quote:
Op maandag 2 juni 2003 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
klaag
quote:Ik wel, er is niks gebeurt, geen inhaalacties alleen in de pits, een hele rij auto\'s constant achter elkaar. Nergens zelfs pogingen tot inhalen enzo. Dat was andere jaren wel anders.
Op maandag 2 juni 2003 09:06 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Ik vonmd het geen saaie wedstrijd hoor
Alleen jammer dat Schummi niet heeft gewonnen
na 5 dagen afwezigheid ben ik weer terug! Ik had zeilwedstrijden met scouting en wij zijn 2x 1e geworden en ik ben 2e geworden
en ik ben superbruin geworden, maar nu moet ik weer gaan leren en ik heb geen zin
quote:Vanmiddag regen
Op maandag 2 juni 2003 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
klaag
quote:Ik dacht inderdaad met weemoed terug naar de legendarische race tussen Senna en Mansell.
Op maandag 2 juni 2003 09:12 schreef Sennaistop het volgende:
Ik wel, er is niks gebeurt, geen inhaalacties alleen in de pits, een hele rij auto\'s constant achter elkaar. Nergens zelfs pogingen tot inhalen enzo. Dat was andere jaren wel anders.
quote:Hi Strolliebollie
Op maandag 2 juni 2003 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Hoi Tiggy!![]()
Leuk is inderdaad anders. Temperatuur begint hier al te stijgen
quote:Van harte
Op maandag 2 juni 2003 09:12 schreef kepler het volgende:
Waaaaassssssssaaaaaaaaaaaaaappppppppna 5 dagen afwezigheid ben ik weer terug! Ik had zeilwedstrijden met scouting en wij zijn 2x 1e geworden en ik ben 2e geworden
en ik ben superbruin geworden, maar nu moet ik weer gaan leren en ik heb geen zin
quote:
Op maandag 2 juni 2003 09:12 schreef kepler het volgende:
na 5 dagen afwezigheid ben ik weer terug! Ik had zeilwedstrijden met scouting en wij zijn 2x 1e geworden en ik ben 2e geworden
Welcome back cunt!
quote:tweemaal dank
Op maandag 2 juni 2003 09:15 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Van harte
En succes met leren
ik had afgesproken om aan een verslag te werken, maar die gast is er niet
quote:Mee eens.....ik heb vannacht ook verre van lekker geslapen...had het onwijs warm...niet echt gek want ik had een T-Shirt aan...maar ja..dat moest.....maar je krijgt het er niet koeler van kan ik je vertellen
Op maandag 2 juni 2003 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Vanacht weer slecht geslapen omdat het zo benauwd is. Mooi weer + hitte is fijn als je op vakantie aan zee bent maar in het binnenland is het niks.
quote:Op een terrasje kan je toch ook aan een verslag werken
Op maandag 2 juni 2003 09:15 schreef kepler het volgende:[..]
tweemaal dank
ik had afgesproken om aan een verslag te werken, maar die gast is er niet
quote:Ja was idd geweldig die actie, misschien wel de beste van Monaco, alhoewel Schummie en DC vorig jaar ook zoiets hadden maar dat kon niet tippen aan Mansel en Senna, wat was dat goed zeg.
Op maandag 2 juni 2003 09:14 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik dacht inderdaad met weemoed terug naar de legendarische race tussen Senna en Mansell.
quote:Hier zal het ook nog warmer worden, we zitten nu nog in de schaduwzijde. En Eindhoven is gek genoeg een van de warmste plekken van Nederland.
Op maandag 2 juni 2003 09:14 schreef Tigress74 het volgende:
Hi Strolliebollie
Hier is het ook al warmEn ik vrees dat het nog veel warmer gaat worden.
quote:Herriemakende kleuters
En natuurlijk gaan de kinderen dan vaker buiten spelen...dus onwijs veel herrie
quote:Eentje is al erg genoeg
Op maandag 2 juni 2003 09:17 schreef Strolie75 het volgende:[..]
[..]
Herriemakende kleuters
![]()
![]()
Maar nu ben ikecht weg :*
quote:Wij hebben nu de zon...vanmiddag niet...maar we zitten gedeeltelijk onder een plat dak
Op maandag 2 juni 2003 09:17 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hier zal het ook nog warmer worden, we zitten nu nog in de schaduwzijde. En Eindhoven is gek genoeg een van de warmste plekken van Nederland.
[..]Herriemakende kleuters
![]()
![]()
Kinderen zijn echt geweldig hoor daar niet van...er zou alleen een 'mute-knop' op moeten zitten
quote:Succes met 'duiken' Nuon
Op maandag 2 juni 2003 09:18 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Eentje is al erg genoeg
![]()
Maar nu ben ikecht weg
:*
quote:Als jij blijft vertellen dat je halfnaakt en zweeterig hebt geslapen krijg ik het niet echt koeler hoor.
Op maandag 2 juni 2003 09:16 schreef Tigress74 het volgende:
Mee eens.....ik heb vannacht ook verre van lekker geslapen...had het onwijs warm...niet echt gek want ik had een T-Shirt aan...maar ja..dat moest.....maar je krijgt het er niet koeler van kan ik je vertellen
quote:en ze heeft het heet zegt ze
Op maandag 2 juni 2003 09:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Als jij blijft vertellen dat je halfnaakt en zweeterig hebt geslapen krijg ik het niet echt koeler hoor.
quote:Hier hebben we een kleine airo, maar die houdt het best wel redelijk koel hoor
Op maandag 2 juni 2003 09:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Als jij blijft vertellen dat je halfnaakt en zweeterig hebt geslapen krijg ik het niet echt koeler hoor.
quote:correctie: is heet
Op maandag 2 juni 2003 09:20 schreef kepler het volgende:[..]
en ze heeft het heet zegt ze
quote:Hier hebben we 4 raampjes die open kunnen, geen airco. Maar gelukkig heeft de Raad van Bestuur een plafond van kersenhout en een marmeren vloer.
Op maandag 2 juni 2003 09:21 schreef Sennaistop het volgende:
Hier hebben we een kleine airo, maar die houdt het best wel redelijk koel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |