quote:
Op maandag 2 juni 2003 12:37 schreef Zilvervis het volgende:
denk dat die auto wel een nachtje stationair draait, alleen denk ik niet dat jij het een nachtje volhoudt met die koolstofmono-oxide die uit de uitlaat komt
Bij stat draaien werkt de oliesmering niet optimaal. Erg lang stat draaien is dan ook erg slecht voor de motor. In het boekje van mijn auto wordt het afgeraden.
Auto is al aanwezig dussuh, dan zou ik alleen de diesel moeten betalen steeds, wat trouwens ook niet zo goedkoop is.
maarja als je 1 tank per nacht verneukt, dan is het niet echt rendabel
quote:KOOLMONOXIDE
Op maandag 2 juni 2003 12:47 schreef Viper_74 het volgende:
Maar een airco kost al gauw 300 pleuro, en dat zijn die mobiele met een slang die je uit het raam hangt, nou niet echt de goed werkende hoor ik vaak genoeg. Dan moet je er 1 nemen die uit 2 delen bestaat, alleen die is lastig te monteren in mijn kamer en die zijn al gauw een stuk duurder.Auto is al aanwezig dussuh, dan zou ik alleen de diesel moeten betalen steeds, wat trouwens ook niet zo goedkoop is.
maarja als je 1 tank per nacht verneukt, dan is het niet echt rendabel
misschien dat je nu wel leest dat je het dus niet moet doen
Doet jouw airco het niet zonder dat de motor gestart is? Kost je wel wat accu, maar dan zet je d'r gewoon een paar nieuwe naast, kun je de hele nacht vooruit
Zijn al best wat mensen de mist mee ingegaan. (Of niet natuurlijk, hoe je het bekijkt.)
quote:auto airco op de accu?
Op maandag 2 juni 2003 12:56 schreef qyn het volgende:
Doet jouw airco het niet zonder dat de motor gestart is? Kost je wel wat accu, maar dan zet je d'r gewoon een paar nieuwe naast, kun je de hele nacht vooruit
Ik ga 't zelf alleen niet uitproberen
quote:De mijne doet het hoor, 5 minuten, en dan mag je gaan douwen
Op maandag 2 juni 2003 12:59 schreef modestus het volgende:[..]
auto airco op de accu?
quote:Wat hij bedoeld is dat je motor MOET draaien voor je airco.
Op maandag 2 juni 2003 13:02 schreef Oosthoek het volgende:[..]
De mijne doet het hoor, 5 minuten, en dan mag je gaan douwen
quote:onzin, de auto gebruikt toch alle zuurstog op en er is altijd een beetje onvolledige verbranding dat de CO veroorzaakt.
Op maandag 2 juni 2003 12:58 schreef Dante_A het volgende:
Zelfmoord plegen met een auto door CO is sinds de invoering van de katalysator onmogelijk. Gezond zal het niet zijn maar dat koolmonoxyde verhaal gaat niet meer op.Zijn al best wat mensen de mist mee ingegaan. (Of niet natuurlijk, hoe je het bekijkt.)
quote:psies anders zou ik een waste van zuurstof vinden
Op maandag 2 juni 2003 14:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
onzin, de auto gebruikt toch alle zuurstog op en er is altijd een beetje onvolledige verbranding dat de CO veroorzaakt.
[edit]
en slapen in de auto met draaiende motor, gewoon onverstandig....
[/edit]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |