quote:Suprnova mirror
Weet iemand een goed alternatief?
edit: Wilt een modje ff dit linkje klikken svp, weet niet zeker of het plaatsen ervan mag
[Dit bericht is gewijzigd door sineloco op 04-09-2003 18:58]
quote:Thank you!!!!
Op donderdag 4 september 2003 18:53 schreef sineloco het volgende:[..]
edit: Wilt een modje ff dit linkje klikken svp, weet niet zeker of het plaatsen ervan mag![]()
Hier haal ik gemiddeld tussen de 600 Kbps en 1 Mbps (sufnet).
quote:Nope, op dit moment werkt dat niet. Van de site zelf:
Op vrijdag 5 september 2003 11:20 schreef 303 het volgende:
suprnova site gewoon refreshen als het niet werkt, komt hij vanzelf wel.Hier haal ik gemiddeld tussen de 600 Kbps en 1 Mbps (sufnet).
quote:Normaliter werkt refreshen natuurlijk wel gewoon!!!
4. September 2003Newsitems:
DNS change Joror @ 04-09-2003 21:54
For those of you who can find the mirrors:We're changing primairy DNS servers, so we'll be unreachable for a time when going to the address 'suprnova.org'.
Instead use : this as main link.
ik gebruik:
http://www.tweakers.net/meuktracker/4618
en die loopt meesterlijk
quote:ken de mail
Op zondag 31 augustus 2003 13:23 schreef riri het volgende:
Ik gebruikte een tijdje emule en daarna bittorent en kreeg deze mail van m'n provider
Weet dus niet met welk programma ik dat filmmateriaal zelf aan bied, misschien iemand van jullie die dat weet?Geachte heer, mevrouw,
Universal Studio's heeft ons benaderd met het verzoek u op de hoogte te
stellen van het feit dat u inbreuk maakt op een (eigendoms)recht van
Universal Studio's. Volgens de melding die wij ontvingen wordt vanaf uw
aansluiting illegaal filmmateriaal aangeboden op het internet. Wij
verzoeken u het betreffende materiaal niet langer aan te bieden.Wij wijzen u op uw eigen verantwoordelijkheid voor het gebruik van uw
abonnement en in het bijzonder op het bepaalde in de artikelen 10.3 en
12.3 van onze Algemene Voorwaarden.Met vriendelijke groet,
Afdeling Abuse
quote:
Op zondag 7 september 2003 21:03 schreef 303 het volgende:
wanneer gaat suprnova.org suprnova.tk nu weer werken?
quote:sukkel
Op zondag 7 september 2003 21:16 schreef sineloco het volgende:[..]
quote:suprnova.tk is 4 tekens minder typen dan www.suprnova.tk
Op zondag 7 september 2003 21:56 schreef fabolous het volgende:sukkel
je moet www.suprnova.tk doen
niet http://suprnova.tk
[Dit bericht is gewijzigd door sineloco op 07-09-2003 22:41]
quote:Alleen binnenkomende verbindingen op die poorten toelaten
Op maandag 2 juni 2003 00:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begreep wel dat downloaden ook direkt sharen is
quote:Ja laten we dat allemaal gaan doen !
Op maandag 22 september 2003 21:42 schreef adrivantilburg het volgende:[..]
Alleen binnenkomende verbindingen op die poorten toelaten
quote:Dan kan jij niet meer downen
Op maandag 22 september 2003 21:44 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Ja laten we dat allemaal gaan doen !
quote:1 woord: suprnova
Op maandag 22 september 2003 21:29 schreef Da_Koen het volgende:
Hoeren programma, ik krijg er niks meer mee gedownload
quote:kerel, ik mis de eerste paar afleveringen van Dead Like Me, heb alleen de laatste...
Op maandag 2 juni 2003 00:16 schreef Da_Koen het volgende:
Hallo,
Er is een nieuw p2p netwerk, bittorent genaamd. Ik als echte Emule die-hard, heb Emule laten vallen en download nu met Bittorent. Niet meer uren w88 op de downloads, maar gelijk downloaden op het maximum (80 kb/s bij mij).
Hoe werkt het:
1. Download Bittorent: http://osdn.dl.sourceforge.net/bittorrent/bittorrent-3.2.1.exe (Het lijkt alsof er niks is gebeurt na de install, maar bittorent staat er toch op).
2. Ga naar een bittorent website en klik er aan wat je wilt hebben: http://members.chello.nl/p.wiersema/
3. Download het *.Bittorent en je download zal starten, en erg snelDe snelheid is dus een groot voordeel, ook de kwaliteit is erg goed. Het enige nadeel is dat het aanbod een stuk minder is dan bij het eDonkey netwerk, maar dat zal nog wel komen
screenshot:
[afbeelding]AUB geen directe links plaatsen naar bitorrents ivm een slotje.
quote:Heeft iemand deze al?
New BitTorrent version 3.3 was relesed! I recommend to all users to upgrade their clients, if they currently have Bittorrent version 3.2.1 or lower. Thanks again to Bram Cohen for making this program! And a link to original BitTorrent website, where you can download the new version of BitTorrent! Click (http://bitconjurer.org/BitTorrent/)!New in 3.3:
Files now only get allocated as they're downloaded and don't fragment the hard drive
Large torrents no longer hose the CPU
Better network utilization and more consistent download rates
Poorly seeded torrents get out faster
Several important bug fixes
Maar eigenlijk nog belangrijker: Zorgt deze upgrade er nu voor dat het downloaden ook sneller gaat?
En al die clients voor bittorent (PTC, ShadowBittorent enzo) maken die nog een verschil in de snelheid waarmee je kan downloaden?
Of zit het verschil tussen deze programmatjes alleen in de outlook en de extra instellingen?
quote:Ik heb 'm al...maar durf nog niet echt te zeggen of het sneller gaat. Moet ik nog wat meer voor vinden.
Op vrijdag 26 september 2003 12:01 schreef Hare het volgende:[..]
Heeft iemand deze al?
quote:Ik weet niet of die andere versies sneller zijn, maar wel veel makkelijker in gebruik dan die standaard BT client
Op vrijdag 26 september 2003 12:01 schreef Hare het volgende:[..]
Heeft iemand deze al?
Maar eigenlijk nog belangrijker: Zorgt deze upgrade er nu voor dat het downloaden ook sneller gaat?
En al die clients voor bittorent (PTC, ShadowBittorent enzo) maken die nog een verschil in de snelheid waarmee je kan downloaden?
Of zit het verschil tussen deze programmatjes alleen in de outlook en de extra instellingen?
quote:Vind ik ook, PTC werkt heerlijk, kun je meer instellen en beter zien wat er gebeurt.
Op vrijdag 26 september 2003 18:49 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Ik weet niet of die andere versies sneller zijn, maar wel veel makkelijker in gebruik dan die standaard BT client
quote:Jep, kan helemaal!!
Op vrijdag 26 september 2003 23:15 schreef crash_bandicoot het volgende:
Kan je een download ook stoppen,en dan later weer herstarten ermee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |