bij de overheid is het startsalaris voor een pas afgestudeerde HBO er zo'n 2000 euro bruto, dit stijgt bij gelijke schaal blijvend zo'n 100 euro per jaar (als je niet na een aantal jaar dóórsolliciteert op een hoger geschaalde functie, wat wel gebruikelijk is en dan zit je al snel aan 3000-4000 euro bruto) bij de overheid dus!. maar wellicht wel een aardige richtlijn daarom.quote:Op donderdag 19 februari 2004 16:17 schreef k_man het volgende:
Wat verdient een pas afgestudderde HTS'er Bouwkunde ongeveer? Of een MTS'er met een beetje ervaring?<p>Is 1.700 bruto per maand (plus telefoon en leaseauto met onbeperkt privégebruik) dan redelijk?<p><font color="#df040f">* k_man heeft flink onder z'n niveau gesolliciteerd en weet nu niet wat ie ongeveer kan vragen.</font>
Varieert in welke sector. Denk dat iemand die Sociaal Recht doet maximaal zo'n 5000 Euro bruto per/maand kan beuren. Andere sectoren (behalve staatsrecht) liggen de salarissen aanzienlijk hogerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:01 schreef Alper het volgende:
Wat verdient een................
Advocaat? (p/m)
in loondienst?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:16 schreef Cola_Light het volgende:
Wat verdient een Register Accountant??
Post eens wat links van websites die je gemaakt hebt, of waarvan je de pagina's ontworpen hebt. Vooralsnog zeg ik minimum loon, omdat je geen opleiding hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:18 schreef Maffioso het volgende:
Wat verdient een echt goede webdesigner/grafisch vormgever? Dus dan bedoel ik iemand met een supermooie goedgevulde portfolio die dingen ala 2advanced kan maken.
Ik hoor van veel mensen dat in dat wereldje het enige wat echt telt een goede portfolio is. Dus ik vraag me af wat je echt met alleen maar skills en zonder opleiding kan verdienen.
Minimum loon verdient een (zwartwerkende, dat wel) webdesigner nooit, tenzij je toch echt iets fout doet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:19 schreef supercreep het volgende:
[..]
Post eens wat links van websites die je gemaakt hebt, of waarvan je de pagina's ontworpen hebt. Vooralsnog zeg ik minimum loon, omdat je geen opleiding hebt.
dat van die portfolio klopt wel ja....quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:18 schreef Maffioso het volgende:
Wat verdient een echt goede webdesigner/grafisch vormgever? Dus dan bedoel ik iemand met een supermooie goedgevulde portfolio die dingen ala 2advanced kan maken.
Ik hoor van veel mensen dat in dat wereldje het enige wat echt telt een goede portfolio is. Dus ik vraag me af wat je echt met alleen maar skills en zonder opleiding kan verdienen.
Nou geloof me. Ik ben bijna 24. En heb echt dezelde specs als jij. En ik moet het met veel minder doen. Wel auto v/d zaakquote:Op maandag 15 december 2003 13:27 schreef Roadster het volgende:
Weinig concrete bedragen hierzo zeg... ik ben niet zo moeilijk.
Vind zelf dat ik weinig verdien, maar ik heb op t moment helemaal geen zin om examens te halen enz.... leef meer om prive, dus zo snel mogelijk naar huis na werktijd.
ICT'er / Consultant
24 jaar
Havo/Mts gedaan, verder MCSA2000 (moet nog een paar examens voor MCSE2000).
Auto van de zaak met onbeperkt prive rijden (diesel)
Laptop van de zaak (gebruik ik alleen maar prive, mag bij klanten toch vaak niet in het netwerk)
Brutosalaris van 2200euro met 13e maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |