quote:Na 5 min staat ie bij mij toch al op 80kb/s......
Op vrijdag 27 juni 2003 23:28 schreef static het volgende:[..]
Nou 20 uur vond ik het wel welletjes.
Misschien moet je een file pakken met meer seeds.....
quote:Was een file van 1.2 GB.
Op vrijdag 27 juni 2003 23:49 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Na 5 min staat ie bij mij toch al op 80kb/s......
Misschien moet je een file pakken met meer seeds.....
quote:Bij emule moet je je upload gewoon op 10 kbyte/s zetten, dan is je download maximaal.
Op maandag 2 juni 2003 11:00 schreef kiw het volgende:[..]
oh nog 1 dingetje, kun je je max upload zelf instellen?
bij emule kan dat, maar dan vreet het ook weer stukje download snelheid, maar het gaat erom als ik upload, dan gaat de rest van internet ook zo traag, niet normaal meer, maar kan dat ermee?
quote:Dat heeft niks met seeds te maken. Op de bittorrent sites moet je gewoon kijken hoeveel seeds en downloads er zijn. Als er veel seeds zijn, moet je gewoon downloaden met een goede snelheid......
Op zaterdag 28 juni 2003 00:01 schreef static het volgende:[..]
Was een file van 1.2 GB.
In het begin is het traag maar daarna gaat het steeds sneller. En het voordeel is dat je automatisch upload. Hoef je je daar niet schuldig over te voelen. ![]()
Je moet dit gewoon laten draaien als je werkt of slaapt, want het surfen wordt een stuk trager.
Ik moest het toch nog een keer proberen. Ik kon hetgeen ik wilde hebben nog nergens anders vinden, maar er stond wel al een linkje voor bittorent.
En het werkt nu dus wel, ben net 10 minuutjes bezig en heb al 30 kb/s gehaald.
Ben er ook achter wat het is...: de upload snelheid. Als ik die gewoon door bittorent laat bepalen slibt mijn hele internetverbinding dicht en kan ik gewoon niks meer downloaden. Heb ff gezocht naar een progje waarmee je de uploadsnelheid kan regelen en kwam dit tegen:
Hiermee heb ik mijn uploadsnelheid net als de topicposter op 5 kb/s gezegt. Is zelfs volgens mij hetzelfde progje als hij gebruikt, maar nu werkt het dus wel. De snelheid van 80 kb/s heb ik nog niet gehaald, maar goed, we hebben in ieder geval een begin.
En misschien is het dus ook zo dat de anderen die het probeerden en geen goede snelheid behaalden met hetzelfde probleem zaten.
Ik zou het dan in ieder geval nog een kans geven!!!
quote:ASO???? Kom op zeg!!
Op donderdag 3 juli 2003 17:11 schreef Jordy-B het volgende:
Ja... zo'n programma wordt dus gebruikt om de cheaten bij de upload. Lekker aso, dus. Je kan de maximale upload van bittorent gewoon instellen, hoor. Iets verder kijken dan je neus lang is.
En die upload kan je alleen instellen bij de experimentele versie van bittorent, maar die werkt voor geen meter, die blijft altijd tot het maximale gaan.
quote:Welnee, de normale bittorrent ondersteunt het ook, gewoon opstarten met '--max_upload_rate 10' erachter en hoppa, hij komt niet meer boven de 10 Kb/s.
Op donderdag 3 juli 2003 17:31 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
ASO???? Kom op zeg!!
Als ik de vorige keren dat ik bittorent gebruik helemaal niet meer aan downloaden toekom omdat mijn upload alles opslokt vind ik het niet minder dan logisch dat ik die omlaag mag zetten. Moet er wel wat voor terug krijgen hoor!!!
En die upload kan je alleen instellen bij de experimentele versie van bittorent, maar die werkt voor geen meter, die blijft altijd tot het maximale gaan.
Leuk programmaatje, eerste de .torrent halen op emule en dan racen maar. 4 CDs Flight Sim 2004, 8 uurtjes
quote:Tja, ik heb toch gisteren gewoon iets gedownload met een snelheid van zeker 100KB/sec. Het is ook een kwestie van geduld hebben. Als je het programma opstart en een link aanklikt moet je niet denken dat je een hoge snelheid gaat halen. Je zult toch echt het programma een tijdje moeten laten draaien.
Op maandag 2 juni 2003 00:52 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Dat is bij edonkey/emule toch ook en toch krijg je(ik) daar bij zu'n lang zal ze leven niet meer dan 20kb/s, dus dat is niet de truc.
quote:Nog maar een keer proberen.
Op donderdag 3 juli 2003 17:08 schreef maarteniscrazy het volgende:Ik neem mijn woorden terug.
Ik zou het dan in ieder geval nog een kans geven!!!
quote:Wat voor verbinding en instellingen heb je dan?? Ik heb emule namelijk dagen aan staan en kom maar nooit boven de 20kb/s
Op zondag 6 juli 2003 19:35 schreef No-no het volgende:[..]
Tja, ik heb toch gisteren gewoon iets gedownload met een snelheid van zeker 100KB/sec. Het is ook een kwestie van geduld hebben. Als je het programma opstart en een link aanklikt moet je niet denken dat je een hoge snelheid gaat halen. Je zult toch echt het programma een tijdje moeten laten draaien.
Je kunt je upload limmiten, alleen gaat het ten koste van je download.
Nu 101.5 down en 7.2 up
Wel even upload afknijpen want als ik die tot zijn maximum laat lopen kan ik:
1) Niet meer fatsoenlijk surfen
2) M'n downloadsnelheid komt nooit boven de 20kilobytes/s uit (blijft hangen op 13/13 max.).
Ik heb m'n upload nu op 8kilobytes/s staan en dat vind ik meer dan redelijk.
Leuk programma.
Uit de FAQ:
How do I limit the amount of bandwidth consumed by BitTorrent?
Use the --max_upload_rate command line parameter, which takes an upload rate in kilobytes/sec.
Lijkt me met nieuwe zut goed werken, oude zut zullen niet veel mensen tegelijk downloaden, dus zal wel traag gaan.
Verder heb ik geen idee, of iedereen na het downloaden direct op exit ramt, want dan zijn de laatste Mb's volgens mij ook een hel.
Ik heb maar een paar keer meegemaakt dat de download bleef hangen op 99.5 of 99.9, maar in beide gevallen was de film toch gewoon te bekijken.
Alleen jammer dat de sites regelmatig down gaan door ddos attacks, maar dan zijn er altijd wel weer andere beschikbaar.
quote:Ja ze zijn ook allemaal gesloten. Je de torrens via FXP of Mirc binnenhalen.
Op donderdag 17 juli 2003 12:18 schreef Henk-E het volgende:
Weet iemand nog bittorent sites ??Want volgens mij zijn ze allemaal gesloten !!!
Ik heb de dvdrip van Bruce almighty al ![]()
De releasegroups hebben allemaal een kanaal.
Bruce.Almighty.PROPER.UNSUBBED.DVDSCR.XViD-DVL.[BT]
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 18:15 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ja ze zijn ook allemaal gesloten. Je de torrens via FXP of Mirc binnenhalen.
Ik heb de dvdrip van Bruce almighty al
De releasegroups hebben allemaal een kanaal.
Bruce.Almighty.PROPER.UNSUBBED.DVDSCR.XViD-DVL.[BT]
Er zijn nog zat sites in de lucht hoor.
Waar trouwens ook de dvd rip van BA te vinden is
quote:De grootte sites (zoals Torrents.co.uk) zijn allemaal uit de lucht.
Op woensdag 23 juli 2003 19:04 schreef yavanna het volgende:[..]
quote:Bij emule is ie iig goed verkrijgbaar
Op woensdag 23 juli 2003 19:04 schreef yavanna het volgende:[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |