Maarrrrr.... de downloads die ik erin gezet heb, blijven op pauzed staan, ook als ik resume doe.
Iemand enig idee ?
quote:Ik gebruik er netlimit voor, mijn upload staat dus op 5kb/s, zodat ik ook nog goed kan internetten.
Op maandag 2 juni 2003 11:00 schreef kiw het volgende:[..]
oh nog 1 dingetje, kun je je max upload zelf instellen?
bij emule kan dat, maar dan vreet het ook weer stukje download snelheid, maar het gaat erom als ik upload, dan gaat de rest van internet ook zo traag, niet normaal meer, maar kan dat ermee?
Bij mij blijven de downloads pauzed, is dit normaal, of zouden ze direct moeten beginnen
quote:Is niet normaal, probeer de originele bottorrent eens, daarme werkt het perfect.
Op maandag 2 juni 2003 11:53 schreef speedy_gonzalez het volgende:
Bij mij blijven de downloads pauzed, is dit normaal, of zouden ze direct moeten beginnen
quote:Apple betaalt ook voor de bandwidth en bij grote drukte is de boel niet vooruit te branden. Bij Bittorrent is het juist omgekeerd: hoe meer downloaders, hoe meer uploaders.
Op maandag 2 juni 2003 08:02 schreef Jordy-B het volgende:[..]
De matrix-trailer staat gewoon bij apple op de site
quote:Het schijnt toch goed genoeg te werken, gezien de succesverhalen die ik links en rechts hoor.
En 't is ook zóó handig dat iedereen die dat wil zien, dan maar Bittorent moet installeren... Komt bij dat een Bittorent niet vreselijk betrouwbaar is, qua snelheid en beschikbaarheid...
[..]
quote:Zucht... Je staat er zo te zien niet eens bij stil dat er ook legale doeleinden zijn voor dit soort software.
sites met zulke links zijn al helemáál uit den boze.Als ik nu bijvoorbeeld "sharereactor" zou zeggen, zou Lucille helemaal flippen, joh.
Ik weet best dat er legale doeleinden zijn.
Probleem is alleen dat die bijna nooit gebruikt worden, èn dat het slecht te controleren is voor de modjes. Als jij dat nou 'ns een keer in die hersentjes van je zou opslaan, dan is deze discussie iig beëindigd.
quote:Helaas zijn er inderdaad veel goede sites uit de lucht, echt balen.
Op maandag 2 juni 2003 00:30 schreef Caedes het volgende:
Bittorrent is een aanrader echt. Alleen laatste tijd zijn bijna alle sites met goede links dicht gegooid omdat er veel slechte berichten over Bittorrent zijn geweest tijdens de release van Matrix: Reloaded.Bittorrent kreeg de schuld ervan dat de release van Centropy zo snel en goed te verkrijgen was.
Maar verder prima proggie en geen spyware !
Ik gebruik Bittorent al een tijdje, naar alle tevredenheid.
Ik kan rustig meerdere downloads via Bittorent hebben ( en dus ook uploads ) en nog rustig verder surfen ed, geen extreme bandbreedte problemen hier
quote:nee
Op vrijdag 6 juni 2003 01:05 schreef speedy_gonzalez het volgende:
links mogen hier niet geplaatst worden he?
quote:Je kunt het wel afknijpen met de Experimental BitTorrent...
Op maandag 2 juni 2003 00:27 schreef Lucille het volgende:[..]
Zit er dan geen optie in van bandbreedte afknijpen en zo. Als iemand full speed kan downloaden dan komt er soms van zelf websurfen ook niet veel meer terecht. En hoe zit dat dan met Supernodes? Kan je dat soort opties wel instellen (uitzetten dus)? Of werkt het op een ander principe?
quote:Je moet wachten... het duurt altijd een tijdje... althans bij mij.
Op vrijdag 20 juni 2003 21:54 schreef static het volgende:
Nog een pohing gewaagd, maar ik blijf op de 4Kb download zitten.
quote:Omdat er nu nog een gezonde verhouding aanbieders/downloaders is. Zodra de leechters komen wordt het hetzelfde als emule.
Op maandag 2 juni 2003 00:37 schreef Da_Koen het volgende:MAar bij edonkey komt je meestal in de wachtrij te staan (vaak op nummer +200), maar waarom hier geen wachtrij is, geen idee
De populariteit van emule doet emule zelf de das om.
Het hele principe is hierop gebaseerd,... door niet te sharen belemmer je de groei.
quote:Voor zover ik weet werken de leechers niet bij emule
Op vrijdag 20 juni 2003 23:15 schreef CoReTeX het volgende:[..]
Omdat er nu nog een gezonde verhouding aanbieders/downloaders is. Zodra de leechters komen wordt het hetzelfde als emule.
De populariteit van emule doet emule zelf de das om.
Opzich werkt bittorent best aardig, ben nu een soundtrack aan het downloaden en die gaat 20kbs met 7kbs upload, deze snelheden kunnen niet hoger omdat ik al me max van BW gebruik
Ben 7 uur aan het proberen geweest om een beetje snelheid te krijgen (omdat, zoals hier werd gezegt, je eerst even een tijdje moest wachten tot je op volle snelheid kon downloaden).
Maar na 7 uur heb ik 26 Mb gedownload en 270 geupload. ![]()
Nu ligt ie dus in de prullenbak!!
quote:Ik haal toch nog alle seasons van the simpsons binnen met 80 kb/s.........
Op vrijdag 27 juni 2003 23:20 schreef maarteniscrazy het volgende:
Wat eenprogramma zeg!!!
Ben 7 uur aan het proberen geweest om een beetje snelheid te krijgen (omdat, zoals hier werd gezegt, je eerst even een tijdje moest wachten tot je op volle snelheid kon downloaden).
Maar na 7 uur heb ik 26 Mb gedownload en 270 geupload.
Nu ligt ie dus in de prullenbak!!
quote:Nou 20 uur vond ik het wel welletjes.
Op vrijdag 20 juni 2003 23:07 schreef Tha_TE het volgende:[..]
Je moet wachten... het duurt altijd een tijdje... althans bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |