quote:Op doel heb ik nog altijd Sebastian Frey staan. Die doet het gewoon geweldig goed, dus geen reden om hem te vervangen (en hij is ook vrij jong). Centraal in de verdediging staan nu Paolo Cannavaro en Claudio Terzi (in het begin is dat een jongeling bij Bologna). Ik heb dan Bonera en Ferrari noodgedwongen moeten verkopen, en die spelen nu de sterren van de hemel bij Arsenal. Als je die 2 kan behouden, heb je echt een geweldige verdediging.
Op maandag 2 juni 2003 21:30 schreef JeroenV het volgende:
Butra, ik ben ook met Parma bezig. Dit zei ik in het vorige topic ook al. Weet jij nog wat goede jeugdkeepers, nu je zo ver bent? Vooral keepers en verdedigers, want die heb ik weinig. Ik ben 3e geworden, en ga de CL in!
quote:Alexander Farnerud
Op maandag 2 juni 2003 21:09 schreef tha_dark het volgende:
Weet er iemand een paar goede talenten die je voor weinig geld ergens kunt kopen want ik heb op dit moment nog weinig echt talent gevonden.
Bij de braziliaanse club Santos schijnen een hoop talenten rond te lopen.
quote:Ja , dat heb ik ook al eens gepost : bij Santos lopen wel een stuk of 5 superspelers !
Op dinsdag 3 juni 2003 08:58 schreef Werik het volgende:[..]
Alexander Farnerud
Kim Kallstrom
Ivan Bosnjak
Marcelo Heleno (Geen Talent wel een goede verdediger)
Sandro CalabroBij de braziliaanse club Santos schijnen een hoop talenten rond te lopen.
Voor het komende seizoen staan er al een aantal veranderingen te wachten. De contracten met Witschge, Machlas, Wamberto, Litmanen en aantal 2e elftal spelers worden niet verlengd en ik krijg in de winterstop Calabro en Denneboom als aanvallende versterkingen erbij. Dus ik denk dat ik of Mido of Ibrahimovic aan het einde van het seizoen in de verkoop doe. Of misschien wel beide, want ik heb ook Bosnjak nog lopen.
Ik ben eigenlijk alleen nog op zoek naar talentvolle verdedigers het liefst Nederlanders. En Zonneveld was niet zo heel erg best bij mij.
quote:Klimek is een Duitser
Op dinsdag 3 juni 2003 14:03 schreef AirRaid het volgende:
Werik ik kan je Klimek en Steegs van Fortuna aanraden en Bodde van ADO
Zal eens kijken naar hun lijsten.
Thanks
quote:Hetinga en de Jong niet genoeg als Nederlandse verdedigers? Daarnaast heb je nog van Damme en Maduro.
Op dinsdag 3 juni 2003 11:07 schreef Werik het volgende:
Ik heb trouwens nu bij ajax 27 miljoen aan transfergeld staan wat ik mag gebruiken. John O'Brien verkocht aan Barca voor 15 miljoen. Verder Bergdolmo geruild voor De Lucas en Maxwell is ook voor 9 miljoen vertrokken naar Milan geloof ik. Alleen gaat Trabelsi voor noppes weg in de winterstop.Voor het komende seizoen staan er al een aantal veranderingen te wachten. De contracten met Witschge, Machlas, Wamberto, Litmanen en aantal 2e elftal spelers worden niet verlengd en ik krijg in de winterstop Calabro en Denneboom als aanvallende versterkingen erbij. Dus ik denk dat ik of Mido of Ibrahimovic aan het einde van het seizoen in de verkoop doe. Of misschien wel beide, want ik heb ook Bosnjak nog lopen.
Ik ben eigenlijk alleen nog op zoek naar talentvolle verdedigers het liefst Nederlanders. En Zonneveld was niet zo heel erg best bij mij.
iemand trouwens een tip om ze weer tevreden te krijgen?
quote:Ik vind het leuk om een team te bouwen met alleen Nederlandse spelers Vandaar de vraag om Nederlanders. Met Macclesfield Town in de vorige versie had ik pas in 2012 ofzo een team met alleen Engelse spelers. En meteen ook 7 Internationals. En aan vier verdedigers heb je niet genoeg in een seizoen. Ik heb toch maar Zonneveld gekocht ik wist toch niet meer wat ik met mijn geld moest doen... Heb 43 miljoen op de bank staan en er zijn een paar aanstormende talaenten die ik de kans wil geven. En voor het nieuwe seizoen ga ik denk ik Bosschaart maar kopen.
Op dinsdag 3 juni 2003 17:49 schreef Kang-He het volgende:[..]
Hetinga en de Jong niet genoeg als Nederlandse verdedigers? Daarnaast heb je nog van Damme en Maduro.
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 04-06-2003 08:23]
code:Ik speel nu in de opstelling die mij eerder in dit topic werd aangeraden maar hij werkt perfect. Ik sta nu eerste met nog 5 wedstrijden te spelen en 4 punten voorsprong. En ik sta in de Amstel Cup finale.Hersi Mido Van der Vaart Witschge Farnerud
Galasek
Van Damme Marcelo Heleno Chivu De jong
Stekelenburg
Ik Bodde ook gekocht en die heeft al aardig wat wedstrijden gespeeld als vervanger van Galasek die al 2x 2 maanden in de kreukels heeft gelegen. Mido ook trouwens.
Kunnen ze niet wat doen aan het feit dat Tieme Klompe in alle versies waarin ie zit nog nooit enige belangstelling heeft om van Heerenveen naar Ajax te komen. Transferaanbod wordt geaccepteerd en dan doodleuk zeggen dat je geen interesse hebt.... Terwijl je nog wel een hoger salaris/tekentgeld/etc kan aanbieden.
Het kan overigens wel maar dat is een beetje valsspelen. Dan moet je manager van Heerenveen worden en hem op transferlijst zetten. Ja dan wil ie inene wel komen.
quote:Werkt lekker he? Bij mij ook nog altijd prima, nog een paar wedstrijdjes en ik ben bekerhouder, kampioen en heeeeel misschien championsleage winnaar met Juventus. Ik heb trouwens de oude Romario gehaald als reservespits, hij scoort als een jongen van 20! En op links middenveld speelt Bryan Roy! En die doet het ook goed. Er is zelfs al een fanclubje opgericht door de supporters. Alleen mijn coaches vinden het een overschatte speler.
Op woensdag 4 juni 2003 08:21 schreef Werik het volgende:code:Ik speel nu in de opstelling die mij eerder in dit topic werd aangeraden maar hij werkt perfect. Ik sta nu eerste met nog 5 wedstrijden te spelen en 4 punten voorsprong. En ik sta in de Amstel Cup finale.Hersi Mido Van der Vaart Witschge Farnerud
Galasek
Van Damme Marcelo Heleno Chivu De jong
Stekelenburg
Ik Bodde ook gekocht en die heeft al aardig wat wedstrijden gespeeld als vervanger van Galasek die al 2x 2 maanden in de kreukels heeft gelegen. Mido ook trouwens.
quote:Zo, dat die nog leven zeg.
Op woensdag 4 juni 2003 08:59 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Werkt lekker he? Bij mij ook nog altijd prima, nog een paar wedstrijdjes en ik ben bekerhouder, kampioen en heeeeel misschien championsleage winnaar met Juventus. Ik heb trouwens de oude Romario gehaald als reservespits, hij scoort als een jongen van 20! En op links middenveld speelt Bryan Roy! En die doet het ook goed. Er is zelfs al een fanclubje opgericht door de supporters. Alleen mijn coaches vinden het een overschatte speler.
quote:Dat doe ik meestal ook, maar in deze versie is je halve selectie over de zeik als je teveel spelers wilt verkopen. Plus ik vind het wel eens leuk om met van die oldtimers te spelen. Bryan Roy is trouwens 32, dus het valt wel mee. Romario is 37 inmiddels.
Op woensdag 4 juni 2003 09:10 schreef Werik het volgende:[..]
Zo, dat die nog leven zeg.
Meestal heb ik in mijn selectie geen spelers ouder dan 30 zitten. Tenzij ze nog heel goed zijn. Meestal verkoop ik ze rond hun 30ste om nog wat aan ze te kunnen verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |