quote:Oe, daar wil ik best fotookes van zien!!
Op woensdag 11 juni 2003 10:24 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Nausicaa, heb je nog een 'second opinion gevraagd over Jordens wimpers?
Ik geloof trouwens dat ik maar vaker vragen moet posten, want Iris is al twee nachten niet wakker geweest en heeft, tot vandaag, haar luier en kleertjes aangehouden.
Ik ben trouwens Berney kwijt!!!! Heeft iemand haar gezien?
quote:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ikke.
Op woensdag 11 juni 2003 10:26 schreef Catootje het volgende:[..]
Ik ben trouwens Berney kwijt!!!! Heeft iemand haar gezien?
Fijn dat er toch nog iemand van Fok! mij mist, . Dat doet me goed.
.
Ik ben er wel maar lurk in alle hevigheid mee ademloos volg ik alles wel hoor, ik reageer alleen heel weinig omdat ik het echt erg moeilijk vind weet ook niet wat ik moet zeggen. Heb Lois wel sterkte gewenst v/d week toen ik weer terug was. .
Verder ben ik druk met stage lopen en volgende week examens...
brrrr
Veel succes met je examens volgende week berney. Waar zijn het examens voor? (als je het kwijt wilt tenminste).
quote:Als ik geslaagd ben dan vertel ik het wel.
Op woensdag 11 juni 2003 11:49 schreef Karin het volgende:Veel succes met je examens volgende week berney. Waar zijn het examens voor? (als je het kwijt wilt tenminste).
Gelukkig dat het weer wat beter gaat met Eva, .
quote:Kijk, daar worden we vrolijk van !!!!
Op woensdag 11 juni 2003 11:49 schreef Karin het volgende:
Heb net Lois gesproken. Eva heeft een hele goede nacht gehad. Ik hoorde Eva op de achtergrond een hele hoop herrie makenHet wachten was nu even op de dokter. Haar infuus zit waarschijnlijk niet goed en de dokter moet beoordelen of hij erin kan blijven zitten of dat hij eruit moet. Maar dan moet ze wel 1 liter drinken vandaag anders moet hij er vanavond waarschijnlijk opnieuw in.
En de post was geweest
Eva-tje !! Drinken meid !
Dikke kus van Merijn en Timo
Stout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |