abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2001 @ 19:44:25 #151
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_789384
Dit moet toch wel een van de beste programma's ooit gemaakt zijn.
Versneld terugspoelen, wie had daar ooit aan gedacht!
Geweldig!
Waar zouden ze het de volgende keer gaan opnemen?
We hebben nu Australie en Schotland gehad.
Weet iemand waar de twee Belgische series zijn opgenomen?
Ik zou het wel leuk vinden als ze de volgende keer naar Zuid-Amerika zouden gaan, Peru o.i.d. Ook heel geschikt, of niet soms?
Veel opdrachten mogelijk & de nodige mysterieuze sfeer!
Wat vinden jullie?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_789937
quote:
Op 03 maart 2001 19:44 schreef Marble het volgende:
Waar zouden ze het de volgende keer gaan opnemen?
We hebben nu Australie en Schotland gehad.
Weet iemand waar de twee Belgische series zijn opgenomen?
De laatste Belgische serie was opgenomen in Spanje, die eerste weet ik niet, heb ik niet gezien.

Vrees dat Zuid Amerika er niet in zit volgend jaar al zou ik daar zeker vóór stemmen. In een interview zei Angela Groothuizen dat Schotland ideaal was in tegenstelling tot Australië, omdat het zo dichtbij is hadden ze alle opdrachten heel goed kunnen voorbereiden. De NL serie zal dus volgende keer wel in Spanje zijn ofzo met, let me guess, opdrachten met stierenvechten erin en veel opdrachten waar je Spaans voor moet spreken, wat dan natuurlijk geen van de deelnemers kan.

Hoewel ik deze laatste serie op een of andere manier toch ietsje minder vond dan de eerste heb ik er weer met ontzettend veel plezier naar gekeken. Hopelijk ben ik nu na 3 series De Mol wel wat meer geoefend in het ontmaskeren van Mollen want ook deze keer ben ik er weer met beide benen ingetuind (wist toch echt tot de laaste minuut 100% zeker dat het Sigrid moest zijn).

Door de geweldige analyses hier op FOK! keek ik ook met hele andere ogen omdat ik op dingen werd gewezen die mij zelf nooit zouden zijn opgevallen dus : THANKS medeFOk!kers! en tot de volgende Wie is de mol...

zondag 4 maart 2001 @ 17:19:25 #153
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_791032
Volgens mij was de eerste Belgische serie ook in Australië.

En ook ik wil hier nog even een dikke geven aan mijn mede Mollenjagers! Bedankt jongens!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 4 maart 2001 @ 17:22:35 #154
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_791037
Skandinavië lijkt me trouwens ook wel goed 'mollengebied'.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 5 maart 2001 @ 01:12:39 #155
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_792258
quote:
Op 04 maart 2001 17:22 schreef Jane het volgende:
Skandinavië lijkt me trouwens ook wel goed 'mollengebied'.
Of IJsland, daar zou je prachtige opnamen kunnen maken
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 5 maart 2001 @ 09:30:12 #156
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_792446
En met die elfen en trollen enzo, genoeg inspiratie voor opdrachten lijkt me!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 5 maart 2001 @ 19:44:18 #157
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_794206
Helaas heb ik nooit de volledige aflevering kunnen zien: ik werk op vrijdagavond

Maar goed: erg leuke serie weer, grappig dat weinigen Nico verdacht vonden (zo'n 2 weken terug bijv.) en gewoon perfect van het productieteam dat ze een klungelige Sigrid erin hebben gezet

Over de geheime aanwijzingen: de leader (beginstukje) zou duidelijk moeten zijn (heb ik gewoon altijd gemist, dus misschien had ik het zelf ook nooit uitgevonden), het versneld achteruit spoelen doet niemand (maar volgend jaar iedereen wel ), maar als iemand op de chat is geweest met Nico kon je uitvinden dat er MEER geheime aanwijzingen waren.
Dit heb ik niet helemaal kunnen volgen, dus misschien iemand anders die het heeft gevolgd? Er was iets met een zwarte kat in de eerste aflevering? Iig waren er nog zo'n 3 geheime aanwijzingen, waar we pas over een week achter kunnen komen ofzo. Op de site denk ik

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
pi_796063
Ik schop hem nog even omhoog, voor de reacties op de laatste 3 mogelijke aanwijzigingen
muziek, m'n lust en mijn leven
  dinsdag 6 maart 2001 @ 12:38:32 #159
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_796112
quote:
Op 06 maart 2001 12:21 schreef RB-tje het volgende:
Ik schop hem nog even omhoog, voor de reacties op de laatste 3 mogelijke aanwijzigingen
Dat Nico in de donkere ondergrondse kamer zat vind ik achteraf ook een aanwijzing dat hij de Mol was.
Weet alleen niet meer of ze zelf de keuze maakten wie waar was, of dat dit door de productie opgelegd was.
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')