abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_11474783
registreer om deze reclame te verbergen
Nah, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ze komen naar Benidorm. Ik moet zeggen dat ik het nieuws van de Special Olympics minstens net zo leuk vind. "Teo Torriate" is mooi
pi_11475962
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:33 schreef Plengel het volgende:
Nah, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ze komen naar Benidorm. Ik moet zeggen dat ik het nieuws van de Special Olympics minstens net zo leuk vind. "Teo Torriate" is mooi
Ik verwacht ook niet echt dat ze komen hoor

Dat nieuws van die olympics boeit me echt niet - als ze maar 's wat nieuw materiaal opnemen

Bleuh.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 06:11:05 #203
34153 BrianMay
Het Genie
pi_11479797
daar zijn ze mee bezig. Die nummers met Dave Steward.

En die nieuwe versie van No one but you. Met die ene

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_11545227
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 06:11 schreef BrianMay het volgende:
daar zijn ze mee bezig. Die nummers met Dave Steward.

En die nieuwe versie van No one but you. Met die ene

Lees je reply nu pas - ik bedoel dus echte nieuwe nummers. Niet van die collaboration bullshit, gewoon B+R, desnoods gewoon solo - hoeft niet eens samen van mij (liever wel natuurlijk)... Maar helaas, beide heren hebben te kennen gegeven dat ze zich niet meer op solowerk willen richten
Bleuh.
pi_11547932
dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door PimD op 03-07-2003 23:41]

Bleuh.
pi_11547990
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 23:39 schreef PimD het volgende:
[TK] Queen Bootlegs Vinyl/CD
doe's niet.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_11548100
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 23:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

doe's niet.

Waarom niet

Ik mag mijn mede-fans toch wel wijzen op een voor hen interessant topic... Of valt dat dan weer onder spam/crossposting

Bleuh.
pi_11548136
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 23:43 schreef PimD het volgende:

[..]

Waarom niet

Ik mag mijn mede-fans toch wel wijzen op een voor hen interessant topic... Of valt dat dan weer onder spam/crossposting

Wat denk je zelf?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_11548161
edit: is natuurlijk illegaal - damn, helemaal niet aan gedacht - topic wordt leeggehaald
Bleuh.
pi_11570199
[TK] Brian May Master Class VHS

voor de afwisseling nu wl een legaal topic

Bleuh.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 22:24:30 #212
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_11570710
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 23:45 schreef PimD het volgende:
edit: is natuurlijk illegaal - damn, helemaal niet aan gedacht - topic wordt leeggehaald
Dat heb ik bij muziek altijd een beetje lullig gevonden...dat hele bootlegs zijn illegaal verhaal. De mensen die hun goede geld aan bootlegs uitgeven zijn doorgaans de fans en die hebben allereerst alle legale materiaal aangeschaft. Een artiest mag dan eigenlijk niet hard zeuren. Ik geloof dat Van Halen dit ook ooit zo eens gezegd heeft.

Fan sinds : Breakthru ( 1989 )
Beste moment : ikke tussen 72000 anderen in Wembley in '92
Grootste teleurstelling : Het toch wel enigszins uitmelken van Queen ( ofschoon ik het ze natuurlijk niet kwalijk neem )
Beste album : Queen 2 ( wisselt wel eens hoor )
Beste nummer : ligt aan de stemming, maar Ogre Battle & Father to Son waren recentelijk favorieten
Zeer blij met : Een aardige DVD-collectie ( VideoHits & Wembley'86 zijn super )

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_11571981
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:24 schreef Kptelmo het volgende:
Beste moment : ikke tussen 72000 anderen in Wembley in '92
* PimD is jaloers

ik ben het met je eens qua bootlegs betreft - Queen zelf heeft er ook geen problemen mee - zolang het maar live materiaal is. Voor zover ik weet vinden ze het NIET leuk dat tracks als Silver Salmon en Polar Bear uitgelekt zijn

Kheb er nog steeds een paar te koop, dus neem contact op voor meer info

Bleuh.
pi_11572754
quote:

[..]
Fan sinds : Breakthru ( 1989 )

Heh heh, ik ook! Wat als dat nummer nooit was opgenomen?
  zaterdag 5 juli 2003 @ 00:54:10 #215
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_11573497
Breakthru was ook eigenlijk een beetje mn beginnummer. BoRhap had mn interesse al, maar ik zag het alleen maar als de enige nummer 1 van welke lijst ooit. Whatever

Daarna had ik het al snel te pakken met Innuendo. Nu ben ik heel, heel, heel erg into Queen at the Beeb. Misschien een herhaling, maar die mp3's draai ik grijs. Wil 'em alleen nog wel eens op de kop tikken in NL. Wederom Liar

Love will be my strongest weapon
  zaterdag 5 juli 2003 @ 13:37:10 #216
22975 mandark2000
Roxanne (put on the red light)
pi_11578330
quote:

[..]

Dat heb ik bij muziek altijd een beetje lullig gevonden...dat hele bootlegs zijn illegaal verhaal. De mensen die hun goede geld aan bootlegs uitgeven zijn doorgaans de fans en die hebben allereerst alle legale materiaal aangeschaft. Een artiest mag dan eigenlijk niet hard zeuren. Ik geloof dat Van Halen dit ook ooit zo eens gezegd heeft.

Mwoh... kijk met cdr's ben ik het met je eens (daarbij krijgt niemand betaald), maar met originele bootlegs (die je kunt kopen zegmaar), daar verdienen andere mensen geld mee zonder dat de artiest/medewerkers betaald krijgen. Als op de bootleg min of meer origineel materiaal staat, vind ik dat niet zo erg, maar de meeste bootlegs die je tegenkomt zijn geen bootlegs maar counterfeits die materiaal van bijv. Wembley '86 bevatten, bonustracks van de Hollywood Records f die Smile tracks bevatten.
pi_11580603
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 13:37 schreef mandark2000 het volgende:

[..]

Als op de bootleg min of meer origineel materiaal staat, vind ik dat niet zo erg, maar de meeste bootlegs die je tegenkomt zijn geen bootlegs maar counterfeits die materiaal van bijv. Wembley '86 bevatten, bonustracks van de Hollywood Records f die Smile tracks bevatten.

Mwah - ze helpen het ook wel een beetje in de hand... De meeste bootlegs van Wembley zijn van voor 1992, toen de officiele cd uitkwam - die bootlegopnames waren allemaal van de tv-broadcast van Kerst '86 of van de liveradio-broadcast. De Hollywood tracks ben ik persoonlijk nog nooit tegengekomen op een originele bootlegs (m.u.v Mad The Swine / See What A Fool I've Been natuurlijk). De Smile tracks is de eigen schuld van Queen - hadden ze maar niet zo moeilijk moeten doen over het kopen van de rechten.

Terwijl Queen aan het ruzin was met Mercury Records (die de rechten over de Smile tracks bezat) over de vraagprijs van Mercury Records (Queen vond die veel te hoog - stelletje zeikerds dat het zijn) kocht het Nederlandse label Pseudonym Records de nummers voor de vraagprijs over van Mercury Records. Enige voorwaarde was dat er maar een oplage van de CD ('Ghost of a Smile') gemaakt mocht worden. Daarna heeft Queen dus toch nog de rechten gekocht, dus reken er maar op dat er op de Queen boxen (als ze nog ooit uitkomen ) je wr de Smile tracks vindt...

Bleuh.
pi_11584330
Tja, dat moet dan maar, dan nog een keer de Smile tracks op de Queen boxen.

CD "Ghost Of a Smile" is overigens wel erg goed

zondag 6 juli 2003 @ 10:56:17 #219
34153 BrianMay
Het Genie
pi_11594626
Step On Me
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_11595117
quote:
Op zondag 6 juli 2003 10:56 schreef BrianMay het volgende:
Step On Me
ik vind Earth toch nog een stukje genialer

de nieuwe versie van Tim & Brian is trouwens ook erg goed.

Bleuh.
  zondag 6 juli 2003 @ 12:04:05 #221
34153 BrianMay
Het Genie
pi_11595457
ja, alleen ik vind die backing vocals zuigen
"Looooooooooooosch!!"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_11596903
quote:
Op zondag 6 juli 2003 11:41 schreef PimD het volgende:

[..]
de nieuwe versie van Tim & Brian is trouwens ook erg goed.

WAAR heb jij die gehoord?!?!?!?

"Step On Me" zal toch altijd wel mijn favoriete Smile nummer blijven

pi_11597658
quote:
Op zondag 6 juli 2003 13:45 schreef Plengel het volgende:

[..]

WAAR heb jij die gehoord?!?!?!?

die heb ik al weken liggen mannetje
Bleuh.
pi_11606068
* PimD staat bijna in het rood

Zojuist gekocht:

A Night At The Opera LP uit Isral

A Night At The Opera LP uit Uruguay

vraag me niet wat dit grapje me kost - je wilt het NIET weten
waarschijnlijk komt er ook nog een 3e lp bij

Bleuh.
pi_11617468
wie heeft Modena gezien gisterenavond op zdf???
Was wel koel, Roger deed het goed joh enzow!! mooie show
Be mine and your innocence i will consume.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')