abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2003 @ 22:21:44 #126
12588 Lievurd
Doet haar naam eer aan
pi_10940050
Ik lurk normaal alleen maar hier, maar wou nu toch wel even wat zeggen. Lois heel veel sterkte met Eva, ondanks dat ik haar absoluut niet ken denk ik ook veel aan haar en of het al beter met haar gaat. *dikke knuf voor haar* en ik heb veel bewondering voor de manier waarop jullie met dit alles om gaan. Ik heb zelf ook astma en weet hoe verschrikkelijk het is als je het benauwd hebt en dan heb ik het in een niet al te zware vorm.
Hoe dieper het dal, hoe hoger de top.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 22:55:18 #127
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_10940786
Ach Lois... wat naar... Ik hoop dat Eefje snel weer opknapt, kan me zo goed voorstellen dat je je verschrikkelijk ongerust zit te maken.

Ik hoop dat het je lukt om even iets te slapen, sterkte en liefs van deze kant!

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 22:57:28 #128
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_10940856
Oh, Lois. Ik hoop zo dat Eva vannacht een beetje rustig doorkomt en dat ze zich iets prettiger gaat voelen. Zo te horen hebben jullie in ieder geval een hele lieve kinderarts, dat is in ieder geval nog iets positiefs dat ik uit je berichtje kan halen.
Heel veel sterkte, voor jullie allevier.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † vrijdag 6 juni 2003 @ 22:57:46 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_10940864
Nou..... Ik kan hier niks anders op zeggen dan héél veel sterkte en beterschap!!

mag ik ook een adres-mailtje?

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_10944547
Lois,
Sterkte
pi_10944556
Lieve Lois en hubbie
Lieve lieve lieve EVA

We hopen dat t vannacht allemaal wat beter is gegaan. We denken aan jullie ! voor Eva van Merijn en Timo

Stout

pi_10944592
jezus wat vreselijk allemaal weer!!!
Lois en familie ik leef heel erg met jullie mee... en eva gauw weer beter worden hoor!!!!
  FOK!fossiel zaterdag 7 juni 2003 @ 09:14:08 #133
2628 Karin
pi_10944767
Ik heb net Lois even gesproken. Eva heeft het weer hartstikke benauwd (waarschijnlijk vanwege de verandering in medicijnen) en ze wilden haar vannacht aan het zuurstof leggen. Maar aangezien zo'n slangetje in haar neus een enorm gevecht wordt hebben ze het maar niet gedaan. Ze heeft geen koorts meer, dat is wel heel fijn.
Het wachten is nu op de kinderarts, kijken wat die te melden heeft.
  zaterdag 7 juni 2003 @ 09:25:39 #134
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_10944823
Hopelijk weet de kinderarts iets tegen haar benauwdheid. Ik vind het zo vreselijk zielig voor Eva, allemaal.

Karin, ben jij gisteren nog wel naar de kroeg geweest? En zo ja, hoe was het, zo saampjes zonder Bram?

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fossiel zaterdag 7 juni 2003 @ 09:30:37 #135
2628 Karin
pi_10944874
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 09:25 schreef livelink het volgende:
Hopelijk weet de kinderarts iets tegen haar benauwdheid. Ik vind het zo vreselijk zielig voor Eva, allemaal.

Karin, ben jij gisteren nog wel naar de kroeg geweest? En zo ja, hoe was het, zo saampjes zonder Bram?

We gaan vanavond als ik er dan nog zin in heb
  zaterdag 7 juni 2003 @ 09:32:52 #136
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_10944889
Ik kom even uit de lurkstand om Lois en Eva (en de rest van de familie) een enorme knuffel te geven
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 juni 2003 @ 11:05:58 #137
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10945811
Hè wat een nare berichten, wat vreselijk lijkt me dat als je kind zo ziek is Ik hoop maar dat Eva de nacht goed doorgekomen is. Laten jullie ons gauw weten hoe het gaat met haar? Dikke voor iedereen en vooral voor Eva!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 7 juni 2003 @ 11:38:18 #138
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_10946128
ik lurk ook altijd maar een beetje mee, maar ik reageer nu ook eventjes.

Eva, je moet wel snel weer beter worden hoor meisje, t is niks om in t ziekenhuis te liggen.

en Lois ook heel erg veel sterkte...

ik had vroeger ook altijd veel last van mn luchtwegen, na t knippen van mn neusamandelen was dat bijna helemaal weg. Ik weet niet of dat bij eva ook zou helpen, en of ze zowieso in deze staat daaraan geholpen kan worden, maar ik meld het voor de zekerheid toch eventjes

imagination is more important than knowledge
pi_10947104
Lois, wat een verdriet weer om jullie kleine meid..
Héél veel sterkte voor Eva, papa en mama en natuurlijk héél veel beterschap gewenst voor jullie lieve kleine meid.. Papa en mama missen je lieve glimlach zo en wij hier ook, dus snel weer beter worden hoor!!
  zaterdag 7 juni 2003 @ 12:58:39 #140
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_10947191
Wat ontzettend zielig dat het niet goed gaat met Eva Wel fijn dat de koorts nu weg is, maar hoe zit het met drinken? Doet ze dat nu alweer een beetje?
Mag ik ook een adres-mailtje?
  zaterdag 7 juni 2003 @ 14:35:19 #141
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_10948632
Eva
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zaterdag 7 juni 2003 @ 15:49:07 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_10949762
Is er al weer nieuws van Eva?

René is echt groot aan het worden, ze is voor het eerst alleen uit spelen, oke bij de buren, maar toch

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 juni 2003 @ 16:26:13 #143
13151 crew  Rewimo
pi_10950213
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 15:49 schreef moussy het volgende:
René is echt groot aan het worden, ze is voor het eerst alleen uit spelen, oke bij de buren, maar toch
Oei Moussy, opvoeden is loslaten hè, elke keer weer een klein stukje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_10950760
We waren net bij oma (war Alicia nog steeds losjeert ) en het ziet er naar uit dat onze voorspellingen uitkomen over hoe we haar straks terug krijgen, want

ze heeft vandaag d'r eerste losse stapjes gezet, heel wiebelig allemaal nog maar ow wat gaaf om te zien en wat ontzettend lief dat ze het juist moest doen waar wij bij waren!!!!!!

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 juni 2003 @ 17:42:32 #145
13151 crew  Rewimo
pi_10951304
O Knor, wat gaaf Geweldig dat jullie dat precies mee konden maken

Schiet het al een beetje op met jullie nieuwe huis? Hoe lang hebben jullie nog nodig voor je erin kunt?

pi_10951365
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 17:42 schreef Rewimo het volgende:
O Knor, wat gaaf Geweldig dat jullie dat precies mee konden maken

Schiet het al een beetje op met jullie nieuwe huis? Hoe lang hebben jullie nog nodig voor je erin kunt?

we gaan 28 juni over en doen de rest verbouwen (slaapkamers, badkamer, zolder enzo) als we erin zitten. NOg veel langer zonder Alicia trekken we niet. Donderdag komt ze weer thuis dan is als het goed is de keuken geleverd en gemonteerd en de vloeren op de benedenverdieping gelegd
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 juni 2003 @ 17:53:31 #147
13151 crew  Rewimo
pi_10951478
Kan me voorstellen dat je niet langer zonder haar wil hoor Prettig dat het redelijk opschiet. Maar je zult wel blij zijn als alles achter de rug is, lijkt me
pi_10951585
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 17:53 schreef Rewimo het volgende:
Kan me voorstellen dat je niet langer zonder haar wil hoor Prettig dat het redelijk opschiet. Maar je zult wel blij zijn als alles achter de rug is, lijkt me
echt wel.

ze komt nu donderdag terug en gaat alleen in de week van de verhuizing nog een paar daagjes weg (eind juni dus) ze is dan nu een dikke maand weggeweest en compleet veranderd

als we wederom grootschallig gaan verbouwen (badkamer enzo) gaan we toch een andere oplossing zoeken voor Alicia. bv alleen smiddags weg ofzo

pi_10953855
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 17:59 schreef Knorretje het volgende:

[..]

als we wederom grootschallig gaan verbouwen (badkamer enzo) gaan we toch een andere oplossing zoeken voor Alicia. bv alleen smiddags weg ofzo

Behalve de eerste week, (tip van een ervaringsdeskundige), dan is het breekwerk aan de gang, en niks is erger dan dat verschrikkelijke cementstof. Brrrr. Ik ben de eerste sloopdag echt met Jorden gevlucht. En dat was een goed idee dus.
  Jubileum moderator zaterdag 7 juni 2003 @ 21:52:18 #150
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10954885
Ik weet even niet waar ik moet beginnen, het was weer een dag met een gaatje vandaag.
In grote lijnen is de toestand van Eva onveranderd. We hebben vanmorgen een gesprek gehad met de kinderarts, toevallig had Eva's eigen kinderarts dienst vandaag. Hij ziet het echt als een viraal beeld, een virusinfectie van de grote luchtwegen. Mede omdat ze helemaal niet reageert op de antibiotica (die dus ook morgen gestopt wordt) en omdat het helemaal niet verbeterd wist hij wel zeker dat dit viraal is en niet bacterieel. Ze gaan dus ook over een paar dagen bloedonderzoek doen om dit te bevestigen. Affijn heel gesprek dus over Eva's nieuwe medicijnschema, hoewel ze door het weglaten van de ventolin een stuk minder angstig en rustiger is, is ze er ook merkbaar benauwder door. Ze trekt haar schouders omhoog bij elke ademhaling en trekt haar buikje in, je ziet dat ze al haar spieren nodig heeft om te kunnen ademen. Nou is onze kinderarts van het type "ik grijp alleen in als het echt niet anders meer kan en zeker bij Eva ben ik daar heel voorzichtig mee" en daar zijn we ook ontzettend dankbaar voor. Besloten is dus, in overleg met ons, om het nog 1 dagje aan te zien om de nieuwe medicijnen een kans te geven. Je kan anders wel elke dag noodgrepen gaan uithalen maar daar zit dat kindje ook niet op te wachten. Hij had de overtuiging dat we het ergste hadden gehad, de koorts zou zeker niet meer stijgen (niet zoals gisteren) en vanaf nu zou het opknappen beginnen. Hij wilde wel binnenkort eens kijken wat er nou precies mis is met haar afweer, vooral na ons gesprek waarin we hebben uitgelegd dat we dit soort infecties minstens 1 keer per maand meemaken. Daar komt ie nog op terug als ze is opgeknapt want hij was het met ons eens dat dit te gek werd en niet bevordelijk voor haar achterstand en welbevinden.

Hij was nog geen half uur de deur uit of de koorts liep razendsnel op en Eva was helemaal van de wereld. Ze hebben hem maar weer gebeld omdat ze ook nog minder dronk dan gisteren en donkere urine had. Hij wilde het nog eventjes aankijken maar als dit zo bleef zou er morgenochtend een infuus ingaan en sondevoeding toegediend gaan worden. Daar schrokken wij enorm van. We hebben gelijk allerlei soorten limonade uit de kast gerukt en zijn maar gaan aanbieden. Alleen het wilde maar niet opschieten. Tot Jeroen vanavond op het heldere idee kwam om een injectiespuit te vragen, zonder naald uiteraard, en zo heeft hij Eva limonade in haar mond toegediend. Er ging in 1 keer 100 cc in . Ze blijkt dus gewoon te weinig kracht te hebben om uit een flesje of beker te drinken, ze heeft gewoon wel dorst maar ademhalen kost al veel te veel kracht. Jeroen gaat er vanavond mee door en zo kunnen we hopelijk die sonde en infuus voorzijn.

Haar zuurstofgehalte is nog steeds veel te laag maar omdat iedereen doodzenuwachtig de hele dag alleen maar op die metertjes zit te kijken is besloten, door onze daadkrachtige kinderarts, om het nog maar een paar maal per dag te bekijken of bij vermoedens van ernstige benauwdheid. Dat scheelt een stuk moet ik zeggen, ik werd bloednerveus van die getallen de hele tijd. Nu kijk je gewoon weer naar Eva en hoe ze het doet. Als ze onder een bepaalde waarde zakt wordt er weer overleg gepleegd maar we hopen dat ook dat haar bespaard gaat blijven (hoewel ze er de afgelopen nacht ruim onder zat).

Ik hoop dat het vanavond langzaam beter gaat, beter als gisteren in ieder geval maar het gaat nog zo geweldig op en neer dat er nog geen peil op te trekken valt. Ze is compleet apatisch, na 5 minuten wakker al doodop en ze slaapt voornamelijk. Ze valt echt letterlijk om af en toe tijdens het aankleden of tijdens de verneveling. Ze is echt krachteloos en dat is best eng.
We hopen op een betere dag morgen en een stijgende lijn omhoog.

Weer wil ik mensen bedanken voor mailtjes waarbij de tranen over mijn wangen lopen, lieve Phil en Nausicaa ! en alle mensen die hier zo meeleven !!

ik wilde de korte versie doen, en dat is het ook geworden, je zou het alleen niet zeggen aan de lap tekst hierboven.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')