abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2003 @ 13:05:51 #1
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_10824508
GA HIER NIET ZITTEN BLATEN OVER WAT VOOR EEN DOMME SCHAAPJES GELOVIGEN ZIJN ETC ETC MAAR DISCUSIEER NORMAAL MEE OVER DIT INITIATIEF

Op http://www.wareliefdewacht.nl/ kun je een deal met God maken geen sex te hebben voor je huwelijk, ook geen masturbatie.

Deze jongeren zijn erg serieus en willen geen sex. Hoewel ikzelf geloof doe ik wel aan sex. Waarom ook niet? Het hoort bij het leven van alle dag.

Wat ik vooral hypocriet vind is dat je ook een contract kunt ondertekenen als je al sex hebt gehad.

mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_10824679
Dit is echt super sick!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 2 juni 2003 @ 13:14:38 #3
23793 RaVeDaVe
Allahverdomme
pi_10824727
God heeft je nooit verboden sex te hebben voor het huwelijk...
voor god is sex nl. het huwelijk... (je moet het alleen niet als een geilaard behaldelen, maar enigsinds heilig, dus eerlijk)

Alleen sommige kerken denken daar anders over...
Geloof zit niet in een gebouw, en niet in een boek...
dus laat de kerk lekker zeveren, maar dan wel tegen diegenen die behoefte hebben aan dat gezever...

Bombing EarDruMzZ
  Redactie Frontpage maandag 2 juni 2003 @ 13:15:48 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10824751
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:14 schreef RaVeDaVe het volgende:

dus laat de kerk lekker zeveren, maar dan wel tegen diegenen die behoefte hebben aan dat gezever...

Dat gebeurt toch ook? Niemand zal tegen jou zeggen dat je niet mag neuken. Zoiets wordt gezegd in de eigen gemeente.
pi_10824784
hehe dat verhaal van Marije is lachwekkend, nu schuift ze de schuld van het zwanger zijn af op het feit dat ze sex voor het huwelijk heeft gehad.
You scumbag, you maggot, you cheap lousy faggot, happy christmas your arse, I pray God it's our last...
pi_10824829
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:14 schreef RaVeDaVe het volgende:
God heeft je nooit verboden sex te hebben voor het huwelijk...
voor god is sex nl. het huwelijk... (je moet het alleen niet als een geilaard behaldelen, maar enigsinds heilig, dus eerlijk)

Alleen sommige kerken denken daar anders over...
Geloof zit niet in een gebouw, en niet in een boek...

Gelul! Volgens de kerk (het christelijk geloof) is sex alleen BINNEN het huwelijk toegestaan!
  maandag 2 juni 2003 @ 13:21:24 #7
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_10824880
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:19 schreef blablable het volgende:

[..]

Gelul! Volgens de kerk (het christelijk geloof) is sex alleen BINNEN het huwelijk toegestaan!

Tja volgens de kerk wel ja, maar niet volgens de bijbel hoor
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_10824885
ik vindt het dus best wel bullshit.

Het huwelijk is iets dat door mensen is verzonnen dus ik zie niet in waarom het niet ervoor en wel erna kan. tis gewoon een bepaalde gebeurtenis in je leven.

Dan kan je ook een club oprichten met mensen die geen sex willen voordat ze een eigen huis hebben. of een club voor mensen die het pas willen doen als ze 100x gezond hebben

Ik vindt dat je gewoon sex moet hebben als je er klaar voor bent. Wanneer jij wilt. En totaal niet omdat je 16bent, je vrienden het doen, je getrouwt bent of omdat de cavia ook zwanger is.

maandag 2 juni 2003 @ 13:22:41 #9
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_10824924
En met je slaven/slavinnen.... (staat ook in de bijbel dat je die mag houden)
Et tu Abraham?

Het is trouwens aan God om te bepalen wat wel en wat niet mag. Ik beschouw dit hetzelfde als dopen. Alsof je je verleden zo symbolisch afsluit en opeens nieuw bent... Dat bepaalt God wel. En een zonde is en blijft een zonde. Alleen God kan je vergiffenis schenken.

Dus wat lopen mensen nou te zeiken..

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
  maandag 2 juni 2003 @ 13:24:53 #10
29883 TheSperminator
Dit is waar het om gaat.
pi_10824977
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:05 schreef Stormvogel het volgende:

Wat ik vooral hypocriet vind is dat je ook een contract kunt ondertekenen als je al sex hebt gehad.

Ja, de kerk kun je ook vinden in de gouden gids onder 'hypocrieten'.
  maandag 2 juni 2003 @ 13:25:47 #11
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_10825000
Het is een wereldwijde organisatie: http://www.wareliefdewacht.nl/Ware%20Liefde%20Wacht26.htm
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_10825032
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:21 schreef killer_mac het volgende:

[..]

Tja volgens de kerk wel ja, maar niet volgens de bijbel hoor

O nee, ik dacht het dus wel. Maar als jij denkt van niet vertel mij dan eens waarom wel...
  maandag 2 juni 2003 @ 13:26:56 #13
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_10825038
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:19 schreef blablable het volgende:

[..]

Ja, maar de kerk haalt dat uit de bijbel, en daarin bestond het instituut van het huwelijk nog niet en hoorde je (eeuwig) bij elkaar als je seks had gehad.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 2 juni 2003 @ 13:34:47 #14
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_10825214
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:26 schreef blablable het volgende:

[..]

O nee, ik dacht het dus wel. Maar als jij denkt van niet vertel mij dan eens waarom wel...

Nee het staat er absoluut niet in die bewoordingen. Wel kan je er terug vinden dat voor je sex hebt je wel bereid moet zijn bij die persoon te blijven en van die persoon te houden. m.a.w. stel dat door de sex iemand zwanger wordt dan moet je de consequenties willen dragen anders moet je geen sex hebben. Dus sex alleen voor de lol (dus niet bereid om eventuele consequenties te dragen) is verboden, sex om liefde voor de ander te tonen (ook genieten eigenlijk dubbel zoveel) is niet verboden. Er zullen dus werkelijke gevoelens bij moeten zijn. Als ik eerlijk ben vind ik dat dat beter geaccentueerd kan worden. Sex zonder echte gevoelens voor iemand te hebben is 20000 x minder lekker dan wanneer je echt gevoelens voor iemand hebt.

Als sex voor het huwelijk echt verboden zou zijn dan had het wel in de 10 geboden gestaan

[Dit bericht is gewijzigd door killer_mac op 02-06-2003 13:39]

maandag 2 juni 2003 @ 13:40:03 #15
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_10825337
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:34 schreef killer_mac het volgende:

[..]

Nee het staat er absoluut niet in die bewoordingen. Wel kan je er terug vinden dat voor je sex hebt je wel bereid moet zijn bij die persoon te blijven en van die persoon te houden. m.a.w. stel dat door de sex iemand zwanger wordt dan moet je de consequenties willen dragen anders moet je geen sex hebben. Dus sex alleen voor de lol (dus niet bereid om eventuele consequenties te dragen) is verboden, sex om liefde voor de ander te tonen (ook genieten eigenlijk dubbel zoveel) is niet verboden. Er zullen dus werkelijke gevoelens bij moeten zijn. Als ik eerlijk ben vind ik dat dat beter geaccentueerd kan worden. Sex zonder echte gevoelens voor iemand te hebben is 20000 x minder lekker dan wanneer je echt gevoelens voor iemand hebt.

Anders had het wel in de 10 geboden gestaan

Lust is ook een gevoel... En condooms/pil/etc. helpen tegen 'consequenties' ....
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
  maandag 2 juni 2003 @ 13:40:57 #16
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_10825367
Ik vind het
Maar ze moeten vooral laten wat ze willen.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_10825391
Ik geloof best in de ware enzo, maar totdat ik die tegenkom kan ik toch gewoon ook andere neuken, wat is dat nou zeg
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 2 juni 2003 @ 13:42:25 #18
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_10825404

Gaaf, een poster.

Net nou ik nog een leeg plekje aan m'n muur wilde vullen.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 2 juni 2003 @ 13:42:33 #19
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_10825412
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:40 schreef ajay het volgende:

[..]

Lust is ook een gevoel... En condooms/pil/etc. helpen tegen 'consequenties' ....

Lust is echter geen liefde. Op basis van Liefde en lust sex hebben is het lekkerste wat er is op alleen lust afgaan tja ieder zijn keus, en ja condooms en pil werken tegen consequenties maar ja ook niet gegarandeerd, dus daarom heb ik altijd gezegd wil je sex met iemand dan moet je ook bereid zijn consequenties te dragen.
  maandag 2 juni 2003 @ 13:42:52 #20
50072 Zebigboss
Peace = Power
pi_10825416
hmm ik vindt ut wel een nobel/dapper doel. neem anders is een kijkje in de 40 days 40 nights topics zowiets is super moeilijk.. ja spreek uit ervaring.

nou als je dat echt als doel ziet.. ja da vink wel nobel.

:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
pi_10825469
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:42 schreef Zebigboss het volgende:
hmm ik vindt ut wel een nobel/dapper doel. neem anders is een kijkje in de 40 days 40 nights topics zowiets is super moeilijk.. ja spreek uit ervaring.

Dat woord is volgens mij ook al niet meer gangbaar sinds de ridders van de ronde tafel enzo, dat nobel
vosss is de naam,
  maandag 2 juni 2003 @ 13:46:14 #22
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_10825493
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:42 schreef Zebigboss het volgende:

Of het goed is voor je relatie en jezelf tja dat valt te betwisten. Ik zelf vind het goed als iemand zolang kan wachten ik heb ooit voor iemand het zelfde willen doen. Maar helaas de relatie ging uit.
Ik vind echter sex voor het huwelijk moet kunnen stel je voor je houdt van iemand en je hebt geen sex totdat je getrouwd bent, en het is gewoon echt super slecht en bagger, nu wil ik niet zeggen dat sex alles is een relatie, maar het is toch echt wel een belangrijk onderdeel
pi_10825849
tsja.... onzin deze site moet ik eerlijk zeggen.
De gedachte "de ware liefde wacht" vind ik echter geen onzin.
Zelf heb ik wel seks gehad met diegene waarvan ik dacht dat het de ware was. Echter bleek dit niet zo te zijn.
Ik heb dus niet kunnen wachten blijkbaar. Ik heb er geen spijt van dat ik seks heb gehad. Echter is seks niet erg belangrijk voor mij. Zo heb ik nu dus een langdurige relatie met een meisje waar deze regel dus wel voor geld. "Geen sex voor het huwelijk". En ja, ik kan echt wel wachten. Ik hou zielsveel van haar, ik weet waarom ze het doet, en ik heb reuze respect voor haar.

dus ja.... de ware liefde wacht naar mijn idee.

Redactie Frontpage maandag 2 juni 2003 @ 14:00:29 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10825864
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:45 schreef vosss het volgende:
Dat woord is volgens mij ook al niet meer gangbaar sinds de ridders van de ronde tafel enzo, dat nobel
Onzin, je kunt er zelfs een prijs van winnen
pi_10825896
quote:
Op maandag 2 juni 2003 14:00 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Onzin, je kunt er zelfs een prijs van winnen

De-ons-aller-bekende-grote-Akzo-nobel-prijs??
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')