quote:Ontsteken? haha, eerder ontsmetten. Het is rook, veel sterieler dan dat wordt de lucht niet. Wellicht dat rook je eigen immuunsysteem tegenwerkt, maar dat is een ander verhaal.
Op maandag 2 juni 2003 15:31 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik zou het niet doen als ik jou was. Die troep gaat dan lekker die wond in en als een gek ontsteken.
quote:Tanden??
Op maandag 2 juni 2003 15:28 schreef ni_be het volgende:
Vanmorgen zijn bij mij 2 tanden getrokken.
quote:Ja.
Nu is mijn vraag of ik nu gewoon mag roken
quote:Rook sterieler als lucht
Op maandag 2 juni 2003 15:35 schreef SP het volgende:[..]
Ontsteken? haha, eerder ontsmetten. Het is rook, veel sterieler dan dat wordt de lucht niet. Wellicht dat rook je eigen immuunsysteem tegenwerkt, maar dat is een ander verhaal.
quote:Steriel??? Ja, dat zal die open wond waarschijnlijk echt waarderen een extra teer laagje.... lijkt me niet echt bevordelijk voor de genezing... wellicht een goed moment om te stoppen met roken?
Op maandag 2 juni 2003 15:35 schreef SP het volgende:[..]
Ontsteken? haha, eerder ontsmetten. Het is rook, veel sterieler dan dat wordt de lucht niet. Wellicht dat rook je eigen immuunsysteem tegenwerkt, maar dat is een ander verhaal.
Onder andere hierdoor is het genezingsproces wat langzamer en is het niet echt gezond.
Aldus mijn tandarts die ik enkele jaren geleden hetzelfde vroeg
het geneest alleen iets minder snel.
Ik rookte ook gewoon door...
quote:Misschien kwa virussen ofzo maar die teer en weet ik t wat is echt niet goed voor je hoor
Op maandag 2 juni 2003 15:49 schreef SP het volgende:[..]
ja
quote:steriel slaat slechts op microbiologische deeltjes, welke niet aanwezig zullen zijn.
Op maandag 2 juni 2003 15:51 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Misschien kwa virussen ofzo maar die teer en weet ik t was is echt niet goed voor je hoor
De dag erop ben ik weer begonnen en hield ik mijn tong zoveel mogelijk bij dat gat Stom natuurlijk, maargoed, ik werd helemaal nerveus. Is niet gaan ontsteken ofzo en alles is prima geheeld, maarja, you never know...
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 02-06-2003 16:08]
quote:Ghehe das wel lollig
Op maandag 2 juni 2003 16:04 schreef Waxxer het volgende:
Toen mijn verstandskies was getrokken, kreeg ik een foldertje mee van het ziekenhuis, en daarin stond dat je niet mag roken. Nou rook ik normalister een pakje per dag, dus hou dat maar eens vol...De dag erop ben ik weer begonnen en hield ik mijn tong zoveel mogelijk bij dat gat
Stom natuurlijk, maargoed, ik werd helemaal nerveus. Is niet gaan ontsteken ofzo en alles is prima geheeld, maarja, you never know...
quote:
Op maandag 2 juni 2003 16:07 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Ghehe das wel lollig
![]()
<offtopic>
Wil je niet zo'n lief poesje in je usericon hebben??? Sorry maar daar krijg ik knuffelaanvallen van, en mijn ouders zijn op vakantie, waardoor nu 2 katten alleen thuiszitten daar. En ik moet werken zostraks dus ik kan niet even naar ze toe...
</offtopic>
quote:Alsof ik naar mijn eigen verhaal zit te luisteren. Moet eerlijk bekennen dat ik dezelfde dag dat mijn verstandskies getrokken was, weer ben gaan roken. Mijn moeder nog van: is dat nou wel verstandig???
Op maandag 2 juni 2003 16:12 schreef Waxxer het volgende:[..]
KNIP
Meer problemen ondervond ik met etensresten in dat gat, maar das een ander verhaal. En ik heb toen géén pakje per dag gerookt
Kreeg naderhand inderdaad wel problemen met achtergebleven voedselresten waardoor het ging onsteken
maar ik zal rokers niet tegenhouden hoor.
quote:Ik heb dat briefje dus nooit gehad
Op maandag 2 juni 2003 16:40 schreef kiw het volgende:
hoe naief om te zeggen dat het niet uit zal maken, ik bedoel we kunnen het niet goed uitleggen, maar ik kreeg niet voor niets ook een briefje mee van de kaakchirurg toen mn verstandskiezen waren getrokken, waarop een hele rits dingen stonden die wel of niet moesten, roken was daar 1 van.maar ik zal rokers niet tegenhouden hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |