!
Maar misschien zwerft er hier wel een modje rond, en verandert hij/zij de naam van het topic wel!!!

Ja, ze heeft nog meer CD's

Haar CDs heten: Love In The Time Of Science, Merman en Croucie D'ou là.
En drie singles : Baby Blue, Dead Things en Easy [promo]

Ik had de CD: Love In The Time Of Science, met de nadruk op had!!!

Maar.... trip-hop / downtempo / acid-jazz, of hoe je dat ook maar mag noemen, bleek bij nader inzien, toch niet zo de muziek waar ik van hou!!!

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
pi_738744
Björk en Emiliana zijn beiden zangeressen uit IJsland, maar daar houden de overeenkomsten wel op.

Voor alles over Emiliana, kijk eens op www.emiliana.nu.

zaterdag 21 december 2002 @ 11:31:54 #4
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_7463143
Ik hoorde Gollum's Song op de LOTR: TTT soundtrack en was meteen gefascineerd door de stem. Heb dus ook ff het album van haar gedownload en ben het nu aant luisteren. Tot nu toe vind ik het egt een geweldig album (ook al heb ik pas 3 nummers gehoord)
  zaterdag 21 december 2002 @ 13:15:48 #5
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_7464302
Ik heb nu het hele album beluistert en ik vind het egt een geweldig album. Haar stem is heel mooi. Af en toe deed het een beetje aan Bjork denken, soms ook aan Hooverphonic. Ik vond het een heel sterk album. Hoewel tog minder dan Gollum's Song, maar dat vind ik dan ook een heel mooi nummer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')